Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Nie 21:11, 30 Lis 2014    Temat postu:

No i git Smile gdzie i za ile kupiłeś?
rafal9109
PostWysłany: Nie 21:05, 30 Lis 2014    Temat postu:

Zmieniłem listki membrany i problem niknąłSmile
amek721
PostWysłany: Nie 18:47, 19 Paź 2014    Temat postu:

Problem tkwi prawdopodobnie gdzieś w dawkowaniu/podawaniu paliwa. Zmień listki, jezeli to nie pomoże to rozkręć gaźnik, po przeczyszczaj dysze. No i dalej apeluję, żebyś czytał manuala, tam jest napisane, że zimny silnik odpalamy z ssaniem. Myślę, że inżynierowie KTM'a lepiej wiedzą jak odpalać silnik przez nich zaprojektowany bez względu na inne cr'ki. A tak na logikę to ssanie motocykla nie ozdabia...
rafal9109
PostWysłany: Nie 18:26, 19 Paź 2014    Temat postu:

No ja wiem tylko wcześniej miałem cr 125 i ssania nigdy nie używałem. Na wysokich obrotach jak jadę puszcze gaz do zera to wtedy tak pulsuje normalnie podczas jazdy, gdy silnik ciągnie moto do przodu to równo chodzi. Przykładowa sytuacja jeżdże sobie tak dość agresywynie chce sie zatrzymac wciskam sprzęgło zatrzymuje sie odpuszczam gaz na zero a silnik tak mniej więcej co 1 sekunde ma taki skok obrotów po kilkunastu sekundach to ustęuje. Jak była iglica na 5 było to dość spory wzrost obrotów teraz jak jest na 3 to mniejszy ale nadal występuje.
Patrzyłem na zawór membranowy ... gdy sie popatrzy tak pod światło to jeden listek ma kilka takich dziurek powiedzmy o średnicy szpilki czy igły zamówiłem nowy zobacze czy się cokolwiek zmieni
amek721
PostWysłany: Nie 17:16, 19 Paź 2014    Temat postu:

No kolego ssanie do niczego innego nie służy tylko do odpalania silnika na zimno... Powiedz jeszcze na jakich obrotach opuszczasz gaz i czy do konca tak jakbyś go nie dotykał?
rafal9109
PostWysłany: Nie 15:49, 19 Paź 2014    Temat postu:

Po przestawieniu iglicy na 3 jest problem z odpaleniem na zimno bez ssania nie zapali później ciepły pali bez sania bez problemów ale i tak gdy się mocno rozgrzeje to po odjęciu gazu silnik przez chwile nie równo chodzi, pulsuje... minimalnie, dużo mniej niż przedtem ale nadal niestety jest to odczuwalne i irytuje;/
rafal9109
PostWysłany: Pią 21:23, 17 Paź 2014    Temat postu:

Ustawiłem tak jak ma być nie było znacznej poprawy ale zmieniłem srubke od dawki z 1 1/2 na 1 i jest okej trzyma wolne obroty fajnie i nie ma juz tego pulsowania jutro go moze wezme w teren i zobaczę jak chodzi gdy złapie odpowiednią temperature
hacker33
PostWysłany: Pią 20:51, 17 Paź 2014    Temat postu:

Przy tak starym motocyklu są małe szanse, że ustawienia z manuala będą ok.
Jak ma być dobrze to trzeba regulować - w dosłownym tego słowa znaczeniu.
barek253
PostWysłany: Pią 20:34, 17 Paź 2014    Temat postu:

spróbuj dać na środek i testuj
rafal9109
PostWysłany: Pią 20:32, 17 Paź 2014    Temat postu:

Witam ponownie. Nie miałem wczesniej czasu zająć sie moim katem więc nie pisałem nic rozkręciłem dziś gaźnik i tak dysze mam 45 i 180 czyli na mój teren w porządku co prawda na zime mgła by być dysza 182 tylko iglica zamiast na 3 była aż na 5! I teraz pojawia sie pytanie po co ktoś to tak ustawił czy mógł mieć w tym jakiś cel?
amek721
PostWysłany: Wto 21:20, 07 Paź 2014    Temat postu:

Ustawienia gaźnika są zależne od temperatury. Mogło byc tak, że wcześniej temperatura sprzyjała ustawieniu, teraz sie zmieniła i już nie. Tabele w zależności od temperatury i wysokości masz w serwiówce(pod koniec). MANUAL TO ABSOLUTNY MINIMUM KTÓRE MUSISZ ZNAĆ!
rafal9109
PostWysłany: Wto 21:14, 07 Paź 2014    Temat postu:

A jakie sa poprawne ustawienia gaźnika? bo jeśli motor wcześniej chodził normalnie to raczej dysze są w porządku bo ja ich nie zmieniałem
amek721
PostWysłany: Pon 21:45, 06 Paź 2014    Temat postu:

Regulacją gaźnika to nie tylko klips iglicy i śruba wolnych obrotów. Posprawdzaj jakie masz dysze, bo prawdopodobnie problem jest z mieszanką
rafal9109
PostWysłany: Pon 20:51, 06 Paź 2014    Temat postu:

w sumie był ustawiony poprawnie tzn zgodnie z serwisówka czyli iglica na 3 pozycji i sruba od powietrza na 1 1/4 obrotu nie zmieniałem nic... dodam może jeszcze że gdy go odkręcałem to po odkręceniu śrubek z szczeliny miedzy gaźnikiem a zaworem membranowym wypłynęło trochę benzyny
amek721
PostWysłany: Pon 20:17, 06 Paź 2014    Temat postu:

W jaki sposób regulowałeś gaźnik?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group