Autor Wiadomość
Mateusz607
PostWysłany: Wto 16:08, 17 Lis 2015    Temat postu:

Kilka miesięcy temu miałem tak, że jak miałem wrzucony 1 bieg i sie powoli turlałem na obrotach jałowych to po mocnym i szybkim odkręceniu manetki potrafił zgasnąć. Jak robiłem to mocno, ale w dynamicznym tempie (nie jak najszybciej) to jakby sie przydławił, ale jechał dalej. Teraz po remoncie wystarczy powoli dodać gazu żeby zgasł (musze to robić bardzo powoli) na wyższych obrotach jest troche lepiej, bo zwykle zdławi sie, ale na chwile i działa dalej. Podczas jazdy jak odkręce mocniej to się przydławi i po momencie jedzie dalej normalnie, przy remoncie nie było nic ruszane w gaźniku, a zrobiło się wyraźnie gorzej. Przed remontem po odkręconym gazie jak go szybko puszczałem to strzelał w wydech (czasem było widać płomień kilka cm za zewnątrz Razz )
henio12323
PostWysłany: Pon 22:00, 16 Lis 2015    Temat postu:

u ciebie nie ma regulacji- w nowszych gaźnikach są.

teoretycznie w serwisach ktma mają na to patenty ale nie widziałem żeby ktos sie tutaj chociazby nimi dzielił

jest opcja wrzucenia tej membranki z japonczyka i ewentualnie dostrajanie wysokoscią tego bolca ( ktm ma niskie bolczyki, japonce wyzsze, problemem pompki jest to ze za duzo podaje, długi bolec zmniejsza skok czyli dawke )
Mateusz607
PostWysłany: Pon 21:29, 16 Lis 2015    Temat postu:

A jak regulować pompkę przyspieszającą?
yogi1991
PostWysłany: Nie 10:16, 26 Kwi 2015    Temat postu:

Szukam kogoś kto wyreguluje (dostroi) mi gaźnik pod układ wydechowy akrapovic. Moto mogę dowieść i zostawić na kilka dni jeśli będzie taka potrzeba. Jeśli znacie kogoś to byłbym wdzięczny za pomoc, mieszkam w łódzkim kod pocztowy to 98-420 sokolniki najlepiej w promieniu 100-150 km.
yogi1991
PostWysłany: Wto 8:23, 21 Kwi 2015    Temat postu:

Przyszły dysze od wolnych obrotów i sprawa wygląda tak. Założyłem 42 tak jak było serynie, mała regulacja składu mieszanki i wolnymi obrotami i kacik zaczął chodzić jak trzeba raz na jakiś czas walnie sobie z wydechu ale widocznie już tak musi być. Ostatnio udało mi się kupić kpl wydech akrapovic. Odpala ładnie ale gdy ruszam powoli i delikatnie dodaje gazu to bardzo szarpie i nierówno chodzi i przy gwałtownym odkręceniu gazu przydymi na czarno i czuć niepalone paliwo a gdy zaczynam wkręcać mu śrubę od mieszanki to nie można ruszyć bo gaśnie. ( na wyższych obrotach chodzi wzorowo) I moje pytanie. Czy jak zmienię dyszę na 45 to przy tej samej samej dawce powietrza dostanie więcej paliwa czy inaczej to działa.
yogi1991
PostWysłany: Pią 8:13, 03 Kwi 2015    Temat postu:

dzięki za pomoc po świętach przyjdą dyszę i będę działał. Napiszę jak coś mi się uda zdziałać. To życzę wszystkim smacznego jajka i mokrego dyngusa. Dzięki
major000
PostWysłany: Pią 7:46, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Położenie przepustnicy ustawiasz czarnym pokrętłem, iglice zostaw na 3 ząbku. Maxymalnie wykręcaj śrubę składu mieszanki do 3 pełnych obrotów.
yogi1991
PostWysłany: Czw 20:30, 02 Kwi 2015    Temat postu:

położenie przepustnicy to mowa o tym pokrętle na zewnątrz gaźnika a iglice na początek zostawić na 3 ząbku tak jak serwisówka mówi? a ile mogę maksymalnie wkręcić lub wykręcić śrubę składu mieszanki żeby nie przegiąć ( chodzi mi to czy 1,25 serwisowego mogę wykręcić śrubę 0,5-1 czy 2 obroty)
major000
PostWysłany: Czw 20:15, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Tak. Po założeniu nowej dyszy od nowa regulujesz skład mieszanki śrubą składu mieszanki(od spodu gaźnika) + położenie iglicy + położenie przepustnicy.
yogi1991
PostWysłany: Czw 19:58, 02 Kwi 2015    Temat postu:

wydech orginalny, czyli muszę się zaopatrzyć w dysze o numerach 45,42 i później regulacja wolnych obrotów?
major000
PostWysłany: Czw 18:34, 02 Kwi 2015    Temat postu:

dysza składu mieszanki jest duża ale sam osobiście miałem 525 exc na akrapovicu które na takiej dyszy dobrze chodziło. Masz wydech oryginalny? Załóż najpierw dyszę idle jet 45 do tego regulacja. Jeśli będzie dalej źle to załóż 42 i znowu regulacja. Równie dobrze może się okazać że trzeba założyć 50 ale to mało prawdopodobne.
pawciak12
PostWysłany: Czw 14:26, 02 Kwi 2015    Temat postu:

masz przelotowy tłumik czy oryginał EXC?
yogi1991
PostWysłany: Czw 14:02, 02 Kwi 2015    Temat postu:

czyli kupić idle jet 42?
KristofSX
PostWysłany: Czw 13:54, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Ty masz rocznik 04? to ldle jet masz za dużą:
takie są fabryczne:
yogi1991
PostWysłany: Czw 12:27, 02 Kwi 2015    Temat postu:

a iglica to OBDVT

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group