Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 7:39, 15 Maj 2015    Temat postu:

ja to zrobiłem tak - stoper i mierzyłem czas wytrysku paliwa, regulowałem az spadło do około 1 sekundy. - dodam że dokładałem zawsze oring mod bo on skraca ten czas. i tyle Very Happy
zibi_mx
PostWysłany: Pią 7:20, 15 Maj 2015    Temat postu:

Fajnie mamy pierwsze konkrety, źle skojarzyłem tą wartość 2,15mm, znalazłem w sieci zdjęcie
Ļ
Jak prawidłowo zabrać się do tej regulacji i na co zwracać uwagę.
hacker33
PostWysłany: Pią 5:30, 15 Maj 2015    Temat postu:

szaman108 napisał:
Właśnie też się zastanawiam nad zakupu tego elementu

http://www.ebay.co.uk/itm/ADJUSTABLE-LEAK-JET-FCR-CARB-CARBURETTOR-MERGE-RACING-ACCELERATOR-PUMP-ADJUSTER-/261759751176

aby dopracować gaznik Smile


tu jest wada że znowu trzeba mieć wkrętak aby regulować
lepiej kupić taki który można regulować paluchami
szaman108
PostWysłany: Pią 0:24, 15 Maj 2015    Temat postu:

Właśnie też się zastanawiam nad zakupu tego elementu

http://www.ebay.co.uk/itm/ADJUSTABLE-LEAK-JET-FCR-CARB-CARBURETTOR-MERGE-RACING-ACCELERATOR-PUMP-ADJUSTER-/261759751176

aby dopracować gaznik Smile
henio12323
PostWysłany: Czw 22:38, 14 Maj 2015    Temat postu:

na stronkach USA gdzies wyczytałem że własnie ma niby te zjawisko usunąć - jutro dam znać co wyszło
hacker33
PostWysłany: Czw 22:33, 14 Maj 2015    Temat postu:

zibi_mx napisał:
Mam polski manual i jest to podane w danych gaźnika jako " ogranicznik membrany pompy " i podany jest wymiar 2,15 mm. Motocykl Ktm sx-f 250 2009 rok.


jest to rodzaj zastosowanej membrany gdzie cycek ma 2,15mm
wszystkie katy mają taką membranę
hacker33
PostWysłany: Czw 22:31, 14 Maj 2015    Temat postu:

oring mod i sprężyna SXS mają za zadania zniwelować opóźnienie jakie występuje między kolejnymi otwarciami przepustnicy

większość osób widzę nie rozumie co jaka modyfikacja ma za zadanie

to o co pyta kolega zibi_mx służy do regulacji długości wytrysku paliwa
w KTM najczęściej ludzie go skracają ponieważ to właśnie za duża ilość paliwa powoduje, że moto się dławi po otwarciu manetki zwłaszcza na luzie
oryginalnie długość wytrysku wynosi około 3s lub więcej, wskazane jest skrócenie go do 1s.

to co kupiłeś sobie Ty henio służy do podawania jeszcze większej ilości paliwa przez pompkę więc tylko powiększyłeś u siebie zjawisko mulenia (po ang. bog)

aby skrócić wytrysk można:
- kupić to co kolega dał w linku i przy pomocy śruby regulujemy sobie wygodnie pompkę
https://www.youtube.com/watch?v=FoWMl2zGtyU
- można zastosować BK mod
http://www.ledametrix.com/bkmod/
https://www.youtube.com/watch?v=7yoYr4bHRP4
- można kupić membranę z hondy crf która ma wyższy cycek a przez to podaje mniej paliwa
po prawej honda, po lewej ktm

- kupić nową komorę pływakową z wymiennymi dyszami leak jet - takie komory montowane są seryjnie w japońcach i ktm-ach od chyba 2008 roku. Wiem, że kolega w '09 450 6d miał coś takiego fabrycznie. Wtedy wymieniasz dysze w pompce ale jest to najbardziej upierdliwa metoda regulacji.

https://www.youtube.com/watch?v=CDrttBUCFos

oczywiście zanim weźmiemy się za tuningi warto upewnić się, że mamy sprawny gaźnik i dobrze wyregulowany
np. wysokość przepustnicy musi być na tyle wysoka lub na tyle opóźniony wytrysk paliwa aby nie uderzał nam o przepustnicę bo da się tak zrobić
dlatego w manualach często pojawia się minimalna szczelina między gaźnikiem a przepustnicą
natomiast od regulacji rozpoczęcia wytrysku jest ta śruba która oring modujecie
poprawnie wytrysk powinien zaczynać się z chwilą otwarcia przepustnicy ale nie powinien o nią uderzać
zibi_mx
PostWysłany: Czw 22:02, 14 Maj 2015    Temat postu:

Mam polski manual i jest to podane w danych gaźnika jako " ogranicznik membrany pompy " i podany jest wymiar 2,15 mm. Motocykl Ktm sx-f 250 2009 rok.
hacker33
PostWysłany: Czw 21:47, 14 Maj 2015    Temat postu:

zibi_mx napisał:
Przy okazji rozmowy o oring mod i regulacji pompki przyśpieszacza manual mojego rocznika 2009 podaje odległość 2.15 gdzie powinna ta wartość być mierzona (w którym miejscu) na górze, po środku na śrubie, czy na dole ?


jak dokładnie po angielsku masz nazwany ten wymiar?

jeżeli "Stop pump membrane" to nic nie regulujesz - jest to typ zastosowanej membrany
henio12323
PostWysłany: Czw 20:37, 14 Maj 2015    Temat postu:

tego nie wiem bo nie kojarze tego wymiaru, ale to nie chodzi o szczeline miedzy srubą do regulacj ia tym kowadełkiem ?

co do ustawienia - kupiłem sobie dzisiaj spręzynke SXS do gaźnika, zobaczymy cyz bedzie jakas róznica jak cos dam znać, koszt smieszny a podejrzewam że moze byc bardziej zauwazalne niz ten zbiorniczek co sie od spodu montuje
zibi_mx
PostWysłany: Czw 20:27, 14 Maj 2015    Temat postu:

Przy okazji rozmowy o oring mod i regulacji pompki przyśpieszacza manual mojego rocznika 2009 podaje odległość 2.15 gdzie powinna ta wartość być mierzona (w którym miejscu) na górze, po środku na śrubie, czy na dole ?
henio12323
PostWysłany: Czw 15:40, 14 Maj 2015    Temat postu:

ja mam boyesena powiększony zbiorniczek niby spoko, ale po zamontowaniu sie dławił bardziej niz na oryginale i musiałem mu "oring modem" i tak zmniejszyc dawke paliwa.
zibi_mx
PostWysłany: Czw 14:40, 14 Maj 2015    Temat postu: ACCEL pokrywa pompki gaźnika z regulacją KTM SX-F 250 2009

Witam proszę o opinie na temat tego produktu
http://accel123.com.tw/images/download_03/p31-32_b.jpg
może któryś z kolegów ma zamontowane to urządzenie, czy się sprawdza w praktyce ?
Przymierzam się do zakupu, proszę o opinie i spostrzeżenia.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group