Autor Wiadomość
Bostorn
PostWysłany: Pią 20:56, 06 Lut 2015    Temat postu:

wiem, ale bardziej mnie interesuje rodzaj modyfikacji tzn wymiana oemowych ktmowskich sprezyn na te 85kg

czy lepiej wyszedł bym na wstawieniu kompletnego zawiasu przedniego fabrycznego z ktma sfxa 250 z roku 2007?
hacker33
PostWysłany: Czw 19:55, 05 Lut 2015    Temat postu:

przednie sprężyny nie mają na sobie żadnych oznaczeńSmile
Bostorn
PostWysłany: Czw 19:31, 05 Lut 2015    Temat postu:

dobrze wiedzieć, jak bede je miał w swoich łapach to od razu oznaczeniami sypie i działamy z nimi Smile

a co sądzisz i zabawie z przodem?
hacker33
PostWysłany: Czw 14:38, 05 Lut 2015    Temat postu:

sprężyny mają swoje oznaczenia i nimi się kierujemy a nie tym pod jaką były wagę w jakimś ktm, ponieważ nie same sprężyny decydują o twardości zawieszenia

sprężyny od 530 z 2008 roku pod wagę 80kg mogą być bardziej miękkie niż sprężyny z 450 z 2007 roku pod tą samą wagę

np. w ktm ten sam model co roku może mieć inne sprężyny i tak się działo w jakiś latach jak szukałem sprężyn dla siebie
Bostorn
PostWysłany: Czw 14:14, 05 Lut 2015    Temat postu: zmiana zawieszenia w exc 450

siemano
planuje pobawić się w zawieszeniu z moim ktmem, na pewno będę robił tył, jest jak tapczan i mnie wkur..ac zaczyna za bardzo.

Mam zakupiony komplet sprężyn przód , tył od 530tki o wadze 85kg, czy taka operacja ma sens?

dodatkowo planowałem ulepszyć przód na tor, oem jest za miekki, i tu mam 2 rozwiązania, czy lepiej jest wrzucić sprężyny pod te 85kg?

czy może lepiej, mam zakupiony kompletny zawias od sxfa 250 z 07r, i zamiast sprężyn lagi wrzucić sobie w półki i ustawić jedne na tor, a oemowe pod enduro? bo akurat w terenie nie narzekam na nie.

ważę około 80kg z osprzetem.

Jakie macie pomysły?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group