Autor Wiadomość
janexc200
PostWysłany: Nie 7:46, 03 Maj 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Ty twierdzisz że zawieszenie z 2004 roku działa tak samo jak z 2011?

wiadomo ze praktycznie co roku jakies zmiany w zawieszeniach robili, ale przede wszystkim zawias ma byc sprawny(w starych motocyklach nie zawsze jest) i ustawiony adekwatnie do wagi i przeznaczenia moto i to zazwyczaj wystarcza zwykłym hobbystom, zmieniac motocykl tylko dla nowszego zawiasu to jak dla mnie nieporozumienie,
jezdzi u nas koleszka na starej 520 z lagami 43, przebieg moto masakryczny, wszystko wyhuśtane, tył ostatnio chodził mu jakby na samej sprężynie, mimo to mało kto potrafi tak panowac nad motocyklem w powietrzu, na zwalonych pniach czy dotrzymac mu kroku na zakretach i trawersach a jezdzą tu ludki z duzym doswiadczeniem i na róznych swiezych motocyklach, wiadomo im nowsze tym lepsze i jeśli ktoś jezdzi na bardzo wysokim poziomie i go stac to niech bierze nówkę co roku, ale 99% ludzi tego nie potrzebuje ani nie wykorzysta
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 21:24, 02 Maj 2015    Temat postu:

Zmienił bym na twoim miejscu.
Silnik inaczej oddaje moc, jest bardziej narwany ale bardzo przyjemnie.

Główna przepaść między modelami to prowadzenie. Zawiecha w 530 a starym rfsie to niebo a ziemia, aż chce się jeździć Very Happy
KNKS
PostWysłany: Sob 17:31, 02 Maj 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
różnica jest mega, i nie mówię tu tylko o silniku ale też o ramie , zestrojeniu zawiasu, ergonomii, tak że jeśli tylko fundusze na to pozwalają to ZMIENIAJ Smile

Między 2004 a 2011 jest PRZEPAŚĆ.
Nie ma co się zastanawiać.
530 to naprawde zajebisty motocykl.
major000
PostWysłany: Sob 17:28, 02 Maj 2015    Temat postu:

janexc200 napisał:
zawias w zwykłym exc szału nie robi czy to będzie racing czy 530 czu jeszcze nowszy ktm (o ile będzie ustawiony i sprawny)
Ty twierdzisz że zawieszenie z 2004 roku działa tak samo jak z 2011?
makperson
PostWysłany: Sob 16:38, 02 Maj 2015    Temat postu:

Robisz wszystko na czas i latasz, ziomek ma nie oszczędza go i lata bez zastrzeżeń, tylko rozrusznik we wcześniejszych modelach kiepski. Nalatane ma koło 4 stówek siedzi 3 tłok, druga korba, zawory jeszcze ori ale niedługo do wymiany bo przebieg zacny Wink ogólnie polecam bo mam porównanie do rfs-a i tamten sprawia wrażenie lżejszego, mniej topornego, dół dużo mocniejszy od 4,5 ogólnie lepiej sie nim jeździ Wink
GaCek
PostWysłany: Sob 16:12, 02 Maj 2015    Temat postu:

janexc200 napisał:
ponoc 530 nie jest tak odporny jak stary exc

janexc200 napisał:
ponoc....

.....słyszałem że da się na nich jeździć przy odpowiednim serwisie.
janexc200
PostWysłany: Sob 14:42, 02 Maj 2015    Temat postu:

jesli jezdzisz szybko i po płaskim to byc moze warto, bo 400 mocy ma nie za wiele, jesli jezdzisz wolno i w trudniejszym terenie to nie warto bo i tak nie ma gdzie odkrecic, zawias w zwykłym exc szału nie robi czy to będzie racing czy 530 czu jeszcze nowszy ktm (o ile będzie ustawiony i sprawny), ponoc 530 nie jest tak odporny jak stary exc
KristofSX
PostWysłany: Pią 22:03, 01 Maj 2015    Temat postu:

różnica jest mega, i nie mówię tu tylko o silniku ale też o ramie , zestrojeniu zawiasu, ergonomii, tak że jeśli tylko fundusze na to pozwalają to ZMIENIAJ Smile
Łukasz
PostWysłany: Pią 21:45, 01 Maj 2015    Temat postu: ktm 400 czy 530

Witam. Podoba mi sie ktm 530 od 2011 r ale posiadam ktm 400 z 2004 r i zastanawiam sie czy jest duza roznica w tych moto. moj kat jest po remoncie i dziala idealnie. moje pytanie jest takie czy warto wymienic moto na 530 |???? co radzicie....

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group