Autor Wiadomość
kormi2
PostWysłany: Nie 12:09, 20 Lut 2011    Temat postu:

Moto już pali, ustawiłem poziom paliwa w gaźniku według tego filmiku na YT
http://www.youtube.com/watch?v=_qAVXneKAkU
Dziękuje wszystkim za porady i sugestie
henio12323
PostWysłany: Pią 11:58, 18 Lut 2011    Temat postu:

zobacz przede wszystkim jak wyzej czy ubywa ci płynu z chłodnicy. jak nie to czy zbiera sie gesty czarny olej w okolicach łaczenia cylka z wydechem ? jak tak to moze byc za duzo oleju w mieszance i słabiej odpala. sprawdz wlasnie swieczke czy ma odpowiedni kolor. jak jest podejzana lepiej wymienic. i skoro wszystko masz czyste, dobra kompresje zaworki membranowe w dobrym stanie to nie ma ze ciezko odpala musi palic ładnie Very Happy
maciek
PostWysłany: Pią 11:09, 18 Lut 2011    Temat postu:

Zobacz pod głowice czy uszczelki o-ring są ok moim zdaniem ciągnie płyn z chłodnicy
batsopot
PostWysłany: Pią 7:43, 18 Lut 2011    Temat postu:

hmmmmmmm.nie mam dwu suwa jedyny motorynka 30 lat temu
powodów więcej niz włosów na głowie!
moim zdaniem poszukałbym przyczyny w paliwie
sprawdz: czystość kalbulatora , poziom paliwa ,zobacz czy świeca jest koloru ceglanego jak czarna może zbyt dużo oleju w paliwie,nie wiem jak wyglada podział skrzyni z korbowodem moze byc tak ze gdzies ci troszke oleju zaciaga z skrzyni i miesza sie z paliwem "w wstepnym sprezaniu pod tłokiem" gdy odpalisz dymi mocniej chodzi przepala ale jest ciezej odpalic sprawdz poziom oleju ! zimeringi na wale!
hmmmm
pozdrawiam bat
kormi2
PostWysłany: Pią 0:40, 18 Lut 2011    Temat postu: 250 EXC 2t 2004 ciężko pali - dziwny problem

Moto odpala ale za 10 do 15 kopnięciem, z przełączaniem na ssanie lub bez.
Po odpaleniu moto chodzi normalnie ma przełom, gdzie kopci na niebiesko ale potem normalnie utrzymuje obroty. Ma moc i ciągnie super. Wcześniej nie było z nim problemu. Po zgaszeniu odpala normalnie , ale jeśli odczekam pół godziny i kopie robi "muuuuu" i sytuacja się powtarza nie pali. Jeśli ściągnę filtr powietrza i dam mu "samostarta" łapie od razu.
Wskazuje to na problem paliwowy, ale w czym tkwi problem? Gaźnik rozbierałem i czyściłem kilka razy?

Co zrobione :
tłok grudzień 2010 - stary był ok
świece podmieniane + nowa
kabel do świecy zmieniony + fajka
gaźnik rozebrany+ czyszczony, filtr czysty
wymieniony uszczelniacz na wale
membrany całe , kruciec bez dziur ,
w gaźniku zamienina dysza wolnych z 40 na 35
dysza wolnych ustwiona na 1,5 obrotu
Proszę o jakieś podpowiedzi i sugestie,
innych użytkowników takiego 2- suwa, być może spotkali się z takimi dolegliwościami.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group