Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC8
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
marcin330d
Wysłany: Sob 18:10, 23 Sie 2014
Temat postu:
Tyle minęło i nikt nie napisał
To ja wam napiszę. Regulacja nie była konieczna. Na przelotach chodzi pięknie ten silnik, nie ma porównania do oryginałów. Teraz tak... na łączeniu kolektora wydechowego z cylindrem wywaliło uszczelkę i po drugiej stronie tego "kolektora" (bo jeden) też.
numerek 21 i 3 koszt chyba 120zł. Objawiało sie tym, że przy schodzeniu z obrotów strzelał w wydech ąż za dużo i za mocno
po wymianie na nowe uszczelki problem ustał i wszystko chodzi jak sie należy. Dodam że tamte uszczelki mogłem ja do reszty wykończyć, strzelaniem w wydech. OFF na sekunde i potem znowu ON i jest takie jęBnięcie że chyba z kilometra słychać
marcin330d
Wysłany: Pon 12:00, 07 Lip 2014
Temat postu: KTM 950 SMR Tłumik przelotowy
Witam, pytanie do tych którzy w lc8 zakładali przelotowe tłumiki. Czy konieczna była u was regulacja gaźników pod nowe wydechy?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin