Autor Wiadomość
Enduurowiec
PostWysłany: Sob 11:28, 23 Maj 2015    Temat postu:

Tak jak u mnie mialbyc tylko gaznik do regulacji a wyszlo ze zawory mialem do wymiany,pompa.wody do regeneracji,pokrywa sprzegla byla krzywa i ciekl olej i wiele innych pierdol a miala byc tylko ta jedna rzecz.
Podsumowujac nie pakuj sie w jakas padaczke,bo motocykl bedzie wiecej stal niz jezdzil chociaz nie wiem na ile ten pan wycenil motocykl
hacker33
PostWysłany: Czw 20:08, 21 Maj 2015    Temat postu:

no dokładnie tylko, że często koszt remontu jest równy lub wyższy temu ile dałeś za sam motocykl

bo widzisz, że remont silnika to minimum 1000zł a najczęściej jakieś 3000zł
do tego oleje, płyny, napęd, klocki, a to ślizg, a to rolka, a to inna mała śrubka, pierdołka i masz 1000zł za coś czego nawet nie widać i już masz 4000zł
drapi23
PostWysłany: Czw 19:52, 21 Maj 2015    Temat postu:

no dokładnie nigdy nie wiadomo co jest grane czasem ktos mówi ze igła taa igła to bedzie jak sam sobie zrobie to wtedy wiem co mam
hacker33
PostWysłany: Czw 19:48, 21 Maj 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
hacker33 napisał:
sx - tytanowe zawory i nieszczęsne prowadnice

można je zastąpić stalowymi, robiłem taką operację i jeżdziłem takim sprzętem - nic złego się nie działo,
co do cylka - są nawet selekcje D u niektórych producentów, tak że w sumie jest w czym wybierać Wink


i dochodzimy do tego, że po kupnie do wymiany wszystko oprócz karterówSmile
selekcja D na nikasilu - chyba ciężko to osiągnąć

Zawory, sprężyny, łańcuszek itd. jakieś 1500 + robocizna
Tłok 600zł
Korbowód 600zł
Łożyska 500zł
Uszczelki 500zł

no i pytanie co z cylindrem?
może jest wbita tuleja? to nikasil odpada
drapi23
PostWysłany: Czw 19:32, 21 Maj 2015    Temat postu:

czyli co warto ryzykowac Smile
KristofSX
PostWysłany: Czw 19:21, 21 Maj 2015    Temat postu:

hacker33 napisał:
sx - tytanowe zawory i nieszczęsne prowadnice

można je zastąpić stalowymi, robiłem taką operację i jeżdziłem takim sprzętem - nic złego się nie działo,
co do cylka - są nawet selekcje D u niektórych producentów, tak że w sumie jest w czym wybierać Wink
drapi23
PostWysłany: Czw 19:05, 21 Maj 2015    Temat postu:

no własnie i koszt przy okazji dlatego chciałem cos wiecej wiedziec
hacker33
PostWysłany: Czw 18:53, 21 Maj 2015    Temat postu:

sx - tytanowe zawory i nieszczęsne prowadnice
drapi23
PostWysłany: Czw 18:36, 21 Maj 2015    Temat postu:

sam tłok to jeszcze nie ma tragedii jak by sie okazał ale własnie nie wiem jak cylinder wyglada
KristofSX
PostWysłany: Czw 18:31, 21 Maj 2015    Temat postu:

mogą być tylko uszczelniacze (koszt 20pln /szt) albo tłok/pierścienie - koszt ok 600plna + uszczelka pod głowicą + robocizna , gorzej jeśli okaże się że cylek się kończy i nie dobierzesz selekcji.
drapi23
PostWysłany: Czw 18:18, 21 Maj 2015    Temat postu: SX kila pytan

Witam mam okazje kupic sx 450 z 2005 roku za dosc nie dłuze pieniadze co o nim powiecie .. wiadomo nie jest ideał tylko jest tego typu sprawa ze po ok 30 min zaczyna dymic ( bierze olej ?) co mogło by byc i czy warto sie w to pakowac

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group