Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 13:35, 22 Cze 2014
Temat postu:
hmm no jedyna opcja to jak mówisz próbowac to czyms wydostac.
jeszcze kiedys jedna rzecz zauwazyłem, bo zawsze magnes sie moze przydać i postanowiłem malutki mocny neodymowy wozic ze sobą
wrzuciłem do na wydech przy ramie bo tam najbezpieczniej tak o na szybko, odpaliłem i po chwili odpadł :d mysle nie wierze że od wibracji, okazało sie że temperatura rozmagnesowała go całkowicie. tylko pytanie jaka temperatura i cyz da sie to jakos zastosowac do teog przypadku. uszczelki itp są raczej delikatne ;/
motoandrzey
Wysłany: Nie 13:01, 22 Cze 2014
Temat postu: Pęknięty magnes śruby spustowej EXC 525
Ciekawy scenariusz mnie spotkał... Przy atakowaniu podjazdu motocykl na samej górze przewrócił mi się na prawą stronę, po zjechaniu na dół okazuje się, że brakuje pierwszego biegu. Dźwignia cała ale przy próbie włączenia jedynki jest opór jak by skrzynia kończyła się na luzie.
Po spuszczeniu oleju okazało się, że został jedynie fragment magnesu śruby spustowej. Ułamany kawałek przyciągnął się do jakiegoś elementu skrzyni, obstawiam albo wodzik albo wycięcia trybu. Po zdjęciu prawego dekla wszystko w stanie fabrycznym, przy obracaniu bębenkiem podczas próby włączenia jedynki słychać delikatny metaliczny dźwięk.
I teraz czeka mnie prawdopodobnie rozbiórka silnika na części, co nie jest zbyt optymistyczną perspektywą bo silnik po niewielkim przebiegu (ok 5tkm)
Próbowałem wydostać zagubiony fragment magnesem neodymowym na sprężynce ale bębenek zmiany biegów skutecznie blokuje dostęp do trybów. Jedyny pomysł jaki mi pozostał to spróbować bardzo mocnym magnesem przyciągnąć odłamek w którąś strone silnika przy jednoczesnym obracaniu skrzynią... Jakieś pomysły ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin