Autor |
Wiadomość |
cinQ |
Wysłany: Czw 11:59, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
Może i leciwy ale przynajmniej nie rozje**ny lub zaniedbany. Tu masz przynajmniej pewność co do stanu i przejechanych godzin oraz wymienionych części. Nie jestem handlarzem, nie wciskam nikomu kitu, nie mam nic do ukrycia, po prostu zmieniła mi się sytuacja i potrzebuję gotówki. Motor był robiony pod siebie, bez myśli o sprzedaży. Czasem lepiej wziąć coś starszego ale przynajmniej pewnego, szczególnie że to tylko 2 lata a oprócz plastików to ten sam motocykl. Silniki są te same do chyba 2009 roku. |
|
 |
Mateo579 |
Wysłany: Czw 11:51, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
2006 rok to juz leciwy jak na crossa dozbieram jeszcze troche kaski i szukam od 2008 w góre.
pozdrawiam |
|
 |
cinQ |
Wysłany: Czw 9:11, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
Tak jak ci pisałem na priv, mam ale z 2006 roku, przynajmniej jest pewny a nie odpicowany na sprzedaż. Zastanów się jeszcze. Co do transportu to nie ma problemu, mogę dowieźć do ciebie jakoś się dogadamy;) |
|
 |
Mateo579 |
Wysłany: Czw 8:14, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
Ma ktoś taki sprzet na sprzedasz ?? |
|
 |
Mateo579 |
Wysłany: Pon 22:47, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
pierwszy obejrzany i nic ciekawego pokrywa sprzegła poklejona na jakis sylikon jak za ta cene ogólnie nie zaciekawy . |
|
 |
GIENIU |
Wysłany: Pon 20:29, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
tego z linka nie znam ale 09 rok miał juz w serii srebrne lagi przód i srebrny tłumik. ten widze ma czarne. moze ktos przełozył lub jest to 2008, dzwon niech Ci gosc nr vin z ramy poda, dziesiete pole z nr vin to rocznik. |
|
 |
Mateo579 |
Wysłany: Pon 3:37, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
są jakies znaczące różnice miedzy 08 a 09 rokiem któryś lepszy ?? |
|
 |
Mateo579 |
|
 |
GIENIU |
Wysłany: Nie 21:45, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
szukaj lepiej od 2009 w góre.
od 2006 do 2008 sxf 250 jest na szerszych wałkach rozrządu, w tych rocznikach przycieraja sie wałki ssące wraz z dźwigienkami, 2006-2008 dżwigienki są drorzsze jak iłańcuszek rozrządu. polecam sxf 2010 ostatni model na gaźniku. |
|
 |
Mateo579 |
|
 |
Mateo579 |
Wysłany: Śro 21:41, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
Oki dzięki już będę wiedział mniej więcej na co zwrócić uwagę |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Śro 20:18, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
tak, jeśli nie są odpowiednio serwisowane,
no i jak każdy kat z dwoma wałkami rozrządu bardzo ważny jest olej (czy był często wymieniany i jaki zalewany) no i w zależności od motogodzin - czy zmieniane były pompy oleju |
|
 |
Mateo579 |
Wysłany: Śro 19:38, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
Zawory to główna bolączka tych katów czy coś jeszcze ?? |
|
 |
Mateo579 |
Wysłany: Śro 19:37, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
ok dzieki bardzo za podpowiedz  |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Śro 19:06, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
w tych katach dosyć szybko lecą zawory - więc zobacz czy dobrze pali na ciepłym /zimnym , czy nie strzela w wydech przy zejściu z obrotów,
poza tym standardowo - tylna piasta,łozysko pds, zobacz czy komora filtra wymyta, itp |
|
 |