Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wójo
Wysłany: Czw 20:58, 17 Lip 2014
Temat postu:
jak masz nacudowane w silniku (nie prawidłowy tłok) to dalsza zezba w tym nie ma wiekszego sensu.
ktmexc50
Wysłany: Czw 14:44, 17 Lip 2014
Temat postu:
dziś zwiększyłem przerwę na świecy do 0,7mm i mam teraz mokrą świecę jaka powinna być prawidłowa przerwa na świecy ?
ktmexc50
Wysłany: Czw 13:52, 17 Lip 2014
Temat postu:
moc jest ale słąby v-max
no ale śruba od wolnych obrotów wkręcona na maxa i dalej nie ma wolnych obrotów
proszę o poradnik jak wyregulować ten gaźnik krok po kroku
hacker33
Wysłany: Czw 13:42, 17 Lip 2014
Temat postu:
Gaźnik do regulacji.
To nie jest tak że kupisz gaźnik pierwszy lepszy, zamontujesz go i będzie chodził jak przecinak.
Musisz teraz od podstaw wyregulować wolne obroty, średnie obroty, wysokie obroty itd.
Nie jest to łatwa sprawa zwłaszcza jeżeli zbudowałeś małego Frankensteina.
Druga sprawa wstawiając inny tłok /wyższy/ zmieniłeś kąt otwarcia wszystkich okien w cylindrze co też przejawi się w jakiejś dziwnej pracy, spadku mocy itd.
ktmexc50
Wysłany: Czw 13:24, 17 Lip 2014
Temat postu: KTM EXC 50 Problem
Witam, na forum jestem tu nowy!
Opowiem wam cało historię o moim KTMIE EXC 50.
To tak kupiłem go za 500 zł
Nie miał tłoka, oraz tłumika był wstanie opłakanym
ale postanowiłem go zrobić. W cylindrze robiłem tuleje bo nicasil był już zniszczony, miałem duży problem z doborem tłoku bo ja z początku nie wiedziałem że to jest KTM EXC 50 i ten poprzedni właściciel też nie wiedział. Kupiłem taki tłok
http://allegro.pl/tlok-honda-mb-50-mb50-mtx-mt-nominalny-39-00mm-i4402896148.html
okazał się że stukał w głowicę to dorobiłem 4mm uszczelkę pod cylinder.
Po złożeniu okazało się że na nic jest gaźnik więc kupiłem gaźnik drugi z allegro taki:
http://allegro.pl/gaznik-atala-beta-benelli-zamiennik-dla-dellorto-i4346061041.html
oraz dokupiłem tłumik z Derbi Senda oczywiście go przerobiłem bo nie pasował. Nadszedł czas na odpalenie, odpalił ale chodził dziwnie i dalej chodzi dziwnie na 5 i 6 strasznie muli nie ma siły i w ogóle. Dodam że słabo wchodzi w obroty i nie ma wolnych obrotów, moim zdaniem problem tkwi w filtrze powietrza ponieważ mam samą obudowę filtra a nie mam wkładu filtra ani tego plastiku co zatyka z góry pod siedzeniem wlot powietrza. Również mogę napisać że mam linkę gazu z komara. Sory że napisałem to tak dziwnie, że może nie każdy to zrozumie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin