Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 19:47, 14 Maj 2015    Temat postu:

ale jest wolniejszy wylot i efektowniej spaliny opuszczają głowice
dioda
PostWysłany: Czw 19:10, 14 Maj 2015    Temat postu:

a ja mam takie pytanie,Dlaczego jak założy przelot to mieszanka robi się uboga? Przecież tłok tyle samo zasysa mieszanki paliwo-powietrze.
rejdzik
PostWysłany: Śro 14:38, 13 Maj 2015    Temat postu:

Tu chodzi o skład mieszanki. Przy przelocie może być ciut ubogo i zwiększa się wtedy temp spalania.
yogi1991
PostWysłany: Śro 7:25, 13 Maj 2015    Temat postu:

dzięki, w poniedziałek wiozę kata na regulacje pod wydech i powinien hulać
henio12323
PostWysłany: Wto 20:33, 12 Maj 2015    Temat postu:

teoretycznie tak, żeby wypalic zawory musi byc dostep tlenu - ogromny przelot pewnie by mógł wprowadzać jakis tlen.

ale żaden wydech nawet pod suypermoto z dwoma działami nie wypali zaworów bo wszystko jest liczone pod dane silniki. co innego jakbys wrzucił jakis dziwny wydech.

oprócz samego wydechu bardzo wazne jest ten szczelność. często w 525 są przedmuchy na flanszy wydechowej - tam mocne przedmuchy tez mogą sie przycyzniac do tego
pawciak12
PostWysłany: Wto 20:08, 12 Maj 2015    Temat postu:

jesli bedziesz miał dobrze wyregulowany gaznik pod ten wydech to nic nie ma prawa sie stac
yogi1991
PostWysłany: Wto 20:03, 12 Maj 2015    Temat postu: Przelotowy wydech a wypalone zawory

Czy przelotowe układy wydechowe przyczyniają się do wypalania zaworów? Rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem który serwisuje motocykle i powiedział że przelotowe układy wydechowe potrafią wypalić zawory? Jestem ciekawy czy to prawda bo kupiłem układ akrapa i chcę go na dniach wsadzić. Trochę mnie zaniepokoiła ta informacja. Liczę na wasze wypowiedzi. Z góry dzięki

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group