Autor Wiadomość
kaziu97
PostWysłany: Nie 0:41, 01 Lut 2015    Temat postu:

Sadzę , że bak napewno na 1h wystarczy. W końcu to 9 l paliwa Very Happy
henio12323
PostWysłany: Sob 22:49, 31 Sty 2015    Temat postu:

są CC co sie 2 godziny nagina Razz
kaziu97
PostWysłany: Sob 22:06, 31 Sty 2015    Temat postu:

Tam 45 min mniej więcej się jezdzi. Powinno wystarczyćSmile
henio12323
PostWysłany: Sob 20:52, 31 Sty 2015    Temat postu:

tuleja nie ma znaczenia pod względem mocy bo i tak na eXC z obciętymi kilkoma KM mozna dobre miejsce wywalczyc ( nie sprzęt a technika..... Razz ) aczkolwiek gorzej jak bedzie sobie radził przy trudniejszych odcinkach po zagotowaniu. ja brałem raz udział w zawodach gdzie pod podjazd czasami po kilka razy ludzie wjeżdzali. a jak byli 90% od wjazdu to gaz do konca i co by sie nie działo chcieli wyjechać, wiekszosc crossówek az kipiała enduraki troszke lepiej ale żeliwko to ostro by sie zgrzało.

co do tankowania też zalezy od zawodów Wink
kaziu97
PostWysłany: Sob 14:19, 31 Sty 2015    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=ef96VC2Sb1g takie CC jest tor proste zakręty kilka podjazdów zjazdów. W sumie mój KTM dostaje po dupie na podjazdach jak jezdzimy w ekipie i jakoś tłok nie staje Wink... A jeżdżę z postojem jak czekam na podjazd czy coś ...
Lam3r
PostWysłany: Sob 13:01, 31 Sty 2015    Temat postu:

Zależy jak przebiega trasa tego CC... Jeżeli nie ma jakiegoś topienia się w błocie czy piłowania ciężkich piaszczystych podjazdów gdzie motocykle mogą się gotować to może być różnie. Natomiast jeżeli na tym cc jest w miare płasko i utrzymujesz jakąś tam prędkość przelotową a co za tym idzie - jest chłodzenie, to nic nie powinno się dziać.

Bez tankowania setką 2T chyba troszeczkę zabraknie, ale to też zależy od wielu czynników. Nie da się pewnie określić takich rzeczy. Jednemu braknie, jeden dojedzie. To trochę jak ze zużyciem opony - jeden jezdzi 3 miesiące a drugi zajezdzi w 3 dni.
kaziu97
PostWysłany: Sob 13:01, 31 Sty 2015    Temat postu:

Niby sie bardziej grzeje. Mialem wcześniej cylinder na nicasilu a teraz tuleja to tylko przy docieraniu byl gorący. A teraz normalnie . Moze troszkę bardziej cieplejszy cylinder jest
żółf
PostWysłany: Sob 12:27, 31 Sty 2015    Temat postu:

O tulei było już sporo napisane, czym różni się użytkowanie tulei w cc od jakiegokolwiek innego to nie wiem, chyba że tuleja wie że jedzie w zawodach i się mobilizuje lepiej;)

Sam nigdy nie miałem tulei, ale widząc jak znajomi męczyli się z rs125 czy kx125, to jest to gra nie warta świeczki, bo sprzęt nigdy nie będzie chodził jak na nicasilu.
kaziu97
PostWysłany: Sob 12:07, 31 Sty 2015    Temat postu: cross country a tuleja i spalanie

Co sądzicie o tuleji na CC? Czu full bak w exc 125 starczy (9l)?. Z 2 lata temu znajomy na LC2 zdobył 4 miejsce jadąc na tuleji. Co sądzicie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group