Autor Wiadomość
mazi-1986
PostWysłany: Czw 14:40, 14 Maj 2015    Temat postu:

No właśnie poszukuje kogoś rzetelnego, do ogarnięcia tematu. Jak się zdecyduje, to poproszę o namiary.
Moj Kat, chodź 400cc po VINie, to jest aktualnie 450. Gaźnik mam Fcr 39. Jakie wybrać ustawienia, mam na myśli dysze, iglice, mieszanke? Czy konfigurować go na ustawienia gaźnika 450, np. z 2003?
A może Wy macie jakieś sprawdzone konfiguracje, co bym mógł u siebie zastosować?
Mowa oczywiście o dyszach, iglicy, śrubie mieszanki, etc. Wink
pawel
PostWysłany: Czw 12:42, 14 Maj 2015    Temat postu:

mazi-1986 napisał:
Chodzi o to żeby ktoś to rozebrał na części pierwsze, umył w ultradźwięku i posdkładał jak należy, przy okazji sprawdzając wszystko w środku, czy jest ok.


Mam namiary na serwis motocyklowy który posiada myjkę ultradźwiękową. Jak chcesz namiar pisz pw.
mazi-1986
PostWysłany: Czw 12:21, 14 Maj 2015    Temat postu:

Nie zgodzie się z Toba w 100%. Nie bardzo mam czas żeby to wszystko rozbierać samemu. Chodzi o to żeby ktoś to rozebrał na części pierwsze, umył w ultradźwięku i posdkładał jak należy, przy okazji sprawdzając wszystko w środku, czy jest ok.
hacker33
PostWysłany: Czw 11:04, 14 Maj 2015    Temat postu:

Jeżeli do kogoś wyślesz to na pewno nie będzie zrobione jak należy ponieważ gaźnik reguluje się na działającym silniku.
Sprawdzić jakie dysze są w gaźniku to chyba nie jest aż tak trudna sprawa aby wysyłać w tym celu komuś gaźnik?
mazi-1986
PostWysłany: Czw 10:18, 14 Maj 2015    Temat postu:

Moto odpalili po wymianie świecy, ale praca silnika nie była idealna. Generalnie trzeba mu było pomagać gazem z początku, później jakoś się bujał.
Poza tym, na łączeniu dubeltòwki z wydechem wywaliło kilka kropelek czarnej mazi bardzo płynnej zaraz na poczatku Rolling Eyes
Gaźnik potrzebuje dobrego czyszczenia i sprawdzenia wszystkich ustawień. Generalnie należy mu się porządny serwis. Znacie kogoś, do kogo można by to wysłać żeby zrobił to jak należy i ustawił tak jak serwisòwka zaleca, wszystko od A do Z?
mazi-1986
PostWysłany: Śro 21:25, 13 Maj 2015    Temat postu:

Panowie, głupota oczywiście. Duży głód jazdy i niecierpliwość. Czasami włącza się brak myślenia. Embarassed
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 20:30, 13 Maj 2015    Temat postu:

Jak mogłeś chrupniętą świecę założyć?

Kumplowi kiedyś porcelanka ze świecy się pokruszyła i cylek przytarł więc radzę uważać.
KristofSX
PostWysłany: Śro 19:30, 13 Maj 2015    Temat postu:

świeca - miałem kiedyś pękniętą i też moto wariowało, a że wcześniej robiłem rozrząd to myslałem że przestawiłem, dwa razy rozbierałem i sprawdzałem zanim doszedłem do tego że to przez pękniętą świecę
studencik
PostWysłany: Śro 17:52, 13 Maj 2015    Temat postu:

Nie bałeś się zakładać świecy w której coś " chrupnęło " ? Ja bym się zastanawiał przed wkręceniem;-)
mazi-1986
PostWysłany: Śro 15:50, 13 Maj 2015    Temat postu:

Oczywiście 0,1 Smile
pawciak12
PostWysłany: Śro 15:37, 13 Maj 2015    Temat postu:

luzy zaworowe na 0,1 a nie 0,01 chyba ze sie pomyliłes i chodziło ci o 0,1
mazi-1986
PostWysłany: Śro 15:31, 13 Maj 2015    Temat postu:

Tak też jutro zrobię. Trochę mnie zmyliło, że iskra była jak sprawdzałem, może być jednak za słaba. Ale czy wtedy, w ogole by odpalał, nawet na te kilka sekund?
hacker33
PostWysłany: Śro 15:27, 13 Maj 2015    Temat postu:

to zacznij od nowej świevy
mazi-1986
PostWysłany: Śro 15:24, 13 Maj 2015    Temat postu:

Głowica ściągnięta i założona tulejka, wygląda to bardzo przyzwoicie.
Pytam o świecę bo dziś regulowałem odległość elektrod i wydaje mi sie ze rozwaliłem izolator elektrody bo coś chrupło Embarassed
Może jest gdzieś przebicie i dlatego z iskierka słabo Rolling Eyes
Generalnie to się nie popisalem Laughing
hacker33
PostWysłany: Śro 15:14, 13 Maj 2015    Temat postu:

może dawać słabą iskrę i w silniku ją jakby zdmuchuje

a jakim sposobem naprawiałeś ten gwint?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group