Autor Wiadomość
majras
PostWysłany: Wto 11:44, 05 Maj 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:
majras napisał:
Aha..


Po podcięciu siedzenia jest o niebo lepiej w terenie, stoję całą stopą na ziemi, ale chciałbym stać dwiema stopami naraz.


To kup sobie PIT BIKE Laughing


Rolling eyes
Gość
PostWysłany: Wto 11:43, 05 Maj 2015    Temat postu:

majras napisał:
Aha..


Po podcięciu siedzenia jest o niebo lepiej w terenie, stoję całą stopą na ziemi, ale chciałbym stać dwiema stopami naraz.


To kup sobie PIT BIKE Laughing
majras
PostWysłany: Wto 10:51, 05 Maj 2015    Temat postu:

Aha..

Z drugiej strony wkurz mnie, że taki sprzęt nie ma regulacji wysokości zawiasu.. są jakieś pierdy tłumienia comfort, sport, standard itd. , a wysokości nie ma.

Po podcięciu siedzenia jest o niebo lepiej w terenie, stoję całą stopą na ziemi, ale chciałbym stać dwiema stopami naraz.
hacker33
PostWysłany: Wto 10:50, 05 Maj 2015    Temat postu:

Rozkręcenie to pikuś na 3 minuty.
Jednak musisz później napełnić amorka olejem i nabić gazem i tu pojawi się problem.
majras
PostWysłany: Wto 10:40, 05 Maj 2015    Temat postu:

hacker33 napisał:
djmdp napisał:
hacker33, możesz rozjaśnić z tym amortyzatorem? mam PDSa, przód to oczywiście prosty do ogarnięcia..


Bebechy amortyzatora które masz na sztycy zaczynają się od dołu od elementu który odpowiedzialny jest za skok czy też wysokość amortyzatora.
Jego grubość powoduje, że amortyzator wysuwa się mniej lub bardziej.
Im większy skok tym ten element jest cieńszy, a im krótszy skok tym grubszy.

Jeżeli chcesz obniżyć zawieszenie to musisz zmniejszyć skok amorka czyli dać ten element grubszy niż jest obecnie.
Teraz co do jego obniżania.
Ponieważ amortyzator zamocowany jest do wahacza w odległości 1/3 jego długości.
Chcąc obniżyć tył o 15mm musisz skrócić amortyzator o 5mm.
Czyli dać o 5mm grubszą tą podkładkę.

Zdjęcie poniżej to bebechy amorka, i pierwszy element od lewej to właśnie ta podkładka.
Zdjęcie na samym dole to wkład z mojego amortyzatora supermoto który ma bardzo mały skok - krótszy o jakieś 11mm. I jak widać ta podkładka (po lewej) jest bardzo gruba.
Możesz ten element kupić nowy w serwisie - kosztuje krocie.
Możesz poszukać z jakiegoś używanego amorka lub po prostu dotoczyć u tokarza.




hacker33 Dużo roboty z tym rozkręcaniem amora ?

Nie wiem czy sam brać się z to, czy komuś dać.
Jakieś specjalne narzędzia potrzebne ?
pablo83
PostWysłany: Pią 11:28, 01 Maj 2015    Temat postu:

henio ile ma ten acerbis xseat wysokosci?
MaciejT
PostWysłany: Śro 18:41, 29 Kwi 2015    Temat postu:

Czy ma może ktoś do odsprzedania obniżone oryginalne siodło?
majras
PostWysłany: Pią 20:09, 24 Kwi 2015    Temat postu:

Dokładnie to zysk 3cm !
Dzisiaj mierzyłem, wysokość od ziemi do kanapy, przed podcięciem, 97cm, teraz to 94cm.
piotrekws
PostWysłany: Pią 14:23, 24 Kwi 2015    Temat postu:

Jeżeli ktoś za niski na standardowe zawierzenie to mam taki zestaw obniżający 50mm KTM, niestety musiałem kupić razem z moto pomimo, że mam 184 cm. http://ktmsklep.pl/powerparts/produkt/175298/komplet-niskiego-zawieszenia
Więcej info w poście http://www.ktmracing.fora.pl/gielda,14/power-parts-oryginalny-zestaw-obnizajacy-50mm-ktm,8962.html
majras
PostWysłany: Pią 6:46, 24 Kwi 2015    Temat postu:

Bazowałem na tym filmie, zamiast tego przyrządu do cięcie użyłem kuchennego nożna - ale bardzo ostrego.

https://www.youtube.com/watch?v=fiPsEsB89Yg
Fourier
PostWysłany: Czw 23:04, 23 Kwi 2015    Temat postu:

To napisz jeszcze jak to zrobiłeś bo może też się pokuszę.
majras
PostWysłany: Czw 22:13, 23 Kwi 2015    Temat postu:

Dobra, podciąłem dzisiaj piankę i muszę przyznać, że jest bombowo !!!
Zysk minimum 2cm i tego właśnie potrzebowałem, jak mam prawą nogę na podnóżku to lewa sięga całą stopą ziemi bez ruszania dupy z miejsca.

SAGa nie ruszam, to co udało mi się obniżyć podcinając gąbkę , wystarcza.
Byłem w terenie może z pół godziny, zupełnie inna jazda, znacznie pewniej się czuję gdy trzeba się podpierać.
Super sprawa i za darmo Smile
Fourier
PostWysłany: Czw 21:45, 23 Kwi 2015    Temat postu:

Dzisiaj "testowaliśmy" zawieszenia na znajomym, który waży około 90 kg. U mnie, pod jego ciężarem, tył ledwo co siada, u brata ugięcie gdzieś do 1/3 (może więcej) Wink
Mateusz106
PostWysłany: Czw 20:20, 23 Kwi 2015    Temat postu:

Przód wpuścić a na tył x-bushing. http://www.shop.synergyseals.com/X-Bushing98-2014-KTM-125-530-Husaberg-09-2014-Offroad-X-Bushing.htm
majras
PostWysłany: Czw 6:31, 23 Kwi 2015    Temat postu:

PDS

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group