Autor Wiadomość
Bostorn
PostWysłany: Nie 10:58, 26 Kwi 2015    Temat postu:

Ja ustawiam tak zawias że niestety ale aby to dobrze zrobić to trzeba trochę pokręcić, poustawiać i jazda testowa, po dłuzszym ustawianiu powinno byc okej, w koncu ustawiasz to pod siebie i ustawiasz tak aby było odpowiednio dla Ciebie

A czym kręcić i po co to mam nadzieje że to coś rozjaśni

http://www.motox.pl/garaz-motocross/jak-ustawiaawieszenie-przednie.html
loq
PostWysłany: Nie 9:00, 26 Kwi 2015    Temat postu:

Może to coś rozjaśni:
https://www.youtube.com/watch?v=SWymw1NhPBQ
henio12323
PostWysłany: Nie 8:00, 26 Kwi 2015    Temat postu:

bicie opon też zalezy od tego cyz są proste. ja jak miałem raz lekko krzywe to biło niesamowicie, z tyłu błotnik mało nie odlecial. ale potem były jeszcze bardziej krzywe i przestało bic ;D jak po sznurku jechał. potem dałem do prostowania to też w sumie było dobrze.

jak nie wiesz co to SAG to google i serwisówka to twój przyjaciel
Fourier
PostWysłany: Sob 21:55, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Tak w ogole to nie szkoda Ci opon?
PiterBaja
PostWysłany: Sob 18:17, 25 Kwi 2015    Temat postu:

masz racje na pewno chodzi o wywazenie koła i o standardowe bicie jakie jest w motocykach enduro. To nie motocykl sportowy typowo na ulice zebys jechał jak po lini,
loq
PostWysłany: Sob 16:47, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Masz koło 21" z przodu z trzymakiem? Jak jest trzymak to przecież żeby wywazyc musisz użyć podobnej masy po przeciwnej stronie a to sporo. najlepiej go zdjac i zobaczysz co będzie wtedy. Ewentualnie wtedy wyważyc. A korekty ustawień zawieszenia jak mają wpłynąć na bicie koła?
Chyba że się da wywazyc kolo enduro z trzymakiem tylko o czymś nie wiem?
PiterBaja
PostWysłany: Sob 15:51, 25 Kwi 2015    Temat postu:

dokładnie pod amortyzatorem. Mozesz miec dekielki ktore najpierw musisz zdiac.
Kasjan
PostWysłany: Sob 14:36, 25 Kwi 2015    Temat postu:

No cieżki fakt jestem :p ok wywaze kolo i potem zobacze czy cos pomoglo, jak nie to nagram filmik. Gopro mam wiec obejdzie sie bez telefonu Smile

Na dole amortyzatora? Ktora to srobka?
szaman108
PostWysłany: Sob 13:45, 25 Kwi 2015    Temat postu:

To wyważ koło i wtedy sprawdz.... Smile
loq
PostWysłany: Sob 12:32, 25 Kwi 2015    Temat postu:

To uczucie podskakiwania o którym mówisz jest prawdopodobnie spowodowane trzymakiem z przodu, jest przecież ciężki i w jednym miejscu felgi, więc wydaje mi się, że tak ma być Smile
PiterBaja
PostWysłany: Sob 11:56, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Na dole masz regulacje odbicia amortyzatora czyli ustawiasz jak szybko amortyzator ma wrocic do pozycji wyjsciowej. przekrec regulacje maksymalnie w lewa strone az poczujesz opur i powiedz ile "klikow" sie doliczyłes. uwazaj przy tym alby nie ukrecic gwintu. Nie daje reki uciac ze to akurat wina regulacji odpicia amora ale warto sprawdzic. Dodam ze jak jade moim katem jakies 90 po asfalcie przy prostej feldze oczywiscie to tez mi lepie gora doł kiera i to ostro. Najlepiej to jakbys jakis film nagral jakas kamerka wyczynowa bo nie poleca telefonem jadac z taka predkoscia Very Happy
Kasjan
PostWysłany: Sob 10:25, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Podskakuje i to dosyc wyraznie. Nie jest to raczej spowodowane wywarzeniem... czyli gdzies z dolu amortyzatorow regolacja jest?
PiterBaja
PostWysłany: Sob 8:32, 25 Kwi 2015    Temat postu:

musisz ustawic odbicie przedniego amortyzatora to na dole. Ma lekkie bicia czy rzeczywiście podskakuje? jak lekkie bicia to normalne opny sa nie wyważone i moga tak sie zachowywać 90 km to nie mało. Kazałem Ci przeczytac artykuł ktory ci podrzuciłem tam na poczatku jest o sagu wyjasnione. Czytaj "opad i usiad"
Kasjan
PostWysłany: Sob 8:23, 25 Kwi 2015    Temat postu:

Nie bardzo ogarniam co to ten sag...

I ktoś może mi powiedzieć dlaczego podczas jazdy tak około 90km/h na asfalcie przednie koło podskakuje, coś jest nie tak ustawione? Felga prosta, opona też ok...
henio12323
PostWysłany: Śro 22:32, 22 Kwi 2015    Temat postu:

powiem ci jak ja na szybko nauczyłem się ustawiania zawieszenia

srubokręt masz przy sobie lecisz na odcinek gdzie masz rózne przeszkody, najlepiej kocie łby, muldy, jakas hopka, im bardziej zróznicowane tym lepiej, i kręcisz kazdą regulacje od oporu do oporu, po kazdym ustawieniu robisz rundke, i po prostu czujesz maksymalne i minimalne zakresy zawieszenia. to pozwala poczuc na co mozna sobie pozwolić, i na czuja dopasować ustawienia


przed tym procesem zajrzyj co to jest SAG i go ustaw,

zakładając że miescisz się w sprężynach i zawieszenie jest w miare sprawne i bez tuningów powinno sie dać fajnie ustawić

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group