Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:22, 27 Kwi 2022 Temat postu: |
|
rezystor ? ale do czego ? |
|
|
Tomcio Paluch |
Wysłany: Śro 17:45, 27 Kwi 2022 Temat postu: |
|
Ile wat powinny mieć rezystor 15kom i6.7kom do ktm 2015r? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:49, 11 Kwi 2021 Temat postu: |
|
tak, działa to nawet bez przełącznika - przełącznik po prostu zwiera i rozwiera tą wtyczke |
|
|
Siwix |
Wysłany: Nie 16:48, 11 Kwi 2021 Temat postu: |
|
KTM 125 Sx 2010 czyli rozumiem że jeśli wtyczki (szary i biało czarny przewód) są złączone jest to mapa mocna a jeśli rozlacze to lekka, i działa nawet bez przełącznika? |
|
|
mariogo |
Wysłany: Sob 10:43, 30 Sty 2021 Temat postu: |
|
KTM EXC 350 F rok 2015 wersja Factory , wtyczka map zapłonu wpieta w specjalne miejsce w podstawce obok skrzyneczki bezpiecznikow. Jest wpieta lecz z uwagi na brak przełącznika map nie jest NIC do niej wpiete czyli żadnej zwory itp. |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 14:05, 21 Wrz 2020 Temat postu: |
|
21adam napisał: | Czyli rozumiem, że przy chłodnicy nic nie ruszam jeżeli wepnę sobie w kostkę dwupinową pod siedzeniem włącznik : poz1. - brak przepływu, poz.2 przepływ z oporem 6,8 kOhm, poz.3 przepływ z oporem 15 kOhm i w taki sposób będę mógł sobie wybierać poszczególne mapy ? |
tak żeby wyprostować:
Nie brak przepływu tylko zwarcie. 0k oznacza zwarcie.
Na fabrycznych przełącznikach ktm 6Days wyglada to tak że: "1" zwiera te dwa kable i mamy mapę nazwaną jako standart, a na "2" kable są rozwierane i zostaje równolegle podłaczony opór wybrany na przełaczniku pod siedzeniem np 1ka to soft, dwójka to chyba hard. Dlatego włącznikiem przełączamy zawsze tylko pomiedzy standart a albo soft albo advanced. Tak to jest w 6days
Co się dzieje jeśli nie ma żadnego oporu to ja nie wiem. |
|
|
Nieznanyczlowiegg |
Wysłany: Pon 13:44, 21 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Maciej_OLS napisał: | Na jakimś zagranicznym forum znalazłem taki opis:
1 Soft 15k
2 Advanced 6,8k
3 Standard 4,68k
4 Standard 3,29k
5 Standard 2,7k
6 Standard 2,21k
7 Standard 1,93k
8 Standard 0k
9 Standard 0k
Pasuje mi to do oryginalnego przełącznika, który wygląda tak:
http://zapodaj.net/010b409804e18.jpg.html
więc zrobiłem własny przełącznik według własnego schematu, który wygląd atak:
http://zapodaj.net/0a3cf67c26f11.jpg.html
0- Mapa standard
1- Mapa Soft
2- Mapa Hard
Jeszcze nie testowałem w terenie , ale dam znać czy działa . |
Dasz jeszcze raz schemat? Bo link wygasł. |
|
|
SiwekKappa |
Wysłany: Sob 21:45, 06 Cze 2020 Temat postu: |
|
A powie ktoś jak zrobić to w Husabergu FE390 2011? Pod siedzeniem mam wtyczkę, które kable ze sobą zewrzeć? |
|
|
21adam |
Wysłany: Wto 10:55, 17 Mar 2020 Temat postu: |
|
Czyli rozumiem, że przy chłodnicy nic nie ruszam jeżeli wepnę sobie w kostkę dwupinową pod siedzeniem włącznik : poz1. - brak przepływu, poz.2 przepływ z oporem 6,8 kOhm, poz.3 przepływ z oporem 15 kOhm i w taki sposób będę mógł sobie wybierać poszczególne mapy ? |
|
|
ciernik |
Wysłany: Pon 21:05, 16 Mar 2020 Temat postu: |
|
W modelach na wtrysku masz kostke dwipinowa pod siedzeniem (to chyba Ty) i tam ECU czyta wartość oporu i tym samym dobiera sobie mape.
Rozpinana wtyczka pod bakiem w okolicy główki ramy była w rocznikach 2008-2011 (przynajmniej w 4T bo w 2T chyba nawet dłużej) ECU rozróżnia kiedy kable są zwarte lub nie.
Systemy nie łączą sie ze sobą - albo tak albo tak zależnie od modelu/rocznika. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 13:31, 16 Mar 2020 Temat postu: |
|
to pod zbiornikiem paliwa/ p[rzy chłodnicy to własnie zworka przełącznika - nie musisz go miec zeby zmieniac mapy, wystarczy ze bedziesz sobie spinał/ rozpinał tą kostke przy chłodnicy, a to co masz pod kanapą to wybór mapy zaleznej od oporu, |
|
|
21adam |
Wysłany: Pon 12:55, 16 Mar 2020 Temat postu: |
|
Temat trochę stary i linki poumierały, więc chciałbym zamontować przełącznik map, z tego co wyczytałem potrzebuję przełącznik 3 pozycyjny, który podłączam do kostki hermetycznej dwupinowej pod siedzeniem, jedna pozycja będzie bez przepływu, druga z oporem 6,8 kOhm , a trzecia 15 kOhm - wszystko jasne.
W instrukcji do montażu akcesoryjnego przełącznika znalazłem zdjęcie dotyczące jakichś przewodów przy chłodnicy(regulator czasu zapłonu), czy coś muszę z tym robić ?
KTM 450 EXC EFI 2012r.
https://zapodaj.net/5b8878ecdc0f3.jpg.html |
|
|
picolo |
Wysłany: Nie 11:18, 21 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Także dajcie relacje, kto to już ma ma trzśnięte jak to tam jest . W manualu ja nie wiedze nic o tym. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 7:00, 20 Kwi 2019 Temat postu: |
|
moze ktos sie wypowie kto tym bawił - a jak nie to sprawdź w instrukcji co za co odpowaida |
|
|
picolo |
Wysłany: Pią 22:46, 19 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Dziś latałem na 1 w tym ustrojstwie, na keirze 1 normalna, 2 słabsza, czuć.... czyli idąc tym tropem im większa cyfra tym będzie mocniej aż dojdzie do normalnej na 9? |
|
|