Autor Wiadomość
pajonk
PostWysłany: Nie 20:25, 19 Kwi 2015    Temat postu:

hej,

zajrzyj tu

http://www.motogelnar.cz/manual/KTM/KTMLC4.pdf

jest schemat gaznika, instrukcje, bedziesz wiedzial co i jak. zacznij od czyszczenia i ustawien fabrycznych, potem dopiero grzeb w dyszach itd.

co do zaworka iglicowego - po przewroceniu gaznika do gory nogami musi on byc rownolegly do plaszczyzny gaznika. nie jest - wyginac blaszke. poczytaj, przejrzyj, a znajdziesz Wink
barmii777
PostWysłany: Sob 8:49, 18 Kwi 2015    Temat postu: Regulacja gaźnika mikuni Lc4 620 1998 Super Competition

Witam, Very Happy mam problem z moim KTM, mianowicie jak jadę na pewnej prędkości trzymając obroty w jednym punkcie (nie za wysokie) to moto lekko przerywa, tak jakby lekko się dławił, natomiast gdy manetkę odkręcę mocno to słychać strzelanie z wydechu (wtedy się już nie dławi). Moto również czasem mi ciężko pali nawet po 15 razy muszę go kopać, gdy wyciągnę ssanie to go dławi. Po przeczytaniu wielu postów i ogólnego szukania rozwiązania natknąłem się na odpowiedzi, że moto może dostawać zbyt bogatą dawkę paliwa (szczególnie to strzelanie), to też tego dotyczy moje pytanie:
1. Jak wyregulować gaźnik (mikuni mam), chodzi mi o to jakie szczeliny muszę mieć po dokręceniu śrubek.
2. Jak sprawdzić czy iglica jest już na wyczerpaniu - wizualnie jak sprawdzić.


Jeszcze jedna sprawa - gdy dodaje gazu, światło przednie mi przygasa zamiast się rozświetlać, sprawdziłem regulator napięcia i wydaje mi się, że powinno na nim pisać 12 a jest 8 (nie wiem czy A czy V bo literka przetarta), poza tym jest wkręcony inaczej niż fabrycznie (w plastiku dziurki nowe zrobione), czy to że światła przygasają jest tego wina?
Pozdrawiam Przemek.
P.S. Tak szukałem serwisówek, napisałem również posta w innym dziale dotyczącym serwisówek, ale nic nie znalazłem. Embarassed

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group