Autor Wiadomość
kzq
PostWysłany: Czw 17:41, 06 Lis 2014    Temat postu:

snajper1212 napisał:
Zwiększa się kręcąc w prawo a zmniejsza w lewo ? W moim przypadku będzie trzeba zwiększyć ?


W instrukcji serwisowej masz fajnie opisane jak znaleźć dobre obroty, rozgrzewasz sprzęt, ustawiasz nisko obroty i kręcisz śrubą od mieszanki, jak znajdziesz punkt w obrocie śruby gdzie masz najwyższe obroty to wzbogacasz o 1/4 obrotu (odkręcasz). Ale to wszystko w instrukcji fajnie jest opisane.

Jak ci wolno schodzi, to najpierw zaobserwuj jak zachowuje się linka/linki gazu przygaźniku, czy chodzi bez oporu przy odkręcaniu i powracaniu. Jeżeli tam jest w porządku to gaźnik do regulacji najpierw śruba regulacyjna mieszanki wolnych obrotów (od dołu w gaźniku) i ocena stanu zużycia, przepustnica itd.

Zrobiło się chłodniej i trzeba dać dla KTMa bogatszą mieszankę Very Happy
digidy
PostWysłany: Czw 16:57, 06 Lis 2014    Temat postu:

Witam kolego miałem ten sam problem co ty i wzbogaciłem mieszankę wykręcając śrubę o dosłownie 1/4 obrotu i Kat schodzi z obrotów prawidłowo w twoim przypadku obstawiam ta przyczynę.
hacker33
PostWysłany: Czw 13:27, 06 Lis 2014    Temat postu:

śruba od mieszanki to śruba paliwa, jak wkręcasz to zmniejszasz ilość paliwa, jak wykręcasz to dajesz więcej paliwa do mieszanki
snajper1212
PostWysłany: Czw 11:48, 06 Lis 2014    Temat postu:

Zwiększa się kręcąc w prawo a zmniejsza w lewo ? W moim przypadku będzie trzeba zwiększyć ?
hacker33
PostWysłany: Czw 11:17, 06 Lis 2014    Temat postu:

bo nie śrubą od obrotów masz regulować tylko śrubą od mieszanki i obrotów
dodatkowo sprawdź może też ustawienia TPS
snajper1212
PostWysłany: Czw 10:59, 06 Lis 2014    Temat postu:

A u mnie jest tak ze najczęściej jak zwalniam ma 3-2biegu to wolno spadają a gdy się zatrzymam i przekręce pokrętłem na niższe obroty to moto prawidłowo schodzi ale po puszczeniu manetki gaśnie bo obroty są za niskie a gdy podkręce to trzyma ale znowu wolno z nich schdzi
Asteros2012
PostWysłany: Czw 21:36, 16 Paź 2014    Temat postu:

Efekt wyjechanej przepustnicy miałem też przy quadzie. Tyle że tam obroty typowo się zawieszały. Energicznie dodawało się gazu ze 3razy i spadały.
hacker33
PostWysłany: Czw 16:16, 16 Paź 2014    Temat postu:

też mam wyjechaną przepustnicę i obroty malina

wolno schodzące to za uboga mieszanka - lewe powietrze lub zła mieszanka na śrubie/dyszy wolnych
teraz robi się zimniej więc mieszanki będą robić się uboższe
przegrzany silnik będzie miał wysokie obroty ponieważ przegrzany silnik ma identyczne objawy jak uboga mieszanka

problem z obrotami i przegrzanym silnikiem miałem kiedy siedziała w nim żeliwna tuleja
henio12323
PostWysłany: Czw 15:49, 16 Paź 2014    Temat postu:

ja mam ostro wysmiganą przepustnice ;D lata na kilka mm przód tył, ale problemu z obrotami nie mam ;D

ale czasami jak mooooocno ją zgrzeje to czuje że minimalnie rosną niskie obroty ( czuje jak np puszczam gaz i nie hamuje tak gwałtownie silnikiem ) ale to bardzo rzadko w sumie
Asteros2012
PostWysłany: Czw 15:26, 16 Paź 2014    Temat postu:

To prawdopodobnie bd zużyta przepustnica lub korpus gaźnika, mam ten sam problem w Wr którą robię. Tuż przed minimalnymi obrotami nie schodzi z obrotów. Może w twoim przypadku bd inny powód.
henio12323
PostWysłany: Czw 14:59, 16 Paź 2014    Temat postu:

moze byc gdzies nieszczelnosc, moze cos sie blokować przepustnica albo linki. no i źle ustawiony gaźnik
snajper1212
PostWysłany: Czw 14:51, 16 Paź 2014    Temat postu: Powod wolnego schodzenia obrotow

Co moze byc powodem wolnego zejsca z obrotow w ktm exc 450. Gdy ustawie pokretlem wyzsze obroty to bardzo wolno z nich schodzi w dolnym zakresie, jednynia jak ustawie pokretlem na bardzo niskie ze nawet potrafi zgasnac to schodzi duzo lepiej

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group