Autor Wiadomość
Bostorn
PostWysłany: Czw 22:08, 14 Maj 2015    Temat postu:

korba prox, japonska, tłok wossner albo oem, proxy szybko sie konczą, są rewelacyjne jednak nie zrobisz na nich wielu mth.

łożyska NTN albo Koyo, uszczelki jak t w 2t jakie włożysz takie będą
barek253
PostWysłany: Czw 20:59, 14 Maj 2015    Temat postu:

nie
bez sensu
predzej w tych nowszych pada uszczelka przy pompie i idzie woda w silnik
dioda
PostWysłany: Czw 20:48, 14 Maj 2015    Temat postu:

czy w 2t 250/300 występuje kanał odprowadzający płyn chłodniczy na zewnątrz gdy padnie uszczelniacz pompy wodnej?
Buła
PostWysłany: Śro 12:25, 13 Maj 2015    Temat postu:

Przerabiałem remont exc 250 z tego samego roku i ja montowałem tak: łożyska ntn z hurtowni albeco, dostałem wszystkie oprócz jednego na wałek zdawczy i musiałem je kupić w ktmie za ~180 zł. Korba proxa, tłok vertexa bo fabrycznie też montują vertexy z tego co mi wiadomo, uszczelki atheny.
Gierek
PostWysłany: Śro 5:01, 13 Maj 2015    Temat postu: Remont EXC 300

Witam, niedawno zakupiłem exc 300 08r. lata mi się nim bardzo dobrze jednak chciałbym zrobić silnik od podstaw jak zwykle należy to zrobić po zakupie, teraz pytanie do remontujących 300,:
Jakiej marki korba ? prox ? wossner ? hotrods ? cena oryginału raczej zabija więc postawie na zamiennik.
Jakiej marki tłok ? w tym przypadku cena oryginalnego też nie zachęca, dodam tylko że siedzi u mnie jeszcze pierwsza selekcja 71,925, cylek planuje oddać do ktm'a do mierzenia jaki tłok wejdzie teraz.
Co do łożysk silnika to wiadomo coś o zamiennikach ? nie chodzi mi o typowe łożyska skrzyni które dostane bez problemu w sklepie z łożyskami tylko o łożysko wału prawe którego nie mogę zlokalizować w żadnej hurtowni a na ktmsklep stoi za ponad 300zł (1 szt.).

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group