Autor |
Wiadomość |
wiktoe |
Wysłany: Pią 22:38, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
Ok wielkie dzieki za pomoc korba chyba będzie Wossner wiec klasa szerokości |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pią 8:07, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
Więc wyreguluj gaźnik pod temperaturę, w serwisuwce masz tabele pod twój rok i model. Dokup(chyba że masz) dysze i zmieniaj. Jak będziesz mial dobrze (wg manuala), to wykręcaj świecę i patrz na kolor(powinien być jak kawa z mlekiem).
Z tych dwóch kord brałbym bez zastanowienia proxa |
|
|
wiktoe |
Wysłany: Czw 23:28, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
Tlok byl robiony 15 mth temu na 2 pierscieniach. Z ta temperatura to chyba dobrze myslisz bo jezdzilem przy -5 oC. Wlasnie zastanawiam sie nad korba proxa lub jasila |
|
|
amek721 |
Wysłany: Czw 10:05, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
Aaaaa to spoko w takim razie ktm prawie nówka jak masz pewność, że korba nie ma więcej niż te powiedzmy 80mth to o nic się nie bój, zmieniłbym juz tłok na twoim miejscu, a przynajmniej sprawdz jego stan i przy okazji korbę. Z tymi obrotami to powiedz czy regulowałeś gaźnik pod temperaturę, ewentualnie sprawdź membranę.
Co korb to drugi sezon przelatałem na wossnerze, będę wymienial, chociaz nie wiem jeszcze w jakim stanie jest. Dzwoniłem do sprzedawcy części, to powiedział że nie zakłada innych niż proxa. Także do jazdy w miare normalnej(nie ciągle odcinka) wossner daje rade, prox podobno nawet w gorszych warunkach wytrzymuje. W 250 4t nam hot rodsa i 3 sezon trzyma. |
|
|
wiktoe |
Wysłany: Czw 9:49, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
@amek721 Sory zle mnie zrozumiales. Kupilem go rok temu i mial 107 mth korba raczej byla robiona bo poprzedni właściciel to maniak i dbal o niego. A i jeszcze pytanko. Jakie korby polecacie, bo jest kilka na rynku? |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 22:58, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
Szacun że po 140mth na jednej korbie w secie jeszcze jeździsz nie wiem czy bezpośrednią przyczyną obrotów jest korba, ale ja po 140mth z uśmiechem na twarzy(dlatego ze silnik nie wybuchł) rozpoławianym silnik. Przy wymianie korby zawsze wymienia sie też tłok(chyba ze bardzo niedawno wymieniłeś), po 140mth to i pewnie łożyska na wale mogą byc zużyte. Do tego dochodzą uszczelki na caly silnik. Uważaj, bo mozesz jeździć na bombie zegarowej |
|
|
wiktoe |
Wysłany: Śro 22:43, 14 Sty 2015 Temat postu: EXC 125 dziwne obroty |
|
Witam. Podczas ostatniej jazdy na moim kochanym exc uslyszalem dziwne obroty silnika. Myslalem ze to wina karnu ale nic z tego. Przejechane jest juz 140 mth. Czy to moze byc korba do wymiany? Jesli tak to co oprocz niej sie wymienia?
Z gory dzieki za pomoc |
|
|