Autor Wiadomość
czlowiekwidmo
PostWysłany: Pon 22:55, 25 Sty 2016    Temat postu:

rurki mi w 450tce ograniczały skręt i sprzedałem motor ;D
henio12323
PostWysłany: Pon 21:35, 25 Sty 2016    Temat postu:

rurki mi w 300tce ograniczały skręt i je wywaliłem ;D
KristofSX
PostWysłany: Pon 19:53, 25 Sty 2016    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
w modelu sx 2016 poszli w lagi air z powietrzem chyba

w wersji EU i US Factory Edition jest WP AER, w 'zwykłej' wersji SXF USA jest 4CS
czlowiekwidmo
PostWysłany: Pon 19:49, 25 Sty 2016    Temat postu:

w modelu sx 2016 poszli w lagi air z powietrzem chyba
pawel
PostWysłany: Nie 10:05, 18 Sty 2015    Temat postu:

KNKS napisał:

Co Twoim zdaniem wypada montować ???
Jakies typy ???


Mocniejsze są aluminiowe z katalogu power parts


Tylko przy tych osłonach założenie plastików z przodu chłodnic zajmuje chwile dłużej niż przy rurkach.



Racetech robi bardzo dobre osłony, tylko że do wersji z wentylatorem są inne i trudniej to dostać.




Są jeszcze takie, nie polecam, słyszałem że motocykl sie bardziej grzeje





Smile Smile
te300
PostWysłany: Nie 8:10, 18 Sty 2015    Temat postu:

mam osłony, oryginalne rurki - trochę miękkie, chyba lepsze są te amelyniowe;-), mam 4cs i jestem umiarkowanie zadowolony
tooomek882
PostWysłany: Nie 2:12, 18 Sty 2015    Temat postu:

Pozwolę się wtrącić co do tego 4cs. W nowych sx-F factory(sklepowych) montują fabrycznie 4cs, więc wątpię żeby mieli się już za rok z tego wycofać. Co do łańcucha, to ja też miałem w swojej '14 DID i miałem już tylko jeden zestaw, tylko zębatke przednią dostałem 13z i 14z.
Osłony chłodnic ja też mam rurki i szczerze moge polecić, swoją funkcje spełniają ładnie
te300
PostWysłany: Nie 2:09, 18 Sty 2015    Temat postu:

jeździłem i jeżdżę na reginie, bezoringowy też dobry u mnie wytrzymuje 50mth,
ogólnie mi regina (z ring) wytrzymuje więcej niż did vt2
KNKS
PostWysłany: Sob 20:54, 17 Sty 2015    Temat postu:

Nie będę się spierał, ale sprawa trwałości seryjnych łańcuchów w pierwszych "wtryskach" to sprawa ogólnie znana i wiadoma. Poza tym nigdy nie dostałem dwóch łańcuchów do KTM. Do Husqvarny owszem.

Major, dostałem 2 łańcuchy do swojego aktualnego EXC ?
major000
PostWysłany: Sob 20:49, 17 Sty 2015    Temat postu:

Nie wiem jakim cudem miałeś takie łańcuchy. Kiedyś dostawało sie do exc dwa łańcuchy(wogóle to były całe dwa zestawy napędowe), jeden zawierał łańcuch bezoringowy a drugi ringowy. Pierwsze co się robiło to właśnie zmiana tego łańcucha na ringa. Kiedyś fabrycznie montowali Reginę z lub x-ringową.
Teraz w nowych exc dostaje się już jeden łańcuch DID VT2. W modelu 2013 miałem tego DID-a i teraz w 2015 też.
U ciebie musieli zrobić wałek i włożyli jakieś ścierwo.
KNKS
PostWysłany: Sob 20:30, 17 Sty 2015    Temat postu:

@ major
Miałem 2 nowe EXC 2012 i 2013 i w każdym z nich oryginalny, czyli fabryczny łańcuch poddał się przed druga wymiana oleju (Regina no-ring)
Obecnie, w 6D, widzę że jest zainstalowany DID VT2 który to, jak mniemam, powinien przejechać te 80 godzin.

@paweł
Plastikowa płyta jest niezniszczalna, dużo praktyczniejsza od aluminiowej i do tego nie powoduje zgrzytania na przeszkodach. Demontaż jednym ruchem ręki równiez jest nie do pogardzenia.
Co do rurek... hm... wydawało mi się że spełniają swoje zadanie, ale nie jestem jakimś ultra hardkorowcem, tak więc mogę się mylić.
Niemniej jednak w żadnym z moich EXC żadna chłodnica nigdy nie ucierpiała.
Co Twoim zdaniem wypada montować ???
Jakies typy ???

@MaciejT
Neoprenowe skarpety omijaj szerokim łukiem.
pawel
PostWysłany: Sob 20:07, 17 Sty 2015    Temat postu:

KNKS napisał:
Po zamontowaniu płyty pod silnik, osłon chłodnicy, filtra paliwa, osłony tarczy i kilku innych pierdół ceny się wyrównują.


Z tym że płyta pod silnik jest z cienkiego plastiku , osłony chłodnic to cienkie rurki które chronią chłodnice słabo. Siedzenie w sumie szybko sie pruje ale zależy jak kto jeździ.
major000
PostWysłany: Sob 18:43, 17 Sty 2015    Temat postu:

KNKS napisał:
Dealer prawdopodobnie namawiał Cie na EXC bo SixDays już się skończyły Wink Summa summarum Six Days kosztuje tyle ile doposażony EXC. Po zamontowaniu płyty pod silnik, osłon chłodnicy, filtra paliwa, osłony tarczy i kilku innych pierdół ceny się wyrównują. Do tego dostajesz półki CNC, zębatkę Supersprox i łańcuch który nie kończy się po jednym, wyjeżdzie (jak w każdym nowym EXC) osłonę wysprzęglika, poprawione hamulce, kozackie siedzenie,
Czym się różni łańcuch w zwykłej wersji od 6d?
Chyba chodziło o neoprenowe skarpety na lagi...to taka pseudo ochrona przed dostawaniem się syfu do środka zawieszenia(przód).
Po założniu końcówki tuningowej nie musisz nic robić.
MaciejT
PostWysłany: Sob 18:15, 17 Sty 2015    Temat postu:

Spokojnie Panowie, jeszcze grubej kasy nie zostawiłem. Six days akurat był rownież dostępny i to wlasnie jechałem o nim rozmawiac. Wszystkiego co mowi nie biore jako jedyna prawdę, pojechałem z kumplem co rownież jeździ na enduro, a potem jeszcze skonsultować pewne kwestie z innym kumplem, rownież obeznanym w motocyklach. Po prostu six days wychodzi drożej, nawet biorąc pod uwagę ze do zwykłego exc musze cos dokupić..., poza tym jakos jestem sceptycznie nastawiony do tego zawiasu 4cs...

Czym sa te neoprenowe listki?

Czy po zmianie wydechu, nawet tylko koncówki, trzeba przeprogramować motocykl?
Spidi
PostWysłany: Sob 17:39, 17 Sty 2015    Temat postu:

Maciej - troszkę ten Twój dealer koloryzuje więc nie bierz wszystkich jego rad do serca. Wink
Pamiętaj, że to facet u którego zostawiłeś poważną sumę pieniędzy i jemu bardzo zależy żebyś odjechał z przeświadczeniem, że dokonałeś najlepszego możliwego wyboru i potem wracał po kolejne graty do niego a nie kupował w internecie czy innych sklepach.
Skok rollgazu nie ma nic do rzeczy - akcesoryjny poprostu zawsze chodzi idealnie płynnie, ładnie wraca i nie zacina się. Nawet jeśli dostanie się tam syf. Podobnie z manetkami - to co Ci powiedział to bzdura bo dobiera je sie w zależności od preferencji, gustu i potrzeb. Jeden woli miękkie inny twarde. Neoprenowe listki zakładane na nie to dobry dodatek jak intensywnie jeździsz, bez względu na to jak dobre masz manetki.
Seryjny wydech nie gada - wierz mi. KNKS dobrze to podsumował a Bostorna również polecam bo ja też kupiłem tytanowego FMFa w świetnej cenie przez niego. Wink

Co do zawiasu - faktycznie nie łatwo go ustawić ale rzecz dotyczy tylko napięcia wstępnego.
Niestety sporo firm ma się za fachowców w tym zakresie a zwyczajnie nie radzą sobie z 4CS.
Jednak kiedy już zrobisz to jak należy to naprawdę robi robotę aż miło a tłumienie dobicia i odbicia można regulować nie zsiadając z motocykla. Co do tej zmiany w 2016 to sam jestem ciekaw.
Jeśli to faktycznie prawda to wcale nie wykluczone, że wymyślą coś zupełnie nowego!? Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group