Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 12:08, 15 Lis 2014    Temat postu:

masz regulacje przepływu oleju, wiec sobie pobaw ustawieniami żeby był "twardszy" i bardziej tłumił skoki.

2 sprawa to sprawność amortyzatora - może ci pociekł i kiepsko pracuje

3 sprawa to technika jazdy, nie kazdą hopke da sie poleciec bez techniki, czasami trzeba wylądować żeby przenieść ruuch w dół, na ruch do przodu, wtedy zawias ledwo co sie ugina, technika trialowa bo tam zawieszenie ma bardzo krótki skok i jest miekka, wiec trzeba tak zeskakiwać żeby nie wyrwało wahacza z ramy Very Happy
hacker33
PostWysłany: Sob 10:48, 15 Lis 2014    Temat postu:

normalne
Quattro
PostWysłany: Sob 10:44, 15 Lis 2014    Temat postu:

Na hopach tylnie koło dobija do rury wydechowej :/
hacker33
PostWysłany: Pią 20:55, 14 Lis 2014    Temat postu:

ważysz "katalogowo"
więc zawieszenie i twardość sprężyn powinna być dobra
Quattro
PostWysłany: Pią 19:57, 14 Lis 2014    Temat postu:

Sx-f 250 2007
Ważę ok. 70kg
hacker33
PostWysłany: Pią 19:16, 14 Lis 2014    Temat postu:

napisz też ile ważysz i co to dokładnie za motocykl
KristofSX
PostWysłany: Pią 17:03, 14 Lis 2014    Temat postu:

a co z sagiem? sprawdzałeś jak wychodzi?
hacker33
PostWysłany: Pią 15:54, 14 Lis 2014    Temat postu:

tak na sprężynie napisana jest twardość łamana przez długość
Quattro
PostWysłany: Pią 15:02, 14 Lis 2014    Temat postu: Tylni amortyzator

Ostatnio zauważyłem iż motocykl lekko się ssiadł , czy założenie nowej sprężyny pomoże w tym przypadku ? Jeśli tak to jaką wybrać twardość ?
Czy na sprężynie powinno być napisane jaką ma twardość bo wtedy bym wziął troszkę twardszą .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group