Autor Wiadomość
GPwariat
PostWysłany: Pon 17:38, 26 Sty 2015    Temat postu:

mam drugi gaznik ale postanowilem przelozyc z niego blaszke z przepustnicy bo moj gaznik chodzil bdb Wink a teraz pytanie niestety po fakcie zauwazylem ze jest tam reg na walku z przeputnic jak sie dokreca ta gruba srubke to sie podnosi a ta mala znow reg tak by sie nie podnosilo za duzo Wink ustawilem to tak by sie nie podnosilo za duzo i nie wiem czy dobrze(tak by przepustnica byla domknieta).
GPwariat
PostWysłany: Wto 20:01, 20 Sty 2015    Temat postu:

czyli brac gaznik z 525 plus linki Wink dziekie wielkie bede sie za tym rozgladac Smile
wójo
PostWysłany: Pon 21:48, 19 Sty 2015    Temat postu:

własnie odwrotnie, 520 i 525 pasuja zamiennie bo maja identyczne króćce, jedynie rózna sie troche konstrukcją. Z 530 konstrukcyjnie jest taki sam jak w 525 z ta róznica ze kruciec dolotowy nie jest odkrecany i nie bedzie pasował do oryginalnego airboxa z 520/525.
Linki gazu tez sie róznia długoscia w 520/525.
henio12323
PostWysłany: Pon 21:16, 19 Sty 2015    Temat postu:

525 i 520 miały inne gaźniki teoretycznie, w 520 była inna flansza dolotowa ( chyba na stałe z gaźnikiem ) w 525 była odkręcana, z 530stki też gazior podejdzie Smile
krzysiek919
PostWysłany: Pon 20:10, 19 Sty 2015    Temat postu:

525
GPwariat
PostWysłany: Pon 17:27, 19 Sty 2015    Temat postu:

jeszcze najwazniejsze z jakiego modelu podejdzie mi gaznik czyli 525 530 itp czyli bez przerobek
GPwariat
PostWysłany: Nie 22:08, 18 Sty 2015    Temat postu:

no wlasnie jak to wypada z zamiennikiem? jak orginal ma wade fabryczna ze peka to wtym miejscu gdzie jest wyfrezowane wkolo (wyglada ze akurat tam sa najwieksze wibracje i przeciazenia) ze peka tyle dobrze ze mi to nie wpadlo do silnika bo bym miale juz pelny remont Sad a silnik jest w bdb stanie!
hacker33
PostWysłany: Nie 16:42, 18 Sty 2015    Temat postu:

kup sobie zamiennik za 300zł i będzie i dobrze i tanio
GPwariat
PostWysłany: Nie 15:14, 18 Sty 2015    Temat postu:

bede szukal chyba calego gaznika chyba ze kupie ori taka blaszke w super stanie
szaman108
PostWysłany: Sob 14:59, 17 Sty 2015    Temat postu:

Witam

Jaki masz gaxnik,według fiszki powinieneś mieć CR39 jeśli to maszyna z 2002 roku,przepustnica(blaszka) powinna mieć oznaczenie ,,L'' jak się nie mylę.Jak coś mam taką leżeć,kupiłem od kolegi z forum(jest to przepustnica dorabiana) popracowała w gaxniku może 5 godzin.Rozebrałem gaxnik i okazało się że blaszka nie potrzebnie wymieniona pęknięty był korpus,gaxnik z nową blaszką wylądował na półce a ja byłem zmuszony kupić używany gaxnik.Jak coś to pisz na pw to dogadamy sprawę.
GPwariat
PostWysłany: Sob 14:50, 17 Sty 2015    Temat postu: gaznik ktm 520 exc 2002r

witam! i kolejny problem po weryfikacju gaznika chodz chodzil SUPER!! to okazalo sie ze mam peknieta blaszke z przepustnicy Sad koszt 700zl Sad( i tak sie zastanawiam z jakiego ktm moge dobrac gaznik 525 530 itp czy kupic nowy za 1300zl ?? na allegro widzialem pozdr

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group