Autor Wiadomość
GaCek
PostWysłany: Pią 23:48, 27 Mar 2015    Temat postu:

Cuddak napisał:
wiem ze 2007 były kuloodporne 2008 nie polecali a 2009 dużo lepsze a 2010 ??

Z tego toku myślenia wychodzi na to że ideał.....
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/wada-fabryczna-exc-450-530-2009,935.html
Cuddak
PostWysłany: Pią 21:54, 27 Mar 2015    Temat postu:

i co z tymi 2010 rokami ?? jai opinie
KristofSX
PostWysłany: Pią 20:38, 27 Mar 2015    Temat postu:

Gierek napisał:


Czyli np. jak kupił bym dwuletnie moto bez papiera to jest szansa na zarejestrowanie ?

edit: chodzi mi oczywiście o exc-f z lampami itd.


jasne, nawet sxf-a zarejestrujesz, tylko jest sporo więcej gimnastyki,
ja bym przed zakupem sprawdził czy faktycznie dostaniesz tą homologację, bo bez tego musiałbys robic rzeczoznawcę przed przeglądem, a to już dodatkowe koszta których nie opłaca się ponosić, lepiej szukać moto z pełnymi kwitami, dowodem , itp
Cuddak
PostWysłany: Pią 20:34, 27 Mar 2015    Temat postu:

panowie a jakie opnie i roku 2010 bo wiem ze 2007 były kuloodporne 2008 nie polecali a 2009 dużo lepsze a 2010 ??
GaCek
PostWysłany: Pią 20:23, 27 Mar 2015    Temat postu:

Gierek napisał:

Czyli np. jak kupił bym dwuletnie moto bez papiera to jest szansa na zarejestrowanie ?

O rejestracji motocykla bez papierów to słyszałem ale przy Junaku, emce czy WSKce, ale przy "nowym" Kacie??
Po co komplikować sobie życie i użerać się z urzędami, jak można kupić moto z kwitami
Gierek
PostWysłany: Pią 20:17, 27 Mar 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
200mth na jednym tłoku w 450 exc to nie tragedia, na pewno pójdzie do wymiany, pewnie selekcja wyżej,
kartę homologacji możesz otrzymać od dealera KTM, jak nie masz też dowodu rejestracyjnego to musisz zrobić przegląd i z wszystkimi kwitami zarejestrujesz (hologoacja/przegląd/umowa)


Czyli np. jak kupił bym dwuletnie moto bez papiera to jest szansa na zarejestrowanie ?

edit: chodzi mi oczywiście o exc-f z lampami itd.
GaCek
PostWysłany: Pią 20:05, 27 Mar 2015    Temat postu:

Tak jak kolega wcześniej wspomniał jeżeli sprzęt ma faktycznie 200mth i normalnie serwisowany (olej + filtr powietrza), cylinder śmiało wytrzyma.
Jednak przydało by się zajrzeć do silnika przy tym przebiegu.
KristofSX
PostWysłany: Pią 19:33, 27 Mar 2015    Temat postu:

jeśli moto serwisowane było odpowiednio, to opróz zmiany wymiaru raczej nic nie powinno się stać,
Cuddak
PostWysłany: Pią 18:27, 27 Mar 2015    Temat postu:

a coz cylindrem ??
Cuddak
PostWysłany: Pią 18:27, 27 Mar 2015    Temat postu:

czyli wart uwagi??
KristofSX
PostWysłany: Pią 18:25, 27 Mar 2015    Temat postu:

200mth na jednym tłoku w 450 exc to nie tragedia, na pewno pójdzie do wymiany, pewnie selekcja wyżej,
kartę homologacji możesz otrzymać od dealera KTM, jak nie masz też dowodu rejestracyjnego to musisz zrobić przegląd i z wszystkimi kwitami zarejestrujesz (hologoacja/przegląd/umowa)
Cuddak
PostWysłany: Pią 18:10, 27 Mar 2015    Temat postu: exc 450 2010

Witam panowie mam możliwość kupienia takiego oto motocykla z 200 mth wizualnie igła silnik nie ruszany jestem gotów na remont korby tłoka ale ciekawi mnie jak z cylindrem co sadzicie miał ktoś z was do czynienia z tak sytuacja ze po tylu h nie było nic ruszane . Motocykl jest bez papierów jest możliwość rejestracja ?? wyciągnięcia duplikatu homologacji ??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group