Autor |
Wiadomość |
mumek426 |
Wysłany: Czw 20:20, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
ja w poprzednim motocyklu wszystkie osłony i obudowy robiłem z starych baków paliwowych,bardzo dobry materiał dużo wytrzymywał. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 18:52, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
cena dobra mozna probowac
jak juz plyta to mam pytanie czy ktos sie orientuje jak oslonic prolink?
tylko nie te oslonki montowane do prolinka bardziej mi chodzi o jakas plyte tam cos typu obi link guard
jakis material np podobny skad wziac? nie bardo mam pomysl ale nie chcialbym tam dawac aluminium |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 17:53, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
cena niezła. plastikowe płyty są spoko. dosyc lekkie i wytrzymałe. ameliniowe są ciezsze chociaz jeszcze więcej zniosą |
|
|
Sarar |
Wysłany: Czw 9:21, 16 Kwi 2015 Temat postu: Płyta pod silnik |
|
Ostatnio skutecznie zniszczyłem karbonową płytę pod silnik - pękło to ucho którym łapie się za ramę w okolicach tylnego amorka. Teraz poszukuję czegoś nowego co sprawdzi się na dłuższą metę raczej w ciężkich warunkach - często pnie gdzie przy braku umiejętności zdarza się uderzyć ramą, po kamieniach raczej nie jeżdżę ale nie mogę wykluczyć, że w najbliższym czasie nie trafięna taki teren
Inwestować w pancerną i ciężką płytę z np aluminium czy wystarczy jakaś lżejsza plastikowa?
to się nada:
http://olx.pl/oferta/ktm-sx-sxf-exc-excf-oslona-plyta-silnika-superenduro-CID5-ID9IvdB.html#e4bfc3c12d |
|
|