Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Al Bundy
Wysłany: Sob 12:26, 12 Lip 2014
Temat postu:
Na dzień dzisiejszy ogarnąłem sprężynkę 1,5mm z simeringu o wymiarze 50x60x10-spaspwala się idealnie,trzyma idealnie kamienie. Po pracy to poskładam i zobaczymy jak to będzie.
Wczoraj zająłem się cieknącym olejem na wałku zdawczym, wymieniłem simering a tuleje dorobiłem na tokarce bo stara miała dość poważne wżery,oring wymieniłem na nowy,co prawda gumowy ale może wytrzyma-akurat silikonowego nie mieli. W razie co chwila roboty i po niedzieli będzie silikonowy zamontowany.
Dziś jeszcze przeszlifuje delikatnie tuleje zaworu by-pass, ma delikatne rysy więc zapobiegawczo drobnym papierkiem to zbiorę. Sprężyna ma w okolicach 23,5mm więc chyba jeszcze chwile polata,a po niedzieli tak czy owak zamówię nowy by-pass.
Zauważyłem że poci się na wałku od zmiany biegów,czy tam jest tez jakiś łatwo dostępny simering czy raczej to grubsza robota?
Mokro też jest na górze silnika przy dekompresatorze,ale to naprawdę śladowe ilości,coś tam zaczyna się dopiero pocić.
Dziś zaleje nowy olej,dam nowe filtry itp, złożę całość do kupy i zobaczymy czy będzie dobrze-myślę że tak,bo aura sprzyjająca-deszczowa na polatanie po błotku.
Pozdrawiam
Najnowsza aktualizacja. Motocykl lata wysmienicie- szykuje sie dluzsza przerwa- wczoraj nauczyl mnie troche oglady, zerwane miesnie lydki, ogolnie szatan, ale stanowczo za ciezki.
żółf
Wysłany: Sob 9:35, 12 Lip 2014
Temat postu: Re: Kilka pytań dotyczących LC4.
Al Bundy napisał:
Witam
Jakiś czas temu stałem się posiadaczem KTM LC4 620 na papierze-(sprzedający twierdzi że to 640-stka).
Motocykl z 2000 roku-zakupiony i zarejestrowany do 2014 roku w Wielkiej Brytanii,skąd przybył do Polski.
Nie znam historii serwisowej motocykla, nie mam dokładnej wiedzy na temat przebiegu itp.Motocykl jest po regulacji zaworów i ogólnym wstępnym przeglądzie-co do pracy silnika itp nie mam zastrzeżeń.Teraz przyszedł czas na tematy eksploatacyjne i ogólne naprawy tego co kuleje w moto.
Na wstępie to już chyba standard.
1: Rozsypane sprzęgło rozrusznika(sprężynka pęknięta,rozsypane rolki).
2: Cieknący simering na "wałku zdawczym".
3
ęknięty przewód hamulcowy-tył.
4:Troszkę przytarty zaworek by-pass(wyskoczył za 1-szym razem po kopnięciu),sprężynka też już chyba nie jest pierwszej świeżości.
Kilka rzeczy jest do obrobienia,ale ogółem nie jest źle.Wrzucę kilka zdjęć(jak tylko "forum" mi na to pozwoli) i proszę o małe podpowiedzi,czy np-wymieniać,regenerować itp...
W razie co czy ktoś ma dojście do części,czy może pomóc w zakupie itp.
Pozdrawiam.
Artur
Ad.1
Normalny problem w LC4, można rozwiązać na 2 sposoby w zależności od stanu zużycia. Trzeba ocenić stan kamieni sprzęgiełka oraz stan bieżni wieńca zębatego po którym śmiga sprzęgkieło jednokierunkowe. Jeżeli jedne albo drugie wykazują ślady zużycia to trzeba wymieniać, a koszt nie mały bo sprzęgieło ponad 200zł, a wieniec koło 600.
Jeżeli zużycia nie ma dużego, można wymienić samą sprężynkę, tylko trzeba znaleźć taką, która ma 1,5 mm bo standard to 1mm
Ad.2
Tam jest simmernig, o-ring i tulejka, najprościej wyjąć tulejkę i o-ring. Sprawdź stan zużycia tulejki, jeżeli ma wżery wymień, może to wystarczy. Jeżeli dalej będzie ciekło to simmering można wymienić bez połowienia silnika.
Al Bundy
Wysłany: Pią 20:52, 11 Lip 2014
Temat postu: Kilka pytań dotyczących LC4.
Witam
Jakiś czas temu stałem się posiadaczem KTM LC4 620 na papierze-(sprzedający twierdzi że to 640-stka).
Motocykl z 2000 roku-zakupiony i zarejestrowany do 2014 roku w Wielkiej Brytanii,skąd przybył do Polski.
Nie znam historii serwisowej motocykla, nie mam dokładnej wiedzy na temat przebiegu itp.Motocykl jest po regulacji zaworów i ogólnym wstępnym przeglądzie-co do pracy silnika itp nie mam zastrzeżeń.Teraz przyszedł czas na tematy eksploatacyjne i ogólne naprawy tego co kuleje w moto.
Na wstępie to już chyba standard.
1: Rozsypane sprzęgło rozrusznika(sprężynka pęknięta,rozsypane rolki).
2: Cieknący simering na "wałku zdawczym".
3
ęknięty przewód hamulcowy-tył.
4:Troszkę przytarty zaworek by-pass(wyskoczył za 1-szym razem po kopnięciu),sprężynka też już chyba nie jest pierwszej świeżości.
Kilka rzeczy jest do obrobienia,ale ogółem nie jest źle.Wrzucę kilka zdjęć(jak tylko "forum" mi na to pozwoli) i proszę o małe podpowiedzi,czy np-wymieniać,regenerować itp...
W razie co czy ktoś ma dojście do części,czy może pomóc w zakupie itp.
Pozdrawiam.
Artur
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin