Autor Wiadomość
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 20:21, 21 Wrz 2014    Temat postu:

Używki nie szukaj, nie ma sensu, może Ci będzie działać, a może po 5godzinach się rozwali. Brembo jest stosunkowi tani i bym takowy kupił.
Przy okazji zdjęcia wysprzęglika zobacz czy na tym łożysku co jest za wysprzęglikiem nie ma czasem osłonki takiej tej gumowej łożyska. Jak jest wydłub ją.
Aarek1414
PostWysłany: Nie 19:55, 21 Wrz 2014    Temat postu:

kzg mam to samo
http://zapodaj.net/8ce6bf78d297b.jpg.html
miałeś może założoną osłonę wysprzęglika? U mnie ślady mocno wyczuwalne szukam używanego wysprzeglika.
Asteros2012
PostWysłany: Nie 18:16, 21 Wrz 2014    Temat postu:

U mnie puszczał oring na tłoczku wysprzęglika a było to widoczne po odkręceniu wysprzęglika od silnika i po przez dociśnięcie tłoczka palcem i na przemian pompowaniu klamką zaczynał się pocić
kzq
PostWysłany: Nie 9:38, 21 Wrz 2014    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
Album dodałeś jako prywatny i fot nie można obejrzeć.
Grubszy oring może być sposobem, ale warto przygotowac się na nowy wysprzęglik. Jak co od siebie polecam brembo zamiast seryjnej magury.


Można tylko trzeba końcówkę z linka usunąć i wiola:

https://plus.google.com/photos/118105866534084774534/albums/6061068641391126529?authkey=CJvk2qCKx4ehxwE
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 9:30, 21 Wrz 2014    Temat postu:

Album dodałeś jako prywatny i fot nie można obejrzeć.
Grubszy oring może być sposobem, ale warto przygotowac się na nowy wysprzęglik. Jak co od siebie polecam brembo zamiast seryjnej magury.
Kudłaty91
PostWysłany: Sob 8:49, 20 Wrz 2014    Temat postu:

Po wyjęciu tłoczka widać zużycie ścianki siłownika Shocked Wkładam grubszy oring zobaczymy co z tego wyjdzie, najwyżej czas zbierać na nowy wysprzęglik...

Foto:
https://plus.google.com/photos/118105866534084774534/albums/6061068641391126529?authkey=CJvk2qCKx4ehxwE[/img]
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 7:53, 20 Wrz 2014    Temat postu:

Oring w magurze 23,52 X1,78, a taki nr katalogowy chyba 0770020210.

Często wymiana oringa pomaga a często chwilowe rozwiązanie Razz
babel
PostWysłany: Sob 6:54, 20 Wrz 2014    Temat postu:

A jaki masz moto - RFS-a - jak tak to poszukam wieczorem
Kudłaty91
PostWysłany: Pią 23:22, 19 Wrz 2014    Temat postu:

babel podaj mi wymiar tego oringu, chyba że to ma być metodą prób i błędów z dobraniem
kzq
PostWysłany: Pią 21:44, 19 Wrz 2014    Temat postu:

Jak ten olej hydrauliczny jest mineralny to jest ok. Osobiście mam zalany olej hydrauliczny, taki co leci do koparek 20zł/litr Very Happy i hasa półtora roku bez problemów.
babel
PostWysłany: Pią 19:13, 19 Wrz 2014    Temat postu:

Z siłownika nie wycieka na zewnątrz tylko do silnika - u mnie tak bylo - wymiana oringu w wysprzegliku pomogła
Kudłaty91
PostWysłany: Pią 18:46, 19 Wrz 2014    Temat postu:

Układ niedawno odpowietrzałem zalewając olejem dedykowanym do sprzęgieł hydraulicznych w BMW kolor niebieski. Magury nie mieli ale w serwisie zawsze tym zalewali. Do tego wymieniałem podkładki miedziane przy wysprzęgliku. Dodam że sucho przy pompie jak i przy siłowniku więc wyciek w sumie niemożliwy..
kzq
PostWysłany: Pią 18:28, 19 Wrz 2014    Temat postu:

-Zapowietrzył się układ
-wyciek (uszkodzony oring w tłoczku),
-za mała ilość płynu w zbiorniczku.
-gumka na siłowniku

Najpierw sprawdź poziom, odpowietrz układ i sprawdź szczelność.

Zalałeś płyn dedykowany do twojego układu, do pompy sprzęgła?
KristofSX
PostWysłany: Pią 18:25, 19 Wrz 2014    Temat postu:

zapowietrzony układ, jesli nigdzie Ci się nie poci (przy klamce, i na dole przy wysprzęgliku) wystarczy przelać nowy płyn i powinno byc ok,
Kudłaty91
PostWysłany: Pią 18:20, 19 Wrz 2014    Temat postu: Znika sprzęgło!

Cześć, jak w tytule zniknęło mi sprzęgło, klamka się zrobiła miękka ale po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwili nagle powróciło, co jest tego przyczyną? Zaznaczę, że wcześniej nic takiego nie miało miejsca.. Shocked

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group