Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 6:11, 17 Lip 2020    Temat postu:

zalezy co mierzysz.. w serwisóce masz opisane co mierzyc i jakie sa spodziewane wartosci
nunek1000
PostWysłany: Pią 0:44, 17 Lip 2020    Temat postu:

Witam. Pacjent exc 450 2003 rfs, problem brak iskry. Ile powinien pokazywać stator przy kręceniu rozrusznikiem czy z kopki pokazuje mi do 7v. A na impulsatorze nic + niebiesko biały z cdi też nic.
arkoo_2005
PostWysłany: Czw 23:12, 26 Wrz 2019    Temat postu:

trafna diagnoza, PULSER COIL po wymianie iskra wróciła. Koszt części+wysyłka na ktmsklep ~290zl
henio12323
PostWysłany: Śro 5:29, 18 Wrz 2019    Temat postu:

No to pewnie masz winowajce
Gość
PostWysłany: Wto 20:59, 17 Wrz 2019    Temat postu:

padł nagle zgasiłem po jeździe w garażu i tydzień później nie zagadał- wcześniej nie było problemu z iskrą.
zrobiłem pomiary z instrukcją i tak jak by ten "pulser generator coil" był padnięty bo na nim nie ma żadnej rezystancji
henio12323
PostWysłany: Pon 19:42, 16 Wrz 2019    Temat postu:

w instrukcji dokładniej sprawdz
ale białe/ zołte to zasilanie ładowania ( prąd na instalacje np swiatła do regulatora ) czarno/czerwone to gaszenia silnika. zielony to moze byc wyzwalacz ( pulser coil Very Happy ) on osobno zwykle wypuszczony jest, nie powiem że pada często, ale jak nagle to prędzej on niz stator sam w sobie
arkoo_2005
PostWysłany: Nie 15:41, 15 Wrz 2019    Temat postu:

grzegorzszw napisał:
Podłącz miernik do masy i kabelka (niebiesko-biały?) dochodzącego do cewki zapłonowej. Jeśli nie ma impulsów jak zakręcisz rozrusznikiem to uszkodzony moduł lub stator. W tej sytuacji podłą miernik do kabli wychodzących ze statora (cewki ładowania CDI), jeśli i tu nie ma impulsów po zakręceniu to cewka ładowania CDI na statorze do przewinięcia.

Ale w pierwszej kolejności sprawdź wyłącznik zapłonu, wszystkie kable i połączenia.



witam, pacjent exc250f '10 świeca itp sprawdzone. Zgodnie z zaleceniami Podłączyłem miernik do masy i niebiesko-biały -nie pojawił się żaden impuls podczas kręcenia. Teraz mam podłączyć miernik do statora (cewki ładowania CDI)- które to kable bo wychodzi ich 6 (zielony i czerwony-nie wiem jak to nazwać-pulser coil ) oraz ze statora (żołty i biały na wsówki) (czarno-czerwony i czerwono-biały)??
studencik
PostWysłany: Wto 22:41, 11 Lis 2014    Temat postu:

Cewka przewinięta , wszystko działa jak należy , problem rozwiązany Smile
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 21:34, 02 Lis 2014    Temat postu:

Coś wyszło konkretnego, bo swoją instalację wysyłam im?
studencik
PostWysłany: Sob 20:33, 25 Paź 2014    Temat postu:

Wyslalem instalacje do firmy znanej z forum , mianowicie DIGITECH z Będzina . Zdiagnozowano usterke cewki na statorze tak jak koledzy wyżej podpowiadali . Przewiną cewke do konca tygodnia , koszt ok 300 zł. Gdy wszystko będzie złożone dam znac co z tego wyszlo.
Gość
PostWysłany: Sob 12:57, 25 Paź 2014    Temat postu:

Z ciekawości spytam jak został temat rozwiązany?
Przewinełeś stator, te cewki w magneci czy jak?
jak tak gdzie to zrobiłeś i za ile?
terazmy123@o2.pl
PostWysłany: Czw 13:46, 09 Paź 2014    Temat postu:

masz uszkodzony stator, trzeba przewinąć cewkę tą nawiniętą cienkim drutem(gruby jest od ładowania) oporność powinna być min 12.8 ja przewijałem na 14 wtedy łatwiej mi odpalał
pzdr
studencik
PostWysłany: Śro 22:07, 08 Paź 2014    Temat postu:

Zabralem sie dziś za pomiary ... na cewce , zero napiecia , na impulsatorze tez nic , na statorze również nic... Opornosc impulsatora 100 ohm , opornosc na kostce ze statora ok 10 ohm ... skoro wogole nie ma napiecia z cewki ladowania kondensatora CDI na statorze , mam winowajce braku iskry prawda ? Czy moze byc tak ze caly stator będzie uszkodzony ?
studencik
PostWysłany: Pią 19:39, 03 Paź 2014    Temat postu:

O taka odpowiedz właśnie mi chodzilo ... Jeszcze raz dzięki Smile
grzegorzszw
PostWysłany: Pią 19:21, 03 Paź 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
cewki zapłonowej się nie przewija, to jest na tyle tania część że można kupić nową lub używaną

ps. w twoim motocyklu nie ma cewki cdi. Jest osobno cewka zapłonowa osobno CDI


Tak, cewki zapłonowej się nie przewija. Ale na statorze/stojanie jest cewka która "ładuje" kondensator w CDI (module). Tę cewkę się przewija (tylko tę) jeśli jest uszkodzona. Za oświetlenie i ładowanie akumulatora odpowiadają inne cewki.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group