| Autor | Wiadomość | 
	
		| KristofSX | 
			
				|  Wysłany: Nie 20:56, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| zawory proxa, zamawiałem w moim serwisie , wymieniałem razem ze sprężynami, podłkładkami, zabezpieczeniami, |  | 
	
		|  | 
	
		| Enduurowiec | 
			
				|  Wysłany: Nie 20:49, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| a jakiej firmy i skąd zamawiałeś zawory do swojej byłej 450 sx? |  | 
	
		|  | 
	
		| KristofSX | 
			
				|  Wysłany: Nie 18:57, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				|  	  | Enduurowiec napisał: |  	  | Odczułeś coś na mocy,znacząco spadła? | 
 nie, nic takiego, po remoncie przelatałem ze 40 mth, nic niepokojącego się nie działo, ,
 |  | 
	
		|  | 
	
		| Enduurowiec | 
			
				|  Wysłany: Nie 16:25, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| Odczułeś coś na mocy,znacząco spadła? |  | 
	
		|  | 
	
		| KristofSX | 
			
				|  Wysłany: Nie 16:16, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				|  	  | Enduurowiec napisał: |  	  | Czytałem że jeżeli głowica jest oryginalnie przystosowana do zaworów tytanowych to jeżeli zastosuje stalówki spowoduje to szybsze jej zuzycie,ktoś coś wie na ten temat? I najwazniejsze jakiej firmy tłok i zawory,oraz gdzie zamawiać?
 | 
 miałem sx-a z 2004, oryginalnie idą tytanowe, na wymianę dałem stalowe i hulało wszystko
 |  | 
	
		|  | 
	
		| Enduurowiec | 
			
				|  Wysłany: Nie 16:11, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| Czytałem że jeżeli głowica jest oryginalnie przystosowana do zaworów tytanowych to jeżeli zastosuje stalówki spowoduje to szybsze jej zuzycie,ktoś coś wie na ten temat? I najwazniejsze jakiej firmy tłok i zawory,oraz gdzie zamawiać?
 |  | 
	
		|  | 
	
		| krzysiek919 | 
			
				|  Wysłany: Nie 12:26, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| możesz dać stalowe zawory |  | 
	
		|  | 
	
		| Gość | 
			
				|  Wysłany: Nie 11:23, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| Nie miałem szczęścia,przy kupnie nie sprawdziłem czy motocykl był wczesniej odpalany i krótko mówiąc sprzedał mi zatartego sprzęta. Jutro zdejmę górę i może wał jest sprawny i korba w porządku.
 Tak jak kolega amek mówi.
 To podsumowując:
 *gniazda wypalone-czeka mnie regeneracja głowicy(to już jest pewniak)
 *zawory siadniętę(kolega henio mi wspomniał tytany 1500zł) i od razu pytanie.Czy mogę zastapić jest stalowymi?
 *tłok do wymiany
 -może korba razem z wałem jest oszczędzona,bo jak nie to kolejne koszta.
 -i ciekawe jak tam kosz sprzęgłowy i ogólnie łozyska w karterach.
 |  | 
	
		|  | 
	
		| amek721 | 
			
				|  Wysłany: Nie 9:34, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| Pewnie kompresji brakuje, jak się rozgrzeją->rozszerzą części to jakaś się pojawia |  | 
	
		|  | 
	
		| pawciak12 | 
			
				|  Wysłany: Nie 1:23, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| a co sie stało?? |  | 
	
		|  | 
	
		| Enduurowiec | 
			
				|  Wysłany: Nie 1:05, 12 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| Temat do zamkniecia,czeka mnie generalny remont silnika |  | 
	
		|  | 
	
		| Enduurowiec | 
			
				|  Wysłany: Czw 14:22, 09 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| Ups zapomniałem się zalogować. Ale dodam jeszcze że wkręca się super,idzie jak burza.
 |  | 
	
		|  | 
	
		| Gość | 
			
				|  Wysłany: Czw 14:20, 09 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| kiedys mi doradzałeś z gaznikiem jak dobrze pamietam i przyczyną tak mówiłes czyli sruba od regulacji mieszanki(kupiłem nową) i wynalazłem problem że brakowało uszczelki na osłonie przepustnicy. Teraz moto chodzi równiutko i trzyma wolne obroty.Czasami jak to ktm strzeli ale nie seriami jak to było kiedyś.
 Zawory były regulowane i nie wiem czy jeszcze raz się do nich dobierać.
 |  | 
	
		|  | 
	
		| KristofSX | 
			
				|  Wysłany: Czw 14:14, 09 Kwi 2015    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| hej zacznij od zaworów,
 a na gorącym dobrze chodzi? trzyma obroty, nie strzelam wkręca się ?
 |  | 
	
		|  | 
	
		| Enduurowiec | 
			
				|  Wysłany: Czw 14:12, 09 Kwi 2015    Temat postu: 450 sx ciężko pali |  
				| 
 |  
				| Witam! Otóż mam problem mianowicie taki że mam problem odpalania mojego kata na zimnym silniku.Zanim go odpale muszę pokopać z 40x zanim go odpale.Czasami czuć że chce załapać a nie może.Jest tak że czasami strzeli z wydechu. Ale jak go odpale i trochę pojezdze to jak silnik się rozgrzeję to pali od strzała czy to z kopki czy z rozrusznika.
 Rozrząd może sam przeskoczyć? Może jeszcze raz zajrzeć do zaworów ssących?
 |  | 
	
		|  |