Autor |
Wiadomość |
Bostorn |
Wysłany: Pią 20:56, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
wiem, ale bardziej mnie interesuje rodzaj modyfikacji tzn wymiana oemowych ktmowskich sprezyn na te 85kg
czy lepiej wyszedł bym na wstawieniu kompletnego zawiasu przedniego fabrycznego z ktma sfxa 250 z roku 2007? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 19:55, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
przednie sprężyny nie mają na sobie żadnych oznaczeń |
|
|
Bostorn |
Wysłany: Czw 19:31, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
dobrze wiedzieć, jak bede je miał w swoich łapach to od razu oznaczeniami sypie i działamy z nimi
a co sądzisz i zabawie z przodem? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 14:38, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
sprężyny mają swoje oznaczenia i nimi się kierujemy a nie tym pod jaką były wagę w jakimś ktm, ponieważ nie same sprężyny decydują o twardości zawieszenia
sprężyny od 530 z 2008 roku pod wagę 80kg mogą być bardziej miękkie niż sprężyny z 450 z 2007 roku pod tą samą wagę
np. w ktm ten sam model co roku może mieć inne sprężyny i tak się działo w jakiś latach jak szukałem sprężyn dla siebie |
|
|
Bostorn |
Wysłany: Czw 14:14, 05 Lut 2015 Temat postu: zmiana zawieszenia w exc 450 |
|
siemano
planuje pobawić się w zawieszeniu z moim ktmem, na pewno będę robił tył, jest jak tapczan i mnie wkur..ac zaczyna za bardzo.
Mam zakupiony komplet sprężyn przód , tył od 530tki o wadze 85kg, czy taka operacja ma sens?
dodatkowo planowałem ulepszyć przód na tor, oem jest za miekki, i tu mam 2 rozwiązania, czy lepiej jest wrzucić sprężyny pod te 85kg?
czy może lepiej, mam zakupiony kompletny zawias od sxfa 250 z 07r, i zamiast sprężyn lagi wrzucić sobie w półki i ustawić jedne na tor, a oemowe pod enduro? bo akurat w terenie nie narzekam na nie.
ważę około 80kg z osprzetem.
Jakie macie pomysły? |
|
|