Autor Wiadomość
rams
PostWysłany: Nie 9:57, 12 Mar 2017    Temat postu:

Wp trax jest dużo lepszy od Ohlinsa dzięki systemowi, który jest odpowiedzialny za szybką reakcje gdy koło straci przyczepność. Zgadza się Ohlinsa bym porównal do Wp sxs.
pablo83
PostWysłany: Sob 20:49, 11 Mar 2017    Temat postu:

Ztego co wiem to ohlins ttx raczej blizej do amora sxs niz do wp trax. Bo trax ma na dole dodatkowy zbiornik ze olejem i sprezynami odpowiadajace za dobicie kola do ziemi.A ohlins tego nie ma.Ale jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi Very Happy
racesupport
PostWysłany: Sob 18:55, 11 Mar 2017    Temat postu:

Ja mam ale pod kiwaczkę bo mam XC i jest mega wypas Smile W porównaniu do serii przede wszystkim co ja odczułem to praca o dużej częstotliwości na małym skoku bajka, nie rzuca motorem jak lecisz na gazie, koło bardzo stabilne, ponoć porównują do TTX'a Traxx'a od WP.
dawidos107
PostWysłany: Śro 22:34, 29 Cze 2016    Temat postu:

Odkopuje temat, jest ktoś jeszcze na forum kto miał do czynienia z tym zawiasem ? Mógłby się podzielić swoją opinią na temat tego ohlinsa na pds.
jero11
PostWysłany: Nie 8:59, 01 Lis 2015    Temat postu:

W 300 exc 14r. którą niedawno nabyłem mam wstawione w przednie lagi 4CS wkłady Ohlins FGKT 1585 + sprężyny 4.3N a z tyłu została zmieniona sprężyna na 75N, sprzedający moto ważył 95kg bez ubioru na moto, moja waga to 78kg czyli z ubiorem 86-88kg, motor dla mnie jest za twardy i chcę go zestroić pod siebie, z tyłem sprawa jest prosta bo mam sprężynę montowaną seryjnie, nie wiem jak jest z przodem z tego co znalazłem w google to w zawieszeniu Ohlins sprężyna jest na dole i jest kilka mm krótsza od tej seryjnej z 4CS, domyślam się że sprężyna od 4CS nie będzie pasowała do Ohlins-a? Ohlins jest też nabijany gazem, jest określone ciśnienie jakim trzeba te zawieszenie nabić czy ciśnienie jest zależne od wagi i upodobań kierującego?
te300
PostWysłany: Sob 20:11, 25 Lip 2015    Temat postu:

Tak miałem ohlinsa ttx w husabergu, ponieważ hus na sprzedaż a do huski nie pasuje więc sprzedałem.
W husabergu w standardowym zawieszeniu miałem zmienione tylko sprężyny pod moją wagę; po zmianie na ohlinsa różnica jakbym przesiadł się z "konia ujeżdżanego na już ułożonego"- motocykl dużo stabilniejszy. Uważam, że tył w porównaniu do standardu to rewelacja przód aż tak nie powala ale zupełnie był nie pode mnie ustawiony.
major000
PostWysłany: Sob 18:31, 25 Lip 2015    Temat postu:

kolega o nicku te300 chyba ma ohlinsa w husabergu
henio12323
PostWysłany: Sob 18:29, 25 Lip 2015    Temat postu:

tutaj masz w miare ciekawy artykuł. http://www.scigacz.pl/Czy,zawieszenie,za,17,500,zl,sprawi,ze,bedziesz,szybszy,26780.html
rams
PostWysłany: Sob 18:25, 25 Lip 2015    Temat postu: Ohlins ttx 44 amortyzator tył

Posiada ktoś z was tylny amortyzator Ohlins'a ttx 44? Jak pracuje ten amor w ktm'ie z pds'em?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group