Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Sob 13:58, 27 Sty 2018    Temat postu:

Nie chcę przepłacać za OEM a z EBC ostatnio coś ciężko (przynajmniej u mnie w sklepach).
henio12323
PostWysłany: Pią 7:30, 26 Sty 2018    Temat postu:

miałem chinskieś nhc jakos to jeździło, chociaz z perspektywy czasu wolalbym cos lepszego - czuc ze to sprzegło nie było ideralne, troche sie kleilo zwłaszcza na zimnym, z drugiej strony w crossówce to sprzegło potrzebne tylko do ruszenia Very Happy wiec najlepsze dostepne moze nie byc do konca wykorzystane - w enduro troche gorzej bo sie ostro pałuje na półsprzęgłach
Fourier
PostWysłany: Pią 1:05, 26 Sty 2018    Temat postu:

Trochę odkopie temat bo powoli sprzęgło kończy żywota. Jaki zestaw sprzęgła (tarcze, przekładki, sprężyny) polecacie? EBC, TRW, Prox, chińczyki? Wink Jak do tej pory jeździłem na fabrycznych i EBC DRC.
barek253
PostWysłany: Pon 20:11, 10 Sie 2015    Temat postu:

nie zostaje Ci nic innego jak go wymienić
mógłbyś wsadzić na próbę jakąś kulkę ale nie wiadomo ile go tam dziabneli spece
rams
PostWysłany: Pon 18:52, 10 Sie 2015    Temat postu:

Tylko u mnie nie ma uszczelki jest tylko oring. Patrzę teraz na ten pręt i ewidentnie jest przeszlifowany.
amek721
PostWysłany: Pon 18:18, 10 Sie 2015    Temat postu:

Oczywiście przycięcie prętu miałoby właśnie takie objawy. Z tego co pamiętam jest on delikatnie zestożkowany z obydwu stron(podszlifowane krawędzie), więc możesz sprawdzić. Ja na poczatku jednak pokombinowałbym z grubością uszczelki przy wysprzegliku. Daj cieńszą uszczelkę
rams
PostWysłany: Pon 17:47, 10 Sie 2015    Temat postu:

Wymieniłem wszystko tak jak pisałem. Teraz mam problem taki, że gdy wcisnę klamkę sprzęgła do samego końca i lekko puszczę to motocykl rusza. Sprzęgło nie działa tak jak miałem we wcześniejszym motorze, że jak do połowy wcisnąłem klamkę to już sprzęgło było rozłączone. Teraz muszę wcisnąć całą klamkę żeby wysprzęglić. Odpowietrzałem sprzęgło i żadnych efektów to nie dało. Czy powodem tego działania może być ten pręt co idzie od wysprzęglika do kosza sprzęgłowego? Troszeczkę wydaje mi się podejrzany, ktoś przy nim coś kombinował wcześniej bo jest tak jakby przeszlifowany.
rams
PostWysłany: Śro 20:28, 29 Lip 2015    Temat postu:

Sprawdzę jutro. Teraz mam ustawione na Z.
barek253
PostWysłany: Śro 20:25, 29 Lip 2015    Temat postu:

pisze tam że ma to też wpływ na klamkę więc może popróbuj
rams
PostWysłany: Śro 20:23, 29 Lip 2015    Temat postu:

W serwosówce czytałem, że te regulacje są odpowiedzialne za nacisk, tego pierścienia sprężynującego. Te wartości przesuwa się w zależności od zużycia sprzęgła. Teraz mam na Z. Na starym sprzęgle próbowałem z ustawieniem X, ale kicha była. Klamkę sprzęgła trzeba wciskać trzema palcami, dwoma jest ciężko wcisnąć.
barek253
PostWysłany: Śro 20:07, 29 Lip 2015    Temat postu:

chyba znalazłem rozwiązanie Twojego problemu

https://www.facebook.com/ChrisBirchNZ/posts/853573618052239
rams
PostWysłany: Śro 19:58, 29 Lip 2015    Temat postu:

Zmieniłem cały komplet. Klamka sprzęgła jak była twarda tak nadal jest. Ku*wa już nie mam siły z tym sprzęgłem. Rozebrałem cały wysprzeglik, pompe i przewód. Wszystko przeczyściłem benzyną ektrakcyjną i odpowietrzyłem, nadal du*a z działania.
barek253
PostWysłany: Nie 12:29, 19 Lip 2015    Temat postu:

daj znać co i jak
rams
PostWysłany: Nie 11:24, 19 Lip 2015    Temat postu:

Już zamówiłem cały komplet w ktmie, wychodzi drożej około 150zł niż zamiennik.
barek253
PostWysłany: Nie 11:16, 19 Lip 2015    Temat postu:

może wymień tą sprężynę

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group