Autor Wiadomość
wiktoe
PostWysłany: Pią 22:38, 16 Sty 2015    Temat postu:

Ok wielkie dzieki za pomoc Wink korba chyba będzie Wossner wiec klasa Wink szerokości
amek721
PostWysłany: Pią 8:07, 16 Sty 2015    Temat postu:

Więc wyreguluj gaźnik pod temperaturę, w serwisuwce masz tabele pod twój rok i model. Dokup(chyba że masz) dysze i zmieniaj. Jak będziesz mial dobrze (wg manuala), to wykręcaj świecę i patrz na kolor(powinien być jak kawa z mlekiem). Very Happy
Z tych dwóch kord brałbym bez zastanowienia proxa
wiktoe
PostWysłany: Czw 23:28, 15 Sty 2015    Temat postu:

Tlok byl robiony 15 mth temu na 2 pierscieniach. Z ta temperatura to chyba dobrze myslisz bo jezdzilem przy -5 oC. Wlasnie zastanawiam sie nad korba proxa lub jasila Wink
amek721
PostWysłany: Czw 10:05, 15 Sty 2015    Temat postu:

Aaaaa to spoko Very Happy w takim razie ktm prawie nówka Very Happy jak masz pewność, że korba nie ma więcej niż te powiedzmy 80mth to o nic się nie bój, zmieniłbym juz tłok na twoim miejscu, a przynajmniej sprawdz jego stan i przy okazji korbę. Z tymi obrotami to powiedz czy regulowałeś gaźnik pod temperaturę, ewentualnie sprawdź membranę.
Co korb to drugi sezon przelatałem na wossnerze, będę wymienial, chociaz nie wiem jeszcze w jakim stanie jest. Dzwoniłem do sprzedawcy części, to powiedział że nie zakłada innych niż proxa. Także do jazdy w miare normalnej(nie ciągle odcinka) wossner daje rade, prox podobno nawet w gorszych warunkach wytrzymuje. W 250 4t nam hot rodsa i 3 sezon trzyma.
wiktoe
PostWysłany: Czw 9:49, 15 Sty 2015    Temat postu:

@amek721 Sory zle mnie zrozumiales. Kupilem go rok temu i mial 107 mth Smile korba raczej byla robiona bo poprzedni właściciel to maniak i dbal o niego. A i jeszcze pytanko. Jakie korby polecacie, bo jest kilka na rynku?
amek721
PostWysłany: Śro 22:58, 14 Sty 2015    Temat postu:

Szacun że po 140mth na jednej korbie w secie jeszcze jeździsz Very Happy nie wiem czy bezpośrednią przyczyną obrotów jest korba, ale ja po 140mth z uśmiechem na twarzy(dlatego ze silnik nie wybuchł) rozpoławianym silnik. Przy wymianie korby zawsze wymienia sie też tłok(chyba ze bardzo niedawno wymieniłeś), po 140mth to i pewnie łożyska na wale mogą byc zużyte. Do tego dochodzą uszczelki na caly silnik. Uważaj, bo mozesz jeździć na bombie zegarowej Wink
wiktoe
PostWysłany: Śro 22:43, 14 Sty 2015    Temat postu: EXC 125 dziwne obroty

Witam. Podczas ostatniej jazdy na moim kochanym exc Very Happy uslyszalem dziwne obroty silnika. Myslalem ze to wina karnu ale nic z tego. Przejechane jest juz 140 mth. Czy to moze byc korba do wymiany? Jesli tak to co oprocz niej sie wymienia?
Z gory dzieki za pomoc Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group