Autor Wiadomość
BoskiRoman
PostWysłany: Nie 7:07, 08 Lut 2015    Temat postu:

dawaj link, bo wydaje mi sie, ze chodzi o mojego bylego sprzeta. Jesli z olx za 14.800, to chetnie odpowiem Ci na wszystkie pytania. Tak czy inaczej warta ceny.
wójo
PostWysłany: Pią 22:24, 06 Lut 2015    Temat postu:

tak jak napisałem do zmiany jest cały wał bo i przeciwwagi sa inne i korba jest inna niz w 525. Z 525 możesz zrobic najwięcej 540 zmieniając sam cylinder bo wał zostaje ten sam, za to 560 ma ta samą średnicę cylindra co 540 ale dochodzi jeszcze większy skok tłoka poprzez większe wykorbienie wału i dłuższy korbowód.
Ogólnie ktm z tego rocznika to puzle tylko zadaj sobie pytanie czy będzie to opłacalne.
hacker33
PostWysłany: Pią 21:06, 06 Lut 2015    Temat postu:

w 2t jest wybity stroke i numer katalogowy
w 4t też jest coś wybite?
henio12323
PostWysłany: Pią 20:46, 06 Lut 2015    Temat postu:

cylinder z 560tki na 1 rzut oka jest inny, i nie da sie pomylić Very Happy reszta jak koledzy powiedzieli
hacker33
PostWysłany: Pią 20:21, 06 Lut 2015    Temat postu:

balanser sprawdziłem jest ten sam, głowica również
do twojego przepisu brakuje tylko tłoka i korbowodu
wójo
PostWysłany: Pią 19:23, 06 Lut 2015    Temat postu:

cylinder z 560 jest wyzszy i szerszy, ma wieksza pojemnosc kanałów wodnych. Jak bys chcial przerobic go na 525 to musisz zmienic wał i cylinder, nie wiem jak z wałkiem balansera, srubami cylindra i łancuszkiem rozrzadu. Co do róznic w głowicy tez nie jestem pewien, oryginalnie powinien miec tytanowe zawory.
velkurczak
PostWysłany: Pią 18:29, 06 Lut 2015    Temat postu: KTM 560 SMR po czym poznać? Różnice 525

Po raz kolejny potrzebuję pomocy, do rzeczy.
Mam do kupienia 560 SMR i mam trochę obaw odnośnie silnika.
Dostępność części do 560 takich jak korba/wał + korba jest średnia, nawet w KTMie, a cena zwala z nóg. Czy jeśli korba odmówi posłuszeństwa, będę w stanie przekonwertować ten silnik na 525 takie jak było w EXC/SX (nie wiem jak jest z głowicą, ale pewnie jest taka jak w SX).

Może ktoś mi podać resztę różnic silnikowych 560 a 525?

Kolejna sprawa to po czym poznać że to faktycznie 560 siedzi, jest wybita pojemność na cylindrze i jakiś numer głowicy który jest fabrycznie w 560? Egzemplarz który mam na oku ma rozrusznik i oświetlenie które działa z statora więc może to być w ogóle silnik z exc 525 w ramie SMRa?

Temat jest dość pilny, z góry dziękuję za rady.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group