Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
panbaklazan
Wysłany: Pon 20:29, 21 Lip 2014
Temat postu:
Podczas jazdy nie szarpie wszystko gitt a czy zwalnia podczas jazdy to nie jestem w stanie określić
plugmyduck
Wysłany: Sob 1:07, 19 Lip 2014
Temat postu:
A podczas jazdy motor wysprzęgla w porządku ? Czy lekko go szarpie podczas wciśnięcia i motor nie wyhamowuje do końca ?
amek721
Wysłany: Czw 10:37, 17 Lip 2014
Temat postu:
Leje castrola R4 juz trzeci sezon, chociaz nie widzę problemów to jednak z uwagi na negatywne opinie już kupilem motorexa TopSpeed 15W50, bo wlasnie taki olej zaleca producent dla naszej sety. Porównam te marki. Wchodzi 0.7litra(chociaz wszystkiego nie spuścisz nie rozpoławiając silnika) są dwie śruby spustowe(w tym jedna ma magnes, który należy dobrze wyczyścić) i jedna do kontroli poziomu. Regularnie wymieniaj olej w skrzyni(kilka razy w sezonie), w chłodnicy raz na sezon(w zimie) no i w paliwie, jak najlepsza jakość (Np. Motorex), tu zalecana proporcja to od 1:60 do 1:40. Jezeli dopiero zaczynasz jazde lej tą mniejszą proporcje, czyli na 6l bezny 100ml oleju, na 5l ok. 83ml.
Pamietaj żeby filtr powietrza byl zawsze w miare czysty i dobrze nasączony specjalnym płynem!!! To jest podstawa dobrego utrzymania silnika 2T.
Przy wymianie oleju zwróć uwagę na magnes, czy mie ma dużo i dużych opiłków.
NA ZIMNYM silniku od czasu do czasu sprawdzaj poziom płynu w chłodnicy, powinien być trochę wyżej niż ostatnie żeberka chłodnicy, tzn bez problemu możesz go zobaczyć odkręcając korek, przy czym motor jest w pionie.
Ale przede wszystkim pobierz manuala i poczytaj sobie go.
W razie czego smialo pytaj, tego ktm a mam od 2011, na prawdę sporo przy nim spędziłem w garażu...
panbaklazan
Wysłany: Czw 10:03, 17 Lip 2014
Temat postu:
A jaki olej lejesz? lub polecasz. I ile lac tego oleju. Do skrzyni?
amek721
Wysłany: Śro 12:57, 16 Lip 2014
Temat postu:
Remont silnika to pewnie(wręcz na pewno) wymiana tłoka, ewentualnie korby i łożysk na wale. W takich maszynach to absolutny standard. Do skrzyni zagląda sie dość rzadko przy niezawodowej jeździe, jednak należy regularnie wymieniać tam olej, dobrej jakości olej. Jezeli dopiero kupiłeś sete to wymień sobie , albo chociaż sprawdz poziom. Wykręcić śrubkę do kontroli poziomu i z niej powinien sie powoli lać olej. Pobierz manuala(instrukcje), przestudiuj ją całą, tam wszystko jest opisane.
panbaklazan
Wysłany: Śro 11:34, 16 Lip 2014
Temat postu:
hmm zaczeło to sie dziać po ok tygodniu od zakupu i w pierwszej chwili myślalem ze po prostu może olej się konczy w skrzyni albo jest do wymiany czy tez moze byc taka możliwość ? bo z tego co wiem to motor przeszedł jakiś tam remont silnika i stal jakieś 3, 4 miesiące
amek721
Wysłany: Wto 14:04, 15 Lip 2014
Temat postu:
mam tego samego kata z tego samego roku i podobny problem, jednak dzieje sie to sporadycznie tylko na drugim biegu i tylko na wysokich obrotach. Wiem jedno, że skrzynia ma już swoje przejechane i jest troche skatowana, twoja musi być bardziej skoro dzieje sie to na niskich obrotach. Jeżeli przeszkadza Ci to, to lepiej daj komuś kto zna sie na takich sprzętach, samo rozkręcenie i skręcenie skrzyni wymaga jakiejś wprawy, a tu dochodzi prawdopodobnie ostrzenie zębów.
panbaklazan
Wysłany: Wto 11:11, 15 Lip 2014
Temat postu: ktm sx 125 nie wskakują biegi
witam, jestem nowicjuszem i chciałbym się mniej wiecej dowiedziec co jest grane posiadam ktm sx 125 z 2004r ost wyjechalem z garażu i w rzucając bieg 1 stawiał opór tak jakby coś blokowało postanowiłem powtórzyć czynność i bieg wszedł łagodnie raz wchodzi dobrze a raz wgl nie wskakuje tylko sie blokuje tak samo z 2 biegiem prosze o pomoc może coś wiecie na ten temat i pomożecie dojść mi do problemu pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin