Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Pią 18:48, 10 Lip 2015    Temat postu:

Magura Blood

nie wyżre mi uszczelki na oringu wysprzęglika
wójo
PostWysłany: Pią 18:23, 10 Lip 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
nie, na tym mineralnym ta pompa nie będzie chodziła, po 30minutach od zalania klamka sflaczała a tłoczek nie chciał odbijać,
po zalaniu DOTem klamka chodzi sprężyście tak jak powinna, podczas jazdy też chodzi bardzo dobrze,
uszczelki pompy nie spuchną bo ona jest pod DOT (tak pisze na obudowie), martwię sę tylko o wysprzęglik, ale tam jest tylko oring więc powinno byc okay.


KristofSX napisał:
update:
magura blood (ten czerwony) może być używany w układach DOT bez szkody dla uszczelek DOT/Mineral - takie info było w katalogu magura

zalałem i sprzęgło chodzi super.


czyli jak w koncu ?
KristofSX
PostWysłany: Pią 16:34, 10 Lip 2015    Temat postu:

update:
magura blood (ten czerwony) może być używany w układach DOT bez szkody dla uszczelek DOT/Mineral - takie info było w katalogu magura

zalałem i sprzęgło chodzi super.
KristofSX
PostWysłany: Czw 18:00, 09 Lip 2015    Temat postu:

Fourier napisał:
Jeśli oring jest na mineralny a nalejesz DOTa to się rozpadnie. Poszukaj na forach rowerowych o zalewaniu hamulców (też jest problem, że jedni producenci dają olej a inni płyn). Ogólnie olej powoduje że uszczelki na DOT puchną (wyglądają jak "alkożelki"), natomiast w drugą stronę uszczelki się rozpadają (najpierw zaczynają puszczać, później wyglądają jak sparciałe).

Poszukaj po sklepach/hurtowniach oringa na DOT (chyba VITON wytrzymuje ale nie jestem pewny na 100%) i wymień profilaktycznie.


ok, tak zrobię, dzięki
Fourier
PostWysłany: Czw 17:49, 09 Lip 2015    Temat postu:

Jeśli oring jest na mineralny a nalejesz DOTa to się rozpadnie. Poszukaj na forach rowerowych o zalewaniu hamulców (też jest problem, że jedni producenci dają olej a inni płyn). Ogólnie olej powoduje że uszczelki na DOT puchną (wyglądają jak "alkożelki"), natomiast w drugą stronę uszczelki się rozpadają (najpierw zaczynają puszczać, później wyglądają jak sparciałe).

Poszukaj po sklepach/hurtowniach oringa na DOT (chyba VITON wytrzymuje ale nie jestem pewny na 100%) i wymień profilaktycznie.
KristofSX
PostWysłany: Czw 17:36, 09 Lip 2015    Temat postu:

nie, na tym mineralnym ta pompa nie będzie chodziła, po 30minutach od zalania klamka sflaczała a tłoczek nie chciał odbijać,
po zalaniu DOTem klamka chodzi sprężyście tak jak powinna, podczas jazdy też chodzi bardzo dobrze,
uszczelki pompy nie spuchną bo ona jest pod DOT (tak pisze na obudowie), martwię sę tylko o wysprzęglik, ale tam jest tylko oring więc powinno byc okay.
Fourier
PostWysłany: Czw 17:01, 09 Lip 2015    Temat postu:

Na jakies 90% spuchna uszczelki (brat przerabial to w rowerze).
wójo
PostWysłany: Czw 16:38, 09 Lip 2015    Temat postu:

zalej minerala, nic sie nie stanie, w poprzednim kacie miałem wysprzeglik brembo który powinien pracowac na docie ale na mineralu pracował bez problemów.
swoja droga miałem kiedys pompe magury która nie była wrazliwa na DOT-a z kolei w innych po zalaniu puchły uszczelniacze.
KristofSX
PostWysłany: Czw 16:37, 09 Lip 2015    Temat postu:

zalałem mineral na próbę , klamka chodziła zmulona, na DOT4 hula idealnie, 1.5mth zrobione - sprzęgło chodzi super
Buła
PostWysłany: Czw 12:50, 09 Lip 2015    Temat postu:

Ja jak zalałem mineralny motorexa do pompy brembo to mi popuchły gumki od tłoczka i spuchła mi też gumka spod dekielka i sprzęgło przestało działać.
KristofSX
PostWysłany: Czw 12:17, 09 Lip 2015    Temat postu:

no właśnie też tak myślę i chyba zaleję mineralny , z drugiej strony, jak kupjesz reperaturkę wysprzęglika to nie ma wyboru czy pod dot czy mineral.

update:
na obudowie pisze DOT4 or DOT 5.1
szaman108
PostWysłany: Czw 12:10, 09 Lip 2015    Temat postu:

Jak dla mnie to DOT4 jako płyn będzie bardziej agresywny od mineralnego oleju.
KristofSX
PostWysłany: Czw 11:28, 09 Lip 2015    Temat postu:

dobra, teraz zagadka:
mam nową pompę Magury ale na obudowie pisze "use only dot 4 or 5"
do tej pory miałem magurę na hydraulicznym oleju
jak wleję dot 4 to wyżre mi oring na wysprzęgliku? a jak mineralny to na tłoczku?
czy mineralny będzie obojętny dla oringów dotowskich ?
KristofSX
PostWysłany: Wto 21:24, 07 Lip 2015    Temat postu:

rams napisał:
piasektt napisał:
sprawdziłbym wysprzęglik i jeszcze raz odpowietrzył układ zalewając go HYDRAULIK FLUID 75 MINERAL OIL MOTOREXA


Do pomp brembo używa się DOT'a nie mineralnego.


jasna sprawa, ale nie pisałem że mam brembo, mam magurę, leję mineralny
piasektt
PostWysłany: Wto 21:24, 07 Lip 2015    Temat postu:

rams napisał:
piasektt napisał:
sprawdziłbym wysprzęglik i jeszcze raz odpowietrzył układ zalewając go HYDRAULIK FLUID 75 MINERAL OIL MOTOREXA


Do pomp brembo używa się DOT'a nie mineralnego.



Nie spojrzałem jaki kolega ma motocykl. Odruchowo napisałem pod Magure

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group