Autor Wiadomość
MatiSx125
PostWysłany: Pon 13:35, 10 Sie 2015    Temat postu:

Wszystko zrobione według twojej instrukcji kolego! Wielkie Dzięki! Susze filter jak wyschnie z psikam go i udam się na jazdę testową. Dzięki jeszcze raz! Wink
punk891
PostWysłany: Pon 13:02, 10 Sie 2015    Temat postu:

Wykręć dyszę główną ( wystającą ) oraz wolnych obrotów ( w tej dziurce ), wyczyść i przedmuchaj je. Następnie zdejmij pływak, który jest zamocowany na takim trzpieniu ( po prostu wysuń go ), tylko uważaj, żeby nie wyleciał Ci nigdzie zaworek, który jest zawieszony na takiej blaszce na pływaku. Wyczyść cały środek pod pływakiem. Jak zrobisz to porządnie i w czystych warunkach, to moto powinno hulać, jeśli problemy są winą gaźnika.
MatiSx125
PostWysłany: Pon 12:10, 10 Sie 2015    Temat postu:

Rozebrałem komorę pływakową iii
http://speedy.sh/5UEpc/ga.jpg
http://speedy.sh/xgMZ8/ga2.jpg
Nie wiem wgl co ruszać czego nie. Pomóżcie!
KristofSX
PostWysłany: Nie 18:35, 09 Sie 2015    Temat postu:

MatiSx125 napisał:
Ale on tylko gaśnie w upały a nie cały czas.


2T są czułe na zmiany tepmeratury, najpierw sprawdź gażnik czy wszystko gra, czy nie ma syfu, czy pływak zamyka, później ustaw go w/g manuala,
MatiSx125
PostWysłany: Nie 17:19, 09 Sie 2015    Temat postu:

Ale on tylko gaśnie w upały a nie cały czas.
punk891
PostWysłany: Nie 12:03, 09 Sie 2015    Temat postu:

Przecież w gaźniku w dwupaku to prawie nic nie ma Smile Odkręć komorę pływakową, powykręcaj dysze ( wyczyść, przedmuchaj ), zdejmij pływak ( tylko uważaj żeby zaworka nie zgubić ), wyczyść cały środek. Jeśli problem leży w brudnym gaźniku, to te czynności na 99% wystarczą, żeby moto chodziło znowu tak, jak powinno.
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 11:37, 09 Sie 2015    Temat postu:

W dziale manuale są i tam znajdziesz.
Jak się nie znasz daj komuś kto ma pojęcie na ten temat.
MatiSx125
PostWysłany: Nie 11:14, 09 Sie 2015    Temat postu:

Gaźnika nie ruszałem nie znam się. Macie jakiegoś manuala czy coś?
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 9:00, 09 Sie 2015    Temat postu:

To gaźnik do wyczyszczenia i wyregulowania.
Pamiętaj, że 2t gaźnik regulujesz pod wysokość na jakiej latasz oraz od temperatury powietrza.
KristofSX
PostWysłany: Sob 23:00, 08 Sie 2015    Temat postu:

a ten gaźnik sprawdzałeś?
MatiSx125
PostWysłany: Sob 22:23, 08 Sie 2015    Temat postu:

Znowu.. Zmieniłem świecę i zalałem płyn. Dalej to samo. Tylko najlepsze jest to że on tylko gaśnie jak jestupał, powyżej hmm 28 stopni wzwyż. W godzianch wieczornych jak już jest chłodniej to chodzi elegancko, nic nie gaśnie. o co chodzi?
MatiSx125
PostWysłany: Nie 20:29, 14 Cze 2015    Temat postu:

Znaczy wode mam. Miałem płyn ale wyrypywało go przez przelew i dolewałem wody. i teraz juz sama woda jest
MatiSx125
PostWysłany: Nie 20:29, 14 Cze 2015    Temat postu:

płyn jest. A świecy nie sprawdzałem
hacker33
PostWysłany: Nie 19:59, 14 Cze 2015    Temat postu:

Jak wygląda świeca?
Może zacznij od niej.
Fourier
PostWysłany: Nie 19:55, 14 Cze 2015    Temat postu:

Masz plyn w chlodnicy?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group