Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 11:13, 01 Lis 2014    Temat postu:

my na to jak na lato, jak juz było pisane - nie da sie powiedziec tyle albo tyle. kolezanka ma exc 200 2014 rok, 100 mth nabite, wymieniała dopiero tłok, tłoczek był ładny ale juz czuć luz na korbowodzie niewielki. wiec na drugi tłok na 100% idzie korba do zmiany. ale niektórzy i 300 mth nabiją na jednej korbie. wszystko zalezy jak sie jeździ, jak sie lata na wysokich biegach z niskimi obrotami, i momentem obrotowym wjezdza na podjazd to korba idzie duzo szybciej, niz jak sie lata ze średnimi obciązeniami dla korby. wiec to takie gdybanie zawsze. rozbieraj, zmierz luz, jak sie miesci w normie to mozna jeszcze troche nakulać, jak jest juz duzy to wymiana
bmpawel
PostWysłany: Sob 11:03, 01 Lis 2014    Temat postu:

witam dołączę do tematu również się nad tym zastanawiam są różne opinie jedni twierdzą że w EXC jeśli nie latasz non stop na fmaxa t korba po trzech tłokach czyli 240mth ale najbardziej popularne jest twierdzenie że co 2tłoczki 160mth co wy na to?
henio12323
PostWysłany: Wto 11:53, 19 Kwi 2011    Temat postu:

16stka na 100%. co do kompresji sprawdź w serwisówce ale na pewno ponizej 9.5 nie powinna zejsc. ponizej 9 to praktycznie remont z miejsca. powyzej 10 powinien byc zdrowy silnik
batsopot
PostWysłany: Wto 7:09, 19 Kwi 2011    Temat postu:

eeeeee chyba 16 stka
sebastuss
PostWysłany: Wto 6:59, 19 Kwi 2011    Temat postu:

A wie ktos moze ile ten moj sprzet powinien miec kompresji?
Mam dostep do takich narzedzi wiec moglbym sprawdzic ale musze skombinowac klucz do swiecy (chyba rozm 15 rurkowy)
henio12323
PostWysłany: Pon 23:04, 18 Kwi 2011    Temat postu:

jak chcesz sie dowiedziec jak z tłokiem to musiał bys oddac tłok i cylek do mierzenia. i po czesci da sie dojsc czy juz jest do wymiany czy nie. na szybkiego mozna do serwisu dać na mierzenie kompresji. jak jest odpowiednio wysoka nie ma co sie martwic o tłoczek jeszcze Very Happy
maciek
PostWysłany: Pon 21:32, 18 Kwi 2011    Temat postu:

wsumie exc ma zamontowany licznik mth seryjnie
batsopot
PostWysłany: Pon 11:40, 18 Kwi 2011    Temat postu:

rozebrać albo mieć założony licznik motogodzin
sebastuss
PostWysłany: Pon 11:35, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Da sie jakos zdiagnozowac ile ma tlok przelatane bo jak ja zakupilem moto to podobno mial tlok zmieniany ale ile mth to nie wiadomo. Chcialbym wiedziec ile popyrkam jeszcze na tym tłoku bo narazie nie krece obrotów na maxa
maciek
PostWysłany: Pon 10:35, 18 Kwi 2011    Temat postu:

No powiedzmy zależy jak ktoś lata np. odkręca jak Tadek do max to po 2 tłokach, ale jak pyrka to tak ok. 150mth
henio12323
PostWysłany: Pon 10:21, 18 Kwi 2011    Temat postu:

korbe w 2T w hardzie najlepiej wymieniac co 2 tłoczki Very Happy
maciek
PostWysłany: Pon 8:55, 18 Kwi 2011    Temat postu:

przy nastepnej wymianie tłoka bym juz wymienił korbe przy 120-150mth
grzesiek3210
PostWysłany: Nie 23:33, 17 Kwi 2011    Temat postu: KTM EXC 250 2T kiedy wymieniać korbe?

Witam! Pytanie kieruję w imieniu kolegi ponieważ ma dylemat kiedy powinien wymienić korbę. Motocykl kupił jako nowy na początku 2010 r. w połowie sezonu zmienił tłok (70mth) tłok był w bardzo dobrym stanie nie był powycierany itp, po zwymiarowaniu cylindra wyszło,że śmiało można zakładać selekcję A. Po przeczytaniu wielu negatywnych opinii na temat ostatnich serii Vertexa wybór padł na kuty tłok wiseco. Na tym tłoku kolega zrobił około 50-55 mth i zastanawia się teraz czy przy wymianie tłoka powinien zmienić korbę (motocykl ma 120mth) czy zakładać kolejny tłoczek i jeździć. Zdania są podzielone ponieważ część osób mówi,że EXC jest motocyklem enduro i wymiany są bardziej rozciągnięte w czasie niż w przypadku SXa lub innych crossówek.Wymiany tłoka co 70mth to przesada ponieważ na EXC robi się 100-120mth i dopiero myśli o wymianie. A korbowód to już całkiem temat odległy.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group