Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 15:04, 29 Lis 2014    Temat postu:

jak masz tuleje,... a chcesz ładować wiecej kasy w tuning to totalny bez sens. zacznij od wymiany cylindra. potem oceniaj czy jest sens pchać kase i czas gdzie indziej.

co do łancucha oringowy stawia najwiekszy opór, Xringowy stawia sporo mniejszy ale jednak wciąż, bezoringowy stawia najmniejsze opory, ale bez oringów w błocie szybko leci. i ja bym wolał mimo wszystko X ringowy zarzucić

znaczenie ma też nawet opona, czesto ludzie do piździków szerokie nawet 140stki zakładająco sensu nie ma i tylko maszyne zamula Very Happy
grzegorzszw
PostWysłany: Sob 14:10, 29 Lis 2014    Temat postu:

O-ringowy stawia większe opory.
kaziu97
PostWysłany: Sob 13:56, 29 Lis 2014    Temat postu:

7 MTH mam na tulei z tłokiem . tuleja nowa wbijana w Białym Stoku. Według serwisówki ustawię wszystko. Ponąć łańcuch odgrywa jakąś rolę. O-ringowy i bez oringowy?
grzegorzszw
PostWysłany: Sob 13:46, 29 Lis 2014    Temat postu:

W USA to jest "przemysł" Laughing . W Polsce raczej sam się musisz tym zająć. W głowicy trzeba ustawić "squish gap", w secie będzie to na poziomie 1-1,1 mm, a kanały trzeba dopasować do karterów, ewentualnie wyrównać okna i w kanale wydechowym (przy zaworze otwartym na maksa) dopasować wszystkie elementy aby nie było stopni, schodków i nierówności, na koniec polerka kanału wydechowego.

To co podaję to nie jest żaden tuning, a tylko usprawnianie, ale efekty są odczuwalne. Znajdź sobie książkę Grahama Bell'a lub poszukaj na necie i trochę ja o tym pisałem w temacie "EXC six days" w galerii.

Ale w pierwszej kolejności upewnij się, że wszystko inne jest w nienagannym stanie.
kaziu97
PostWysłany: Sob 13:36, 29 Lis 2014    Temat postu:

Wreszcie normlna osoba która nie dyskryminuje tylko pomaga. A powiedz mi jakie firmy zajmują się robienie głowic? A jeśli chodzi o niedociągnięcia w kanałach cylindra tzn?
grzegorzszw
PostWysłany: Pią 14:32, 28 Lis 2014    Temat postu:

Dlaczego tak bardzo odradzacie mu taki "tuning"? Jeśli chce i ma pieniądze to czemu nie?

Ja bym jednak taką kolejność polecał:
1. Upewnienie się, że wszystko jest OK (ewentualna wymiana) z watą w tłumiku, zaworem membranowym i dyfuzorem.
2. Dobre zestrojenie gaźnika.
3. Modyfikacja oryginalnej głowicy.
4. Poprawienie niedociągnięć we wszystkich kanałach cylindra.
5. Akcesoryjny dyfuzor.

I z tym wszystkim może się zmieścisz w budżecie.
kaziu97
PostWysłany: Czw 22:48, 27 Lis 2014    Temat postu:

125 mieści sie w kategorii do cross country. Okey niebawem coś wrzucę na dniach.
PiterBaja
PostWysłany: Czw 19:28, 27 Lis 2014    Temat postu:

po co męczyć i tak wyżyłowany sprzęt takimi przeróbkami ? Jezeli chcesz wiece jmocy to kup sobie 250cm wtedy nie bedziesz miał wiecej mocy przy dłuższym serwisie.
henio12323
PostWysłany: Czw 17:44, 27 Lis 2014    Temat postu:

ale chłopie po co Ci ta moc? wrzuc jakies filmiki jak wymiatasz że potrzebujesz duzo wiekszego buta
hacker33
PostWysłany: Czw 17:38, 27 Lis 2014    Temat postu:

Kup silnik od 200 i będzie git lub te części które są potrzebne do przeróbki a jak ma być 125 to
Cylinder na niskailu
Wał od SX
Gaźnik PWK 39 AG
Zapłon 2k2 40W lub 2k1 od sx jak nie potrzebujesz świateł
Splanuj głowicę, zrób komorę spalania. Najwyżej będziesz lał 100 oktanowe paliwo
Porting kanałów
Tłok z jednym pierścieniem
Zawór Vforce
Tuningowy wydech
Łańcuch bezoringowy
kaziu97
PostWysłany: Czw 14:38, 27 Lis 2014    Temat postu:

Wznawiam. Mam 1600zl na wydatek na części? Co kupić?
Pako
PostWysłany: Sob 12:10, 15 Lis 2014    Temat postu:

henio12323 dobrze ci mówi.
henio12323
PostWysłany: Pią 9:04, 14 Lis 2014    Temat postu:

bez sensu zyskać moc takimi rzeczami wg mnie. ma to sens jak ta moc jest Ci na prawde niezbędna. a i tak założe sie że nie wykorzystasz od razu potencjału sprzętu. a zwiększając moc, zmniejszasz wytrzymałość. moim zdaniem lepiej żeby sprzet dłuzej pochodził bezproblemowo, niż zyskać 1KM wiecej dla kilku mth krótszej pracy
kaziu97
PostWysłany: Pią 8:33, 14 Lis 2014    Temat postu:

Duzo zyskam na mocy przy zmianie tych czesci?
amek721
PostWysłany: Czw 20:32, 13 Lis 2014    Temat postu:

Jeżeli chodzi o głowice to moze nie tyle tłok, co na pewno korba i łożyska dostają bardziej po dupie, bo muszą pokonać większy opór(wyższy stopień sprężania). Jezeli chodzi o membranę to minusów brak.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group