Autor Wiadomość
kowal108
PostWysłany: Sob 14:38, 31 Sty 2015    Temat postu:

Mam jeszcze pytanie czy lozyska na walek rozrządu będą takie ??
SKF z luzem c3?
kowal108
PostWysłany: Wto 21:18, 27 Sty 2015    Temat postu:

Dzieki wszystkim za pomoc Smile
hacker33
PostWysłany: Nie 22:15, 25 Sty 2015    Temat postu:

twój sworzeń wygląda źle i tłok również
masz zatarty sworzeń i albo przegrzany tłok albo spalony olej na jego spodzie

powodem może być to, że lejesz półsyntetyk a nie syntetyk
może też masz dodatkowo coś z mieszanką i przegrzewasz tłok, palisz olej, tłok puchnie, puchnie sworzeń i dzieją się cuda.
może masz jednak słabe smarowanie denka tłoka
kowal108
PostWysłany: Nie 15:06, 25 Sty 2015    Temat postu:

Tłok ma z 100 mth.
kowal108
PostWysłany: Nie 15:05, 25 Sty 2015    Temat postu:

Jak dół ? Sworzen jest dookoła przytarty jak i korba ale tylko lewa strona, prawa strona jest ok.
Lałem Motul 5100 co 10 mth.
Tłok wosner , dysza drozna.
Gaźnik wg. mnie dobrze wyregulowany.
henio12323
PostWysłany: Nie 14:56, 25 Sty 2015    Temat postu:

ja mam korbe proxa juz z 300 mth nahulane i jakies tam luzy słychać ale spoko sie spisuje. tłok proxa mi padł po 60 mth ;D
hacker33
PostWysłany: Nie 14:34, 25 Sty 2015    Temat postu:

nie połowa tylko dół
dół przenosi praktycznie wszystkie obciążenia dlatego jest podatniejszy na zatarcia
sprawdź drożność dyszy która natryskuje paliwo na denko tłoka
ogólnie strasznie przegrzany masz ten tłok od dołu

na jakim jeździłeś oleju i co ile go zmieniałeś?
dobrze masz ustawiony gaźnik?
ile mth ma ten tłok?
tłok też proxa?
kowal108
PostWysłany: Nie 14:00, 25 Sty 2015    Temat postu:

ale czemu tylko połowa ?? Razz
henio12323
PostWysłany: Nie 13:54, 25 Sty 2015    Temat postu:

zatarcie bo nie było smarowanka ;D
kowal108
PostWysłany: Nie 12:07, 25 Sty 2015    Temat postu:

Korba PROX
digidy
PostWysłany: Nie 11:48, 25 Sty 2015    Temat postu:

a ta korba to oryginał ktm?
kowal108
PostWysłany: Nie 8:25, 25 Sty 2015    Temat postu:

Korba po jednym tloku i znowu trzeba nowa dawac :/
szaman108
PostWysłany: Nie 1:27, 25 Sty 2015    Temat postu:

Powiedzmy złuszczenie się materiału wywołany wadą fabryczna taką jak pęcherz powietrza powstały podczas wykonywania odlewu.Czy wadliwe zahartowanie sworznia tłokowego (jedna ze stron za miękka) i poddała się.
kowal108
PostWysłany: Sob 22:54, 24 Sty 2015    Temat postu: Korba KTM

Witam mam pytanie co moglo spowodowac zatarcie korby w polowie , druga polowa ok.
http://www.iv.pl/images/11262687227797940460.jpg
http://www.iv.pl/images/88339222510376351295.jpg

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group