Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Pon 15:21, 12 Sty 2015    Temat postu:

dobrze się odpycha Razz ja ze sprzętami po zawodnikach mam dobre wspomnienia, miałem dwa i oba byly bardzo dobrze utrzymane, nie powiem Ci czy brac czy nie, ale warto zobaczyć, cena tez całkiem ok
oz_ktm
PostWysłany: Pon 13:31, 12 Sty 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
wygląda całkiem zdrowo, kilka fajnych dodatków (szerokie podnóżki, siedzenie x-seat, plastiki baku i ariboxa 2014) przebieg też raczej realny


https://www.youtube.com/watch?v=p-mQxdnth28 to chyba dokładnie ten model Smile
myślisz żeby brać ?
KristofSX
PostWysłany: Pon 12:34, 12 Sty 2015    Temat postu:

wygląda całkiem zdrowo, kilka fajnych dodatków (szerokie podnóżki, siedzenie x-seat, plastiki baku i ariboxa 2014) przebieg też raczej realny
oz_ktm
PostWysłany: Pon 10:48, 12 Sty 2015    Temat postu:

http://allegro.pl/ktm-exc-f-250-2013-jak-nowy-i4970866215.html a co myślicie o tym motocyklu ?

pzodr. K
KristofSX
PostWysłany: Pią 20:50, 09 Sty 2015    Temat postu:

lukas_da napisał:
grubo Smile taniej chyba by wyszło sprzedać sxf i kupić exc. Tyle że wiesz co masz Smile

mam to moto prawie od nowości, wiem co zrobione, trochę gadżetów wpakowałem, silnik porobiony, szkoda mi go sprzedawać, jeszcze 2-3 sezony zrobię, i wskoczę na nowy model (nowe EXC szykują się na 2017, czyli dostępne od października 2016) - taki jest plan
lukas_da
PostWysłany: Pią 20:35, 09 Sty 2015    Temat postu:

grubo Smile taniej chyba by wyszło sprzedać sxf i kupić exc. Tyle że wiesz co masz Smile
KristofSX
PostWysłany: Pią 20:25, 09 Sty 2015    Temat postu:

lukas_da napisał:
KristofSX napisał:

...dlatego zmieniam na xcfa


w sensie, że sxf przerabiasz? zmieniasz skrzynie i setting lag czy coś jeszcze?


wszystko
koło 18,większy bak,settiing zawiasu,przełożenia,lampa, wentylator,ciężkie koło zamachowe,mocniejszy stator,mapa zapłonu soft
lukas_da
PostWysłany: Pią 20:20, 09 Sty 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:

...dlatego zmieniam na xcfa


w sensie, że sxf przerabiasz? zmieniasz skrzynie i setting lag czy coś jeszcze?
KristofSX
PostWysłany: Pią 20:07, 09 Sty 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Według mnie bzdura totalna. Ja wiem że latają ludzie crossówkami po lesie ale prawda jest taka że prędzej crossówka nie da rady w enduro niż endurak na torze. To wynika z budowy, charakterystyki silnika, zawieszenia itd.


dokładnie, jako użytkownik crossówki w lesie potwierdzam,
dlatego zmieniam na xcfa
major000
PostWysłany: Pią 20:01, 09 Sty 2015    Temat postu:

oz_ktm napisał:
major000 napisał:
Jeśli patrzyć pod tym kątem to chyba na odwrót. Enduro po torze poleci niewiele gorzej jak crossówka. Za to crossówka w lesie, na technicznym terenie słabo wygląda.


no widzisz i tu jest problem, bo z którym salonem nie rozmawiam to każdy ma inne zdanie Wink

KNKS napisał:
Trzeba się przejechać jednym i drugim. Będziesz wszystko wiedział.
To są dwa diametralnie różne motocykle. Nie ma złotego środka.


przejechać sie mogę, ale wydaje mi sie że dopiero w trakcie użytkowania, poznania motocykla wychodzą pewne różnice.

i teraz to już zupełnie sam nie wiem :/
Według mnie bzdura totalna. Ja wiem że latają ludzie crossówkami po lesie ale prawda jest taka że prędzej crossówka nie da rady w enduro niż endurak na torze. To wynika z budowy, charakterystyki silnika, zawieszenia itd.
lukas_da
PostWysłany: Pią 19:52, 09 Sty 2015    Temat postu:

Skoro już wiesz to po co pytasz?
Wszystko już zostało powiedziane w temacie. SXF=tor, EXC=enduro. Jednym i drugim wymiennie polatasz. Ja osobiście mam sxf po przeróbkach i latam tu i tam. Jedyne czego mi brakuje to papierów. Czasem by się przydały jak trzeba podjechać na szybko na CPN Smile
Z przeróbek: bigbore, rekluse, switchmap, setting pod enduro cross.

Jeżeli zamierzasz głównie topić sprzęt, typowa przeprawówka to tylko i wyłącznie EXC!!! SXF'a zajedziesz!!!
Lam3r
PostWysłany: Pią 19:52, 09 Sty 2015    Temat postu:

Z całym szacunkiem ale Pan z salonu albo jest tylko zwykłym mechanikiem i nie miał w praktyce większej styczności z jazdą wyczynowymi motocyklami marki, którą reprezentuje albo traktuje Cię jako zwykłego amatora, który ma dużo pieniędzy i kaprys, żeby sobie kupić taki motor i jezdzić nim po polach wokół własnego komina.

W takim wypadku faktycznie przy krótszych leśnych przelotach SX-F będzie lepszy i da nawet więcej frajdy bo na prostej najwięcej frajdy daje to, co najbardziej zapierdala. Ale juz w prawdziwym lesie, między drzewami czy w jakimkolwiek innym terenie SXFem będziesz się meczył w porównaniu do excf i to bardzo. Da się, jak najbardziej ale do momentu, w którym przejedziesz się exc.

Inny powód może być taki (ale to już trochę spiskowa teoria Very Happy) iż Pan z salonu dobrze wie, że jeżeli kupisz SX-F to będziesz częstszym klientem ich serwisu Smile

Nie chce podważać czyjegoś autorytetu ale jeżeli nie jezdzisz głównie po torze a masz kasę na zakup nowego/rocznego motocykla, to bierz EXC-F, na torze sobie spokojnie poradzi a w każdym innym miejscu będzie o klasę lepszy niż SX-F.
oz_ktm
PostWysłany: Pią 19:39, 09 Sty 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Jeśli patrzyć pod tym kątem to chyba na odwrót. Enduro po torze poleci niewiele gorzej jak crossówka. Za to crossówka w lesie, na technicznym terenie słabo wygląda.


no widzisz i tu jest problem, bo z którym salonem nie rozmawiam to każdy ma inne zdanie Wink

KNKS napisał:
Trzeba się przejechać jednym i drugim. Będziesz wszystko wiedział.
To są dwa diametralnie różne motocykle. Nie ma złotego środka.


przejechać sie mogę, ale wydaje mi sie że dopiero w trakcie użytkowania, poznania motocykla wychodzą pewne różnice.

i teraz to już zupełnie sam nie wiem :/
KNKS
PostWysłany: Pią 18:42, 09 Sty 2015    Temat postu:

Trzeba się przejechać jednym i drugim. Będziesz wszystko wiedział.
To są dwa diametralnie różne motocykle. Nie ma złotego środka.
major000
PostWysłany: Pią 18:10, 09 Sty 2015    Temat postu:

Jeśli patrzyć pod tym kątem to chyba na odwrót. Enduro po torze poleci niewiele gorzej jak crossówka. Za to crossówka w lesie, na technicznym terenie słabo wygląda.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group