Autor Wiadomość
zeppelin
PostWysłany: Pon 18:25, 10 Lis 2014    Temat postu:

Bo poszukalem dalej i na to wychodzi ze sxf. No nic szukam dalej Smile dzieki
PiterBaja
PostWysłany: Pon 17:17, 10 Lis 2014    Temat postu:

Sx z 2006 miały juz czarne koła i rame, exc dopiero w 2007. Motocykl ma pole startowe i właściciel pisze ze miał dokładany rozrusznik wiec wskazuje to na sx'a.
zeppelin
PostWysłany: Pon 9:55, 10 Lis 2014    Temat postu:

Koledzy mam pytanie, bo gość nie ogarnia czy to jest exc czy sxf, niby ma 6 biegów, rozrusznik, ale nie wiem do końca.


http://olx.pl/i2/oferta/ktm-sxf-sx-f-sx-exc-450-serwis-ktm-2006-rok-zamiana-CID5-ID74k89.html#:06a3e2bd0b
whitepower
PostWysłany: Śro 22:32, 05 Lis 2014    Temat postu:

...
PiterBaja
PostWysłany: Śro 22:29, 05 Lis 2014    Temat postu:

Nie wydaje sie jakos bardzo styrany zyciem. Cena dobra. Ciekaw jestem co znaczy to "inne". Najlepiej to trzeba zadzwonic zapytac co tam było ingerowane w silnik bo o tym nic nie pisze moze nie ma sie czym pochwalic.
zeppelin
PostWysłany: Śro 22:04, 05 Lis 2014    Temat postu:

Chłopaki jest kolejny pacjent do zbadania, co sądzicie o tym przebiegu,moze ktoś był oglądać tam tez mam kawałek i moze wprawne oko znawców coś podpowie tak jak wyżej Smile

http://olx.pl/i2/oferta/ktm-exc-450-2006r-CID5-ID643N5.html#:0c3b36f887
PiterBaja
PostWysłany: Śro 9:52, 05 Lis 2014    Temat postu:

Po co sie gorączkować z kupnem takiego sprzętu za 8 tysi z mysla ze moze nie wyjdzie cie to wraz z remontem tak drogo. Lepiej nie brać kota w worku i poczekać na w miarę sensowna oferte co w brew pozorom jak na sprzęty wyczynowe sie trafia i nie żałować potem wsadzonych pieniadzy.
szaman108
PostWysłany: Śro 0:08, 05 Lis 2014    Temat postu:

Silnik to tylko początek zmagań Confused a to doleci zawieszenie wszystkie łożyska,jakieś plastyki,napęd za ciosem ślizgi nie wspomnę o chęci dodania kilku dodatków.Ja swojego też reanimowałem i powiem Ci że łupie po kieszeni taka zabawa Confused
Maciek222
PostWysłany: Wto 22:58, 04 Lis 2014    Temat postu:

Ja w tamtym roku kupilem 520 jeżdżąca i na dzień dobry wsadzilem ponad 3 koła tak zeby do konca sezonu przelaatac a w zime zrobić wlasciwy remont za kolejne 3kola.ale i tak mialem szczęście ze korba byla dobra.i polowienie silnika mnie ominelo.ja osobiście nie dał bym tyle kasy za ten motor.
KozioŁ
PostWysłany: Wto 21:29, 04 Lis 2014    Temat postu:

ten motocykl w tym stanie nie jest więcej warty jak 5-5,5 tys.
żółf
PostWysłany: Wto 18:00, 04 Lis 2014    Temat postu:

zeppelin napisał:
jak mogę jeszcze znawców tych modeli przywołąć do tablicy, bo jest 450 do roboty http://olx.pl/oferta/ktm-exc-450-CID5-ID7F9rW.html#a4eee78524 . Ma nalatane ponad 400 mth, uda sie ja zrobić na maszyne za ok 4 tys ?


4 tys to wydasz na najzwyklejszy remont, jeżeli wszystko było w czas robione, tłok, zawory, łańcuszek, uszczelki, olej, korba, łożyska to już wyjdzie Ci około 4k, wyskoczy cokolwiek i już przekroczysz, a to dopiero silnik.
hacker33
PostWysłany: Wto 16:31, 04 Lis 2014    Temat postu:

Reanimowałem już 2 sprzęty w swoim życiu z zapuszczonych do stanu igła i naprawdę są to koszty x2 od tych co ci się wydaje.
Jeżeli kupisz tego ktm-a za 8tys. to ostatecznie może ciebie wyjść i nawet 15tys. zł
Weź to pod uwagę.
KozioŁ
PostWysłany: Wto 16:18, 04 Lis 2014    Temat postu:

dolicz do tego opony i tarcze hamulcowe, klocki
zeppelin
PostWysłany: Wto 16:02, 04 Lis 2014    Temat postu:

no dochodzi do tego brak kick startera, lejaąa laga boje sie ze 400 mth to już wszystko może być mocno zmęczony, z drugiej strony jak powymieniam to wiem co mam i na nowych podzespołach bez zagladani posmiga ze 100 mth
KozioŁ
PostWysłany: Wto 15:21, 04 Lis 2014    Temat postu:

jak jeszcze odpala to jest opcja że się uda, chociaż jak przyjdzie wymienić cylinder, tłok korbę itd to może być ciężko Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group