Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Pon 9:18, 23 Maj 2011    Temat postu:

batsopot napisał:
witam
u mnie podobnie był wyrobiony walek tam gdzie zimeringi rada osadzilem je troszke winaczej tz. tak aby nie chodzily po wytartych rowkach Smile mniej wbilem wystarczy 1 mm i jest ok


oo dobry patent,!
batsopot
PostWysłany: Pon 7:33, 23 Maj 2011    Temat postu:

witam
u mnie podobnie był wyrobiony walek tam gdzie zimeringi rada osadzilem je troszke winaczej tz. tak aby nie chodzily po wytartych rowkach Smile mniej wbilem wystarczy 1 mm i jest ok
Gość
PostWysłany: Nie 22:41, 22 Maj 2011    Temat postu:

ja juz ogarnołem temat wymiany tych uszczelniaczy przy pompie ja jako gość nie moge tutaj wklejać linków a wiec wpisz w google:Wymiana uszczelniaczy pompy wody w KTM 400/450/525 powinno CI znaleźć strone doktorskiego i tam wszystko dokladnie opisane krok po kroku to naprawde prosta sprawa.

u mnie mechanik twierdzi ze trzeba wałek rozrządu wymienić i sie zastanawiam czy kupic moto czy nie;/ jak by sie okazalo ze rzeczywiscie ten uszczelniacz sie zwinął to bylo by pieknie:P

a poza tym motor jakos strasznie buja na boki przy wyższych predkościach czyżby jakieś luzy? macie jakieś doświadczenia w tym temacie?
seba9003
PostWysłany: Nie 21:55, 22 Maj 2011    Temat postu:

trochę nie rozumiem tego co napisałeś Rolling Eyes
henio12323
PostWysłany: Nie 20:52, 22 Maj 2011    Temat postu:

czesto przy składaniu oring sie podwija ;/ zdejmij pokrywe pompy wody i wiatraczek. potem wkręc 2 srubki fi 3 z tego co pamietam. i wyjmij całą tą tulejke z uszczelniaczami i wymien to co trzeba
seba9003
PostWysłany: Nie 20:43, 22 Maj 2011    Temat postu:

witam mam ten sam problem w moim kacie 520sx 2002 miałem rozebraną gorę silnia i przy składaniu załozyłem nowe uszczelki , oringi i tez olej leci z tej dziurki a przed rozbieraniem nic nie ciekło Sad
Gość
PostWysłany: Nie 10:26, 22 Maj 2011    Temat postu:

dzieki za informacje na pewno sie przydadząSmile jak jeszcze czegos nie bede wiedzial to napisze


pozdro
KristofSX
PostWysłany: Nie 0:29, 22 Maj 2011    Temat postu:

powiem Ci że jeżeli bike jest fajny to go weź, na allegro co jakiś czas pokazuje się całkiem sporo części do KTM, i wałek można spokojnie wyrwac taniej,
dokładny koszt oryginału
nr: 59036010000
Nazwa motocykla/części: CAMSHAFT 590/5521 2000
cena netto: 565.50 PLN
cena brutto: 695.57 PLN

możesz sprawdzić tutaj: http://www.ktmsklep.pl/katalog/13,81,295,555/rocznik-2004/enduro/450-525-exc/silnik ( w 400 exc rocznik 2002 jest ten sam - możesz sprawdzic tutaj http://ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp )

więc jak Ci opuści ponad 700pln to chyba warto się pokusic Smile

pozdro!

pozdro
Gość
PostWysłany: Sob 23:48, 21 Maj 2011    Temat postu:

kupiłem ten motor polatalem jeden dzien i sie okazalo ze olej ucieka wiec odstawilem im ten motor i mieli naprawić czekałem dwa dni i okazalo sie ze po wymianie simeringu nadal sie poci i wlasciciel komisu powiedzial mi zebym sie dowiedzial ile taki wałek kosztuje i ile robota to on mi opuści z ceny motoru i zrobie sobie to sam we włąsnym zakresie i nie wiem czy to sie oplaca brać i wymieniac ten wałek skoro nigdzie go nie moge znaleźć? chyba ze w autoryzowanym sklepie ktm bedą mieli ale i cena bedzie pewnie ostra. no chyba ze mechanik sie nie zna i okaze sie ze po wymianie simeringu bedzie wszystko jak nalezy nie mam pojecia co dalej a do poniedzialku musze dać odpowiedź czy biore pieniadze czy motor
KristofSX
PostWysłany: Sob 23:35, 21 Maj 2011    Temat postu:

yeah, wałek to ok 400pln, wszystko zależy za ile ten sprzęt jest do wzięcia, no i czy bedziesz mial 100% pewność że właściciel włoży wałek nówka sztuka,
Gość
PostWysłany: Sob 23:01, 21 Maj 2011    Temat postu:

tak siedze siedze juz mialem iść spac bo nikt nie odpisywał ale nareszcie o tej godzinie jest ktoś kto pomoże ten moj ktm to 2002 rok wiec tez młody nie jest. mechanik powiedzial ze trzeba by wymienic wałek rozrządu ale nawet jeśli tak jest to ja nigdzie takiego wałka nie widzialem nigdzie go nie ma w sprzedaży. a mi chodzi o informacje czy ten motor warto kupic czy nie bo w komisie w którym go sprzedaja włąsciciel powiedzial ze z ceny motoru odejmie koszt wałka i jego wymiany i niewiem czy warto sie bawic w takie naprawy czy poprostu lepiej poszukac czegoś innego? bo wałek do tanich rzeczy chyba nie należy
henio12323
PostWysłany: Sob 22:54, 21 Maj 2011    Temat postu:

miałem dokładnie to samo. olej ciekł odpływem. oddałem do serwisu. tam wymienili mi uszczelniacz pompy wody. ( mam nadzieje że twój mechanik wymienił wszystko bo jak sie sciaga to i oringi (2 rózne) i uszczelniacz powinien wymienic) i stwierdzili u mnie że wałek rozdządu ma delikatny rowek wytarty przez uszczelniacz - wiec go jakoś zlikwidowali. nie wiem jak Very Happy ale na pewno nic nie toczyli ani nie napawali po prostu go zniwelowali jakos. moze to jest powodem ?
KristofSX
PostWysłany: Sob 22:40, 21 Maj 2011    Temat postu:

hmm , uszczelnienie wałka jest podwójne - sam wałek uszczelniony jest małymi simeringami (jeden od strony oleju, jeden od strony wody) oraz dwoma oringami (tez w takim układzie),
generalnie nie jest możliwe żeby wałek uszkadzał oring, jeżeli juz to simering, ale pierwszy raz słyszę żeby wałek był na tyle wytarty żeby puszczał olej przez simering( nawet w moim 10letnim kacie wszystko hula jak należy)

nie chcę podważać niczyich kompetencji bo może faktycznie cos jest nie tak z wałkiem ale na moje oko to dalej cieknie albo simering albo oring (często przy zakładaniu oring lubi się zawinąć i cała wymiana do niczego)

pozdro
ptak EXC 400
PostWysłany: Sob 18:12, 21 Maj 2011    Temat postu: wyciek oleju z silnika

Witam mam problem z moim KTM mianowicie zauważyłem maly wyciek oleju gdzies z góry silnika po dokładniejszym sprawdzeniu okazało sie ze olej wycieka z otworu przy pompie wodnej jest to otwór rewizyjny inaczej zwany odpływem tak mi sie wydaje ze to o ten otwór chodzi po oddaniu motoru do serwisu okazalo sie ze padł oring na wałku rozrządu po wymianie tego oringu olej nadal cieknie mechanik stwierdził ze walek rozrządu jest do wymiany gdyz wałek podczas pracy uszkadza oring i caly czas bedzie ciekło moje pytanie jest takie czy to możliwe zeby wałek rozrządu uszkadzał oring podczas pracy? macie jakieś doświadczenia z takim wyciekiem prosze o szybką odpowiedź z góry dziekujęSmile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group