Autor |
Wiadomość |
janexc200 |
Wysłany: Nie 7:46, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
major000 napisał: | Ty twierdzisz że zawieszenie z 2004 roku działa tak samo jak z 2011? |
wiadomo ze praktycznie co roku jakies zmiany w zawieszeniach robili, ale przede wszystkim zawias ma byc sprawny(w starych motocyklach nie zawsze jest) i ustawiony adekwatnie do wagi i przeznaczenia moto i to zazwyczaj wystarcza zwykłym hobbystom, zmieniac motocykl tylko dla nowszego zawiasu to jak dla mnie nieporozumienie,
jezdzi u nas koleszka na starej 520 z lagami 43, przebieg moto masakryczny, wszystko wyhuśtane, tył ostatnio chodził mu jakby na samej sprężynie, mimo to mało kto potrafi tak panowac nad motocyklem w powietrzu, na zwalonych pniach czy dotrzymac mu kroku na zakretach i trawersach a jezdzą tu ludki z duzym doswiadczeniem i na róznych swiezych motocyklach, wiadomo im nowsze tym lepsze i jeśli ktoś jezdzi na bardzo wysokim poziomie i go stac to niech bierze nówkę co roku, ale 99% ludzi tego nie potrzebuje ani nie wykorzysta |
|
 |
4tSTUNT |
Wysłany: Sob 21:24, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
Zmienił bym na twoim miejscu.
Silnik inaczej oddaje moc, jest bardziej narwany ale bardzo przyjemnie.
Główna przepaść między modelami to prowadzenie. Zawiecha w 530 a starym rfsie to niebo a ziemia, aż chce się jeździć  |
|
 |
KNKS |
Wysłany: Sob 17:31, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | różnica jest mega, i nie mówię tu tylko o silniku ale też o ramie , zestrojeniu zawiasu, ergonomii, tak że jeśli tylko fundusze na to pozwalają to ZMIENIAJ  |
Między 2004 a 2011 jest PRZEPAŚĆ.
Nie ma co się zastanawiać.
530 to naprawde zajebisty motocykl. |
|
 |
major000 |
Wysłany: Sob 17:28, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
janexc200 napisał: | zawias w zwykłym exc szału nie robi czy to będzie racing czy 530 czu jeszcze nowszy ktm (o ile będzie ustawiony i sprawny) | Ty twierdzisz że zawieszenie z 2004 roku działa tak samo jak z 2011? |
|
 |
makperson |
Wysłany: Sob 16:38, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
Robisz wszystko na czas i latasz, ziomek ma nie oszczędza go i lata bez zastrzeżeń, tylko rozrusznik we wcześniejszych modelach kiepski. Nalatane ma koło 4 stówek siedzi 3 tłok, druga korba, zawory jeszcze ori ale niedługo do wymiany bo przebieg zacny ogólnie polecam bo mam porównanie do rfs-a i tamten sprawia wrażenie lżejszego, mniej topornego, dół dużo mocniejszy od 4,5 ogólnie lepiej sie nim jeździ  |
|
 |
GaCek |
Wysłany: Sob 16:12, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
janexc200 napisał: | ponoc 530 nie jest tak odporny jak stary exc |
janexc200 napisał: | ponoc.... |
.....słyszałem że da się na nich jeździć przy odpowiednim serwisie. |
|
 |
janexc200 |
Wysłany: Sob 14:42, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
jesli jezdzisz szybko i po płaskim to byc moze warto, bo 400 mocy ma nie za wiele, jesli jezdzisz wolno i w trudniejszym terenie to nie warto bo i tak nie ma gdzie odkrecic, zawias w zwykłym exc szału nie robi czy to będzie racing czy 530 czu jeszcze nowszy ktm (o ile będzie ustawiony i sprawny), ponoc 530 nie jest tak odporny jak stary exc |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Pią 22:03, 01 Maj 2015 Temat postu: |
|
różnica jest mega, i nie mówię tu tylko o silniku ale też o ramie , zestrojeniu zawiasu, ergonomii, tak że jeśli tylko fundusze na to pozwalają to ZMIENIAJ  |
|
 |
Łukasz |
Wysłany: Pią 21:45, 01 Maj 2015 Temat postu: ktm 400 czy 530 |
|
Witam. Podoba mi sie ktm 530 od 2011 r ale posiadam ktm 400 z 2004 r i zastanawiam sie czy jest duza roznica w tych moto. moj kat jest po remoncie i dziala idealnie. moje pytanie jest takie czy warto wymienic moto na 530 |???? co radzicie.... |
|
 |