Autor Wiadomość
KozioŁ
PostWysłany: Pią 0:47, 02 Sty 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
wiekszosc łozysk jest fabrycznie zakryta, bo nie jest produkowana typowo pod wałek rozrządu w ktmie z silnikiem RFS Razz a to czy producent sciąga uszczelnienia czy nie to juz inna kwestia.


praktycznie każde łożysko możesz kupić w wersji zakrytej lub nie, to samo tyczy się luzów, to ty wybierasz jakie łożysko potrzebujesz.
Skoro producent silnika zaleca takie łożyska (w tym przypadku zakryte) to po co kombinujecie?
henio12323
PostWysłany: Pią 0:11, 02 Sty 2015    Temat postu:

wiekszosc łozysk jest fabrycznie zakryta, bo nie jest produkowana typowo pod wałek rozrządu w ktmie z silnikiem RFS Razz a to czy producent sciąga uszczelnienia czy nie to juz inna kwestia.
studencik
PostWysłany: Czw 23:00, 01 Sty 2015    Temat postu:

Łożyska KOYO to najwyższa japońska półka więc skoro są zakryte i maja plastikowy koszyczek to tak ma być Smile konstrukcja takiego łożyska nie wymaga dodatkowego smarowania i " podlewania olejem "
henio12323
PostWysłany: Czw 22:34, 01 Sty 2015    Temat postu:

a w skrzyni biegów to łozyska pracują na oleju prosto z filtrów ? Razz tam przy agresywnym uzywaniu sprzęgła i skrzyni biegów pracują w jeszcze gorszych warunkach.

a tyle co "syfu" jest na górze silnika to jest całe nic, tam nie ma elementów które jakos znacząco zasyfiaja olej, a i tak jest wszystko pompowane przez filtry. wiec na pewno to nie jest kwestia czystosci oleju


z ciekawosci jak bede w KTMie to zapytam czemu tak a ne inaczej ;P mzoe bedą znali odpowiedź
PiterBaja
PostWysłany: Czw 22:03, 01 Sty 2015    Temat postu:

Obrazo napisałem "syf". Zauwaz ze te łozyska sa strasznie narazone jakies zanieczyszczenia pływajace w oleju szczególnie ze olej z pompy spływa bezpośrednio na nie.
henio12323
PostWysłany: Czw 17:39, 01 Sty 2015    Temat postu:

a jaki syf masz na górze silnika ? Razz
szaman108
PostWysłany: Czw 16:38, 01 Sty 2015    Temat postu:

Dlatego zakładamy zakryte tak jak konstrukcja przewiduje.
PiterBaja
PostWysłany: Czw 15:47, 01 Sty 2015    Temat postu:

Chodzi o osłonę mechaniczna kulek łożyska przed jakimś syfem z góry silnika.
Maciek222
PostWysłany: Czw 8:10, 01 Sty 2015    Temat postu:

Nie sądzicie ze to jest trochę zastanawiacjace czmu akurat tylko tam w całym silniku zaprojektowali uzycie zakrytych łożysk?
hacker33
PostWysłany: Czw 0:57, 01 Sty 2015    Temat postu:

szaman108 napisał:
A jakie zakłada KTM w fabryce.....zakryte tak?


tak zakryte
szaman108
PostWysłany: Śro 21:00, 31 Gru 2014    Temat postu:

A jakie zakłada KTM w fabryce.....zakryte tak?
henio12323
PostWysłany: Śro 16:59, 31 Gru 2014    Temat postu:

tez wkładam odkryte odkąd mam ktm i nic sie złego z nimi nie dzieje...

jak sciągałem zakryte łozyska to były i tak w srodku pełne oleju, tylko że dosyc przepracowanego
Maciek222
PostWysłany: Śro 16:18, 31 Gru 2014    Temat postu:

No właśnie a ja w dwóch swoich ktmach mialem pozakrywane! I zawsze iak wymienialem to już wkladalem odkryte.
hacker33
PostWysłany: Śro 16:17, 31 Gru 2014    Temat postu:

łożyska wałka rozrządu mają być z osłonkami
wpierw poczytajcie po co one tam są a później demontujcie
PiterBaja
PostWysłany: Śro 16:12, 31 Gru 2014    Temat postu:

łozyska na wałku maja być bez osłon co umożliwia podlewanie je cały czas olejem z góry.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group