Autor Wiadomość
racesupport
PostWysłany: Nie 7:19, 28 Cze 2015    Temat postu:

Najłatwiej w Twoim przypadku to wkładasz do cylindra przez otwór na świece drut najlepiej taki z ogrodzenia powlekany plastikiem dajesz 5bieg i ruszasz kołem do przodu drut będzie się poruszał góra dół, zapamiętujesz najwyższy punkt, zginasz sobie w tym miejscu drut następnie szukasz miejsca blokady wału, jak zablokujesz wsadzisz drut i będzie na gorze to masz w dobrym miejscu i możesz zmieniać.
henio12323
PostWysłany: Pią 18:16, 26 Cze 2015    Temat postu:

tam są w ogóle łancuszki zakuwane ? czy juz spięte ? mozna pokrywe sprzęgła rozebrać, spuscic górą łancuszek. i bez rozpinania, uszczelke sprzegła nie zawsze idzie na straty od razu
KristofSX
PostWysłany: Pią 16:09, 26 Cze 2015    Temat postu:

BARTEX1998 napisał:
No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika

zdejmujesz pokrywę zaworów, odpinasz stary łańcuch, zapinasz do niego nowy, przeciągasz, ustawiasz rozrząd, zapinasz i zrobione
BARTEX1998
PostWysłany: Pią 14:57, 26 Cze 2015    Temat postu:

No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika
BARTEX1998
PostWysłany: Pią 14:57, 26 Cze 2015    Temat postu:

No to jakie znacie najlepsze sposoby na założenie łańcuszka ? Bez zbyteczne go ro zbierania silnika
PiterBaja
PostWysłany: Czw 20:47, 25 Cze 2015    Temat postu:

hacker33 napisał:
wójo napisał:
a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ?


Tylko kilka razy padł na forum, że czasami się nie zgadza GMP po zblokowaniu śrubą.


od czego moze zalezec rozbieznosc w połozeniu w takim razie? jakies wady fabryczne? w złym miejscu wyciecie połksiezycu? Swoja droga to ja zawsze "ufałem" tej srubce Smile
hacker33
PostWysłany: Czw 20:08, 25 Cze 2015    Temat postu:

wójo napisał:
a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ?


Tylko kilka razy padł na forum, że czasami się nie zgadza GMP po zblokowaniu śrubą.
wójo
PostWysłany: Czw 19:37, 25 Cze 2015    Temat postu:

a nie prosciej zblokowac wał w odpowiednim miejscu tak jak zaleca to producent ?
hacker33
PostWysłany: Czw 7:30, 25 Cze 2015    Temat postu:

GMP określasz przez otwór świecy.
Zamiast świecy wkręcasz czujnik zegarowy lub coś wkładasz nie rysującego tłok i patrzysz kiedy to coś będzie najbardziej wystawać.
GaCek
PostWysłany: Czw 7:11, 25 Cze 2015    Temat postu:

BARTEX1998 napisał:
czy da się określić położenia zębatek na wale bez dokręcania całej pokrywy od sprzęgła i pompy wody ? [/img]

Wywiercić otwór, ewentualnie rentgen.......
W jaki inny sposób bez rozkręcania sprawdzisz to??
BARTEX1998
PostWysłany: Czw 6:12, 25 Cze 2015    Temat postu:

Witam.
Wydaje mi się ze wiem jak to zrobić.
Walki rozrządu trzeba ustawiać na wyznaczonej lini
Zaś wał na pozycji zębatek. I teraz takie pytanie czy da się określić położenia zębatek na wale bez dokręcania całej pokrywy od sprzęgła i pompy wody ? [/img]
KristofSX
PostWysłany: Pon 9:28, 22 Cze 2015    Temat postu:

hej
wszystkie info masz w repair manualu - u mnie na stronie
BARTEX1998
PostWysłany: Pon 9:25, 22 Cze 2015    Temat postu: Łańcuszek rozrządu

Witam zamierzam zmienić łańcuszek rozrządu w ktm sxf 250 2011
Teraz pytanie wiem ze trzeba walki rozrządu ułożyć na wskazanych liniach. Lecz nie wiem gdzie sprawdzić położenie wału. na co zwrócić uwagę podczas zmiany rozrządu.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group