Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 21:23, 02 Lut 2011    Temat postu:

noo własnie czyli chyba chodzi o 1 lub 2 szlif....
co do wymiaru. to oddawałem do mierzenia jak najbardziej. w ciemno bym nie kupował.


tłok zuzyty srednica - 94,90
tłok był - 94,95
wiec zuzyty o - 0.05
cylinder srednica - 95,02
tłok potrzebny - 94,97

takie dane mi powiedzieli po mierzeniu Very Happy czyli teraz nie wiem nadal czy mam wybrac grade 1 czy grade 2 juz...
sobek1985
PostWysłany: Śro 21:14, 02 Lut 2011    Temat postu:

z oryginalow dostepne tylko nominal i 1 szlif
KristofSX
PostWysłany: Śro 21:07, 02 Lut 2011    Temat postu:

tak, chodzi o selekcję, sprawdzałeś swój i jest 94.95?, no i dlaczego chcesz założyć większy? ktoś Ci zrobił pomiary cylindra, tłoka+ pierściene?,
generalnie wszystko musi być spasowane idealnie, nie może byc za ciasno ani za luźno, ja zawsze daję do magika z KTM który mierzy wszystko i dobiera co i jak
mentor
PostWysłany: Śro 21:04, 02 Lut 2011    Temat postu:

henio12323 - te grade oznacza gatunek, sort. Więc mi się wydaje ze na polskie to będzie właśnie to tak jak rozkminiasz.
henio12323
PostWysłany: Śro 20:05, 02 Lut 2011    Temat postu:

ok dzieki za rady Very Happy co do tłoczka mam z jednego sklepu i mi lepiej jest kupowac w UK Razz
tylko teraz mam nieco inny problem ;/ miałem tłoczek 94.95 teraz potrzebuje 94.97. i spytałem w tym sklepie o wystawienie aukcji dla mnie z tłokami i gosc dał mi linka z tłokami

gear4direct.co.uk/?i=Search+Results&s=59030007000


i moze rozumiecie cos z tego piston I i piston II ? nie wiem moze ktos bardziejk zrozuzmie z kontekstu tylko że po ang

"" Regarding the pistons, KTM just list sizes I and II (grade 1 and 2) and I'm afraid i don't have the exact measurements of them so you will need to look on top of the piston you have to determine which one you need. Alternatively if the bike has had a piston change before and the bike has done a lot of hours you may find you'll want a grade 2 anyway but that's something you'd need to check. ""

bo moze sie orientujecie jak to jest czy grade 1 i grade 2 to oznacza selekcje A i B i nie ma innych ? czy moze są tłoki typu 1 i tłoki typu 2. i w kazdym typie są dopiero selekcje ? bo jak patrzyłem np na wossnera to mam 4 selekcje i rózne rozmiary do ktmów z tego samego rocznika. widziałem ktm exc 525 z tłokami 94,95 np tak jak u mnie a widziałem nominały 96,... Very Happy
sobek1985
PostWysłany: Śro 19:21, 02 Lut 2011    Temat postu:

oryginalek u mnie 900zl ;p
KristofSX
PostWysłany: Śro 17:07, 02 Lut 2011    Temat postu:

Hej!
Witamy na pomarańczowym forum, mamnadzieję że zjadziesz troche użytecznego info
w/g mnie:
rozrząd - tylko oryginał, tłok - ostatnio wymieniałem to założyłem vertexa
henio12323
PostWysłany: Śro 15:49, 02 Lut 2011    Temat postu: jakie częsci exc 525

czesc Very Happy jak widać jestem nowy na forum Very Happy wiec witam wszystkich Very Happy mam nadzieje ze współpraca dobrze bedzie sie nam układała :d
na początek mam do was takie pytanko. posiadam ktm exc 525 2005 roku. no i własnie go remontuje. i mam pewne dylematy jakie czesci użyć. wymieniam zawory łancuszek rozrządu i tłok. zawsze byłęm zwolennikiem firmy wossner i DID. jednak porównując tłoki elko oryginałki a wossner to elko wygladały duzo lepiej. takie solidne sie wydawały. co do łancuszka kazdy tez chwali iwisa choc tez chwalą DIDa. moglibyście rozwiac moje wątpliwosci na ten temat i powiedziec jakie czesci są lepsze ? zamienniki czy oryginałki ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group