Autor Wiadomość
KozioŁ
PostWysłany: Sob 23:29, 16 Maj 2015    Temat postu:

mogę Ci załatwić komplet poniżej 3000zł, pisz jak jesteś zainteresowany
żółf
PostWysłany: Sob 22:26, 16 Maj 2015    Temat postu:

major000 napisał:
3360zł w Polsce. To jest komplet czyli cylinder + tłok


Dzięki za info. Czy to jest zestaw ze wszystkimi uszczelkami? Czy to jest cena sugerowana przez dealera od której jeszcze rabacik mi naliczą? Jeżeli da się uszczknąć jeszcze z 10% to można się zastanowić, w końcu i tak miałem schudnąć, więc jest dobry pretekst żeby pasa zacisnąć Twisted Evil
major000
PostWysłany: Sob 22:23, 16 Maj 2015    Temat postu:

3360zł w Polsce. To jest komplet czyli cylinder + tłok
żółf
PostWysłany: Sob 22:19, 16 Maj 2015    Temat postu:

major000 napisał:
do jakiego moto i rocznika ten cylinder?


Hehe z tego wszystkiego nie napisałem Wink exc200 09
major000
PostWysłany: Sob 22:18, 16 Maj 2015    Temat postu:

do jakiego moto i rocznika ten cylinder?
żółf
PostWysłany: Sob 21:47, 16 Maj 2015    Temat postu:

Napiszę do aunera to poznam cenę nowego, ale 900$ na ktmworld poraża. Czy do 2t można dostać inny cylinder niż ori?
henio12323
PostWysłany: Sob 21:01, 16 Maj 2015    Temat postu:

przede wszystkim to nigdy nie ma pewnosci gdzie rzeczywiscie te cylindry trafiają itp itd. na pewno nikt by nie wypuscił cylidnra jak ma problemy techniczne - bo mase zwrotów to raz ze większe koszta, dwa że utrata renomy.

wiem że niektóre cylindry nawet nie opuszczają polski, tylko kłada gdzies chrom techniczny który wyglądem przypomina nicasil. tez jest twardy ale jest kiepski


nie ma też że dobra regeneracja = nowemu cylindrowi, nigdy nie dorówna. nowy cylinder jest nowy, wszystko kładzione na swieze aluminium nigdy nie przegrzane, bez zadnych obróbek, w norminalnym wymiarze. a tutaj juz aluminium przegrzane - inaczej sie zachowuje.
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 20:46, 16 Maj 2015    Temat postu:

Ojj by mnie szlag trafił jak po remoncie taki psikus by się zdarzył.

Cylinder ori masz pewność że ma jakieś standardy jakości zachowane i powinien kulać. Z z tymi po regeneracji różnie bywa. Jedni są zadowoleni a ani czasem mówią że np nicasil się łuszczy lub coś.
Jeśli różnica w cenie niewielka wolał bym dopłacić i ori mieć.
Fourier
PostWysłany: Sob 17:43, 16 Maj 2015    Temat postu:

Jak masz dobrze zrobioną regenerację to niczym się nie różni od oryginału. Ostatnio słyszałem opinię że coś angielski nicasil się popsuł - szybko się przeciera (może mieli jakieś problemy techniczne).
żółf
PostWysłany: Sob 17:19, 16 Maj 2015    Temat postu:

Dzięki za info. Tak tragicznie nie jest, bo wiedziałem że to prawdopodobnie ostatni tłok tego cylindra, ale plan był przynajmniej do końca sezonu przelatać. Wie ktoś jak się ma cylinder nówka do regenerowanego? Sprzęt mam zamiar troszkę potrzymać, więc może warto się szarpnąć?(w sumie to najpierw muszę zapytać czy wiele za niego chcą w serwisie
Cool )
Co jeszcze sprawdzić?, bo wydaje mi się, że jedynie zawór mógł dostać, ale to oczywiste, że go rozbiorę.
szaman108
PostWysłany: Sob 16:32, 16 Maj 2015    Temat postu:

Cholera miałeś nie fart Sad

Na moje to tak jak kolega napisał,ewentualnie nowe części....ale budżet pewnie uszczupliłeś na remont wcześniej dlatego napisałeś na forum co z tym ewentualnie zrobić.I tak to jest narobi się człowiek,poskłada myśli,że wszystko spoko teraz tylko latać a tu zawsze jakieś kłody zamiast pod koło to one pod nogi... Confused
Fourier
PostWysłany: Sob 15:24, 16 Maj 2015    Temat postu:

Nowy nicasil + spawanie 1300 zl (o ile dobrze pamietam).
Jak jezdzisz amatorsko to tuleja. Cena w zaleznosci od pojemnosci. Mam w domu jedno moto na tulei od Woryny i jest ok.
żółf
PostWysłany: Sob 15:14, 16 Maj 2015    Temat postu: Zatarty cylinder

Niestety ledwo przejechałem 20 godzin po remoncie i zdarzyło się nieszczęście. Nie zauważyłem przerwanego węża chłodniczego i uciekł mi cały płyn, motocykl zaczął dziwnie chodzić na wolnych i wzrosły obroty, postanowiłem, ze wracam do domu, lecz zbyt daleko nie zajechałem Sad

Cylinder wygląda teraz tak:















I teraz pytanie, co z tym zrobić? Coś mi się wydaje, że ten to tylko w śmieci, ale może ma ktoś jakieś doświadczenia, które pozwoliłyby jeszcze trochę odratować ten cylinder.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group