Autor Wiadomość
tooomek882
PostWysłany: Pią 11:25, 22 Maj 2015    Temat postu:

http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/56,124078,17963232,KTM_450_SX_F,,6.html

Skrobnąłem kilka słów dla tych, co jeszcze nie zapoznali się z tematem Very Happy
henio12323
PostWysłany: Pią 9:09, 22 Maj 2015    Temat postu:

ciekawe czemu ten sixdasy nie ma takich samych pokryw silnika jak modele SX. mi sie ten akcent akurat podoba Very Happy
tooomek882
PostWysłany: Pią 1:14, 22 Maj 2015    Temat postu:

Chyba najładniejszy sixdays jaki do tej pory wyszedł!
KNKS, silniki 2t pozostały bez zmian(tylko 125/150 sx) W enduro w ogóle nie zmienili nic oprócz półek i settingu zawieszenia. A nie, przepraszam, jest nowa ośka 22 mm zamiast 26 z przodu Very Happy
Fourier
PostWysłany: Pią 0:46, 22 Maj 2015    Temat postu:

Gaźniki Smile

http://www.ktm.com/pl/mx/150-sx/

http://www.ktm.com/pl/enduro/300-exc/
KNKS
PostWysłany: Czw 21:25, 21 Maj 2015    Temat postu:

Ma ktoś jakieś info o tych nowych silnikach 2T ???
To już pod wtrysk ???
KristofSX
PostWysłany: Czw 20:23, 21 Maj 2015    Temat postu:



jest mega !
henio12323
PostWysłany: Czw 20:16, 21 Maj 2015    Temat postu:

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xat1/v/t1.0-9/p600x600/11265235_664764656989388_8412434277790450511_n.jpg?oh=f6d92289fa8e51ae0dea10aef7dee73a&oe=55C0C47A&__gda__=1438905350_630cf29a043f2c086243c0bab81b0262

cos nie moge podlinkować inaczej - EXC sixdays - mi sie podoba Very Happy
Wojtekzne
PostWysłany: Czw 18:44, 21 Maj 2015    Temat postu:

A ciekawe jak skrzynie w sxf 250 będą się trzymały
szaman108
PostWysłany: Śro 23:01, 20 Maj 2015    Temat postu:

Z tą emisją to robimy miejsce ewentualnie dla tego wulkanu.To jest gra Panowie.Na obecną chwilę w silniku spalinowym nie ma co zmieniać zauważcie,że wszystko co się dzieje od kilku lat dotyczy układu dolotowego(samochody i ciężarowe) a w pozostałych sprzętach układ wydechowy i zasilający.A co ciekawe większość czołowych producentów tych wynalazków to Niemcy.Śrubują normy w Unii tym samym dbając o to aby ich gospodarka miała co robić a tym samym zarabiać.Na obecną chwile tłumik do samochodu ciężarowego o emisji Euro6 kosztuje w granicach 10.000euro a gdzie reszta,sam wkład to cena 3000euro(katalizator),wystarczy,że turbina puści olej i właściciel pojazdu pada na kolana jeśli gwarancja się skończyła.No ale niestety taka polityka.
pawel
PostWysłany: Śro 21:58, 20 Maj 2015    Temat postu:

Nieźle 450 sxf schudł o 7 kg Shocked a 350 sxf o 5 kg Smile Teraz rożnica między 350 a 450 to 0,5 kg ... Szkoda że nowy sx 250 2t bez zmian na 2016
KristofSX
PostWysłany: Śro 21:41, 20 Maj 2015    Temat postu:

i 450 sxf tylko 100kg WOW
punk891
PostWysłany: Śro 21:06, 20 Maj 2015    Temat postu:

O kurde, widzę, że całkowicie nowy silnik do sety wpakowali. No ciekawe, ciekawe.
henio12323
PostWysłany: Śro 20:54, 20 Maj 2015    Temat postu:

no niestety Very Happy ale nawet teraz kupując nową maszyne masz zwęzki, dysze w gaźniku mikroskopijne i wydechu ze zwęzkami. tylko jak widze zaden dealer praktycznie nie dorzuca tego zestawu do zakupu tylko od razu zmienia na wersje "sport " Very Happy

jak 2T wypusci wtrysk to też bedzie mozna znacznie zmniejszyć emisje
Fourier
PostWysłany: Śro 20:26, 20 Maj 2015    Temat postu:

Teraz musi spełniać EURO3. Pamiętam jak dawno temu wchodziło EURO2 to skutery piaggio miały tłumik z katalizatorem dopalającym (jak się go dobrze zagrzało to w nocy było widać jak leciał ogień z końcówki). Każda nowa norma zaostrza emisję spalin (nie wiem po co to komu - jak gruchnie jakiś wulkan to produkuje tyle gazów cieplarnianych co ludzie przez 50 lat).
KNKS
PostWysłany: Śro 20:12, 20 Maj 2015    Temat postu:

Mnie się wydaje że już obecne EXC (w wersji fabrycznej, czyli 15kW) spełniają którąś tam normę EURO.
W nowym moto dealer wyciąga sondę lambda, zwężkę w airboxie, wgrywa odpowiedni program i już mamy pełną moc i zapominamy o jakichkolwiek normach Wink
Tak to działa Smile Raczej nie ma się czym martwić Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group