Autor Wiadomość
pawciak12
PostWysłany: Sob 23:11, 04 Kwi 2015    Temat postu:

tez miałem ten termometr wsadzic ale ten wyswietlacz to kawał cegły, http://allegro.pl/elektroniczny-czujnik-wskaznik-temperatury-silnika-i5187208910.html
Fourier
PostWysłany: Sob 22:13, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Przepalasz, chodzi chwilę (zależy od temperatury na dworze) i na początku jeździsz spokojnie. Ja mam u siebie zamontowany na szpilce głowicy termometr za 25 zł. Wiem jaka jest temperatura przy jeździe i staram się do podobnej zagrzewać moto przed wyjazdem.
henio12323
PostWysłany: Sob 22:04, 04 Kwi 2015    Temat postu:

to po co ruszać ? przepalanie to kiepska sprawa i nic ci nie da. pozatym jakiej zimie ? w tym roku zimy nie było Razz mój KTM praktycznie cały rok był w uzytku.

kurtka i ogien do lasu.

jak odpalisz i chodzi to nie ma super smarowania ani super chłodzenia wiec nic tym nie osiągasz, a to że pochodzi ? po co sobie godziny pracy silnika nabijać.


po zimie jak juz jest, wyciągasz moto - odpalasz na pare minut jak zrobi sie ciepły to dzida w teren. zadnego przepalania nie ma
GaCek
PostWysłany: Sob 22:01, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Łukasz napisał:
Wiec jak się kata przepala po zimie. Zawszę trzeba odrazu jezdzić ??
Bo mi np. pogoda niezbyt pasuje na jazde Embarassed

To po co przepalać jak nie masz zamiaru jechać??
Łukasz
PostWysłany: Sob 21:53, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Wiec jak się kata przepala po zimie. Zawszę trzeba odrazu jezdzić ??
Bo mi np. pogoda niezbyt pasuje na jazde Embarassed
pawciak12
PostWysłany: Czw 9:28, 02 Kwi 2015    Temat postu:

ludzie ja bym sie zdziwił ja po 15 min sie NIE zagotował, to nie auto z silnikiem diesla Laughing
te300
PostWysłany: Czw 8:43, 02 Kwi 2015    Temat postu:

tak na marginesie, jeśli chcecie zobaczyć co to znaczy grzanie się motocykla, to do ciężkiego enduro kupcie sobie crossa (nie ważne z której stajni) jeden lepszy wąwóz i wszystkie zgotowane Wink
moim skromnym zdaniem to właśnie dyskryminuje crossy w enduro;
henio12323
PostWysłany: Czw 7:48, 02 Kwi 2015    Temat postu:

dokładnie, mówienie że KTM kiepsko zrobił moto to bzdura, nikt 15 minut nie stoi w miejscu. trzeba jechać a jak sie jedzie technicznie i wolniej to sie zakłada wentylator

fabrycznie jedynie mozna zmienic w EXC korek na taki od SXa z cisnieniem otwarcia 1.8. ustawienei gaźnika też ma wpływ na grzanie sprzetu
te300
PostWysłany: Czw 0:30, 02 Kwi 2015    Temat postu:

moim zdaniem to, że płyn się nie gotuje wcale nie znaczy, że nie przegrzewa się silnika, można zalać i koncentratem korek nie puści a po ostrym wyjeździe pierścienie do wymiany;-(
jeśli chcemy mieć pewność, że temperatura silnika jest bezpieczna trzeba założyć wentylator z czujnikiem temperatury.
szaman108
PostWysłany: Czw 0:23, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Rysiek24 a jak zachowa się nikasil przy takim grzaniu płynu chłodzącego do 140 stopni wytrzyma takie hajcowanie.Pytam z ciekawości.Bo w silnikach diesla (dużych) to widziałem przegięcia pały farba spadała z silnika lub na bagnecie oleju stopił się plastik i spadł do misy olejowej(zagotował się olej w silniku)
Rysiek24
PostWysłany: Śro 22:45, 01 Kwi 2015    Temat postu:

KristofSX dokladnie , sa plyny ktore nie posiadaja wody w skladzie i sa do 170 stopni , ale kosztuja kilka stowek za litr.
KristofSX
PostWysłany: Nie 9:40, 29 Mar 2015    Temat postu:

Łukasz napisał:


Dziekuje za szybką odp. Uspokoiłeś mnie. Very Happy Ale płyn i tak wymienię na ten do 140 st.C .Moim zdaniem taka firma jak ktm powinna lepiej zrobic moto.


każde moto enduro/motocross się zagotuje po takim postoju, musisz jechać żeby było chłodzenie ,
Łukasz
PostWysłany: Nie 9:33, 29 Mar 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
Łukasz napisał:
Byłem teraz za dnia sprawdzic skad leci płyn. Po ogledzinach stwierdzam ze przelewem,bo tylko tam były zacieki. Moto pracowało na wolnych obrotach ok 15 min. i jest dosc spora plama płynu pod moto. Chce wymienic płyn na inny o temp. wrzenia do 140 stopni.


nic się nie dzieje ,po 15minut na chodzącym silniku na postoju każdy kat się zagotuje, chyba że ma wentylator,


Dziekuje za szybką odp. Uspokoiłeś mnie. Very Happy Ale płyn i tak wymienię na ten do 140 st.C .Moim zdaniem taka firma jak ktm powinna lepiej zrobic moto.
PiterBaja
PostWysłany: Nie 9:29, 29 Mar 2015    Temat postu:

Tak jak mowi kristof. za długo stał. wymiana płynu na inny ci nic nie pomoze. lepiej zrob sobie wentylator jak go nie masz bo w lato ci sie przyda. Na forym gdzies jest opisane jak zrobic niewielkim kosztem wydajac 150 ł zamiast 400.

Radziłbym ci przejechac te 50 km i zobaczyc czy stan płynu bedzie identyczny jak przed wyjazdem dla pewnosci
KristofSX
PostWysłany: Nie 9:15, 29 Mar 2015    Temat postu:

Łukasz napisał:
Byłem teraz za dnia sprawdzic skad leci płyn. Po ogledzinach stwierdzam ze przelewem,bo tylko tam były zacieki. Moto pracowało na wolnych obrotach ok 15 min. i jest dosc spora plama płynu pod moto. Chce wymienic płyn na inny o temp. wrzenia do 140 stopni.


nic się nie dzieje ,po 15minut na chodzącym silniku na postoju każdy kat się zagotuje, chyba że ma wentylator,

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group