Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 7:58, 18 Kwi 2021    Temat postu:

co za sxf ? jaki rok, pod jakie kabelki podpinałeś ? Very Happy moze kondensator padł
nunek1000
PostWysłany: Sob 23:53, 17 Kwi 2021    Temat postu:

Odkopuję temat, dziwne sytuacje z tymi sxf, zmieniliśmy ze sprawnego moto do kolegi dosłownie wszystko magneto,stator,impulsator, cewkę,regulator,moduł,instalację i dalej brak iskry, przez kabelki do aku w motocyklu podpieliśmy aku od auta i nagle iskra wróciła. W czym tkrwi problem, aku nowy.
TOMEK M
PostWysłany: Pią 13:51, 13 Mar 2015    Temat postu:

Dokładnie, u dobrego mechanika dowiedziałem się jak go palić zimnego, po odkręceniu paliwa 2 strzały rolgazem i zaczynam kręcić i dopiero jak silnik ruszy wyciągam ssanie,'styknie
pół obrotu, tym sposobem pali na dotyk
KristofSX
PostWysłany: Czw 23:32, 12 Mar 2015    Temat postu:

u mnie na tym nowym statorze z trail techu ładowanie takie same ja na zwykłym ,
ten silnik tak ma , jak na zimnym nie zapali po 5-10s kręcenia to póxniej jest problem, nawet nieduzy spadek napięcia na aku spowoduje za słabą iskrę, i mimo że rozrusznik nieby kręci jeszcze w miare ok to nie odpali
TOMEK M
PostWysłany: Czw 23:18, 12 Mar 2015    Temat postu:

i du*a, pomogła regulacja gaźnika, bateria poszła do reklamacji bo na starej pali na dotyk. Według mnie za mała pojemność i na zimnym nie daje rady, sam prąd rozruchu nie styka, chyba za duży spadek napięcia i gubi iskre. Dam znać po reklamacji. Na ciepłym super,więc stawiam na regulację a jeśli nie skutkuje to baterie.
vito19
PostWysłany: Czw 20:23, 12 Mar 2015    Temat postu:

TOMEK M napisał:
Miałem podobny problem, na kablach lub naładowanej baterji palił na strzała, jak postał betka,kręcił a nie gadał, mechanik stwierdził że pada bateria. Kupiłem nową LI-jonową. Jak założę dam znać czy pomogło.


I co pomogło?
TOMEK M
PostWysłany: Wto 20:29, 10 Lut 2015    Temat postu:

Miałem podobny problem, na kablach lub naładowanej baterji palił na strzała, jak postał betka,kręcił a nie gadał, mechanik stwierdził że pada bateria. Kupiłem nową LI-jonową. Jak założę dam znać czy pomogło.
KristofSX
PostWysłany: Wto 18:29, 16 Gru 2014    Temat postu:

u mnie też rośnie tak do 14, póxniej jak dodaję to rośnie do 14.5max,(gdzieś przy 5000obrotów) i później spada tak do 13.8, czyli w sumie dużego przyrostu napięcia nie ma mięzy wolnymi obrotami a 5k
vito19
PostWysłany: Wto 16:31, 16 Gru 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
vito19 napisał:
KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)

Z góry bardzo dziękuje


przed odpaleniem 12.96 (aku prawie nówka)
jak kręcę, ok 10.50
na jałowych 13.5 - 14
na 4000-5000 - 14.2-14.5
niedługo będę zmieniał stator na 60W zobaczymy jak wtedy będzie


Dzięki za pomiary, zauważyłem że na wolnych obrotach (w przeciągu 5 minut) napięcie na akumulatorze powoli rośnie do z 13,5V do 14 a nawet do 14,12V a jak dodam gazu od razu spada do 13,6-13,8V wymienię regulator i zobaczymy...
wójo
PostWysłany: Nie 23:29, 14 Gru 2014    Temat postu:

vito19 napisał:
KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:

2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);

Z góry bardzo dziękuje

jeżeli chodzi o spadki o 2V a nie do 2V to jest ok.
KristofSX
PostWysłany: Nie 19:49, 14 Gru 2014    Temat postu:

wójo napisał:
jak masz spadek napiecia do 2v pod obciazeniem to aku do wymiany albo kompletnie rozładowany.


nie nie, spadek o 2V nie do 2V
wójo
PostWysłany: Nie 17:41, 14 Gru 2014    Temat postu:

jak masz spadek napiecia do 2v pod obciazeniem to aku do wymiany albo kompletnie rozładowany.
KristofSX
PostWysłany: Nie 14:42, 14 Gru 2014    Temat postu:

vito19 napisał:
KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)

Z góry bardzo dziękuje


przed odpaleniem 12.96 (aku prawie nówka)
jak kręcę, ok 10.50
na jałowych 13.5 - 14
na 4000-5000 - 14.2-14.5
niedługo będę zmieniał stator na 60W zobaczymy jak wtedy będzie
vito19
PostWysłany: Sob 17:40, 13 Gru 2014    Temat postu:

KristofSX miałbym jeszcze prośbę do Ciebie czy mógłbyś zmierzyć napięcia na akumulatorze:
1) przed odpaleniem;
2) podczas odpalania rozrusznikiem (u mnie są spadki rzędu 2V);
3) napięcie na obrotach jałowych - u mnie 13,2V-13,4V
4) napięcie przy 4000-5000 obr/min (wg manuala powinno być 14,5V a ja mam max 13,7-13,8V)

Z góry bardzo dziękuje
KristofSX
PostWysłany: Czw 22:15, 11 Gru 2014    Temat postu:

ja po zimie tak miałem, aku niby dobrze kręciło ale nie odpalił, podładowałem aku i zapala, nie sprawdzałem wtedy żadnych napięć, a jak odpali, pochodzi , to na ciepłym pali dobrze?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group