Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Leniwy Lemur Mat
Wysłany: Nie 9:12, 14 Gru 2014
Temat postu:
Kupowałem swojego w Olsztynie w marcu 2014 model 2014 i symbolicznie coś urywaja. Tysiaka góra ale ja jeszcze akcesoria i szmaty tam brałem to w sumie pewnie wszystko się im jakoś zbilansowalo
Ale dealer i obsługa jest ok. Nie narzekam.
Za 34750 masz 350 excf golasa a za 38350 sixdaysa. Niecałe 4 tysie a dodatków za dużo więcej. Licz też że do golego parę rzeczy musisz na start kupić.
KNKS
Wysłany: Sob 22:01, 13 Gru 2014
Temat postu:
pawel napisał:
3ndurek napisał:
BTW. Czym się wyróżnia wersja factory od seryjnej ?
Wersja factory ma prawie wszystko to co jest w wersji sixdays , inne jest tylko siedzenie,okleina i nie ma zawiasu 4CS .
.
Jedyna wspólną cecha 6Days i Factory są półki CNC. Nie ma ani 4CS, ani pływajacej tarczy przedniej, pełnej tarczy tylniej. Factory nie ma camel seat'a ani Supersprox'ów. W 6Days osłony chłodnic i wentylator są w serii.
W stosunku do tradycyjnego EXC, Factory ma inne okleiny/grafiki. To taki standardowy EXC podtuningowany wizualnie
pawel
Wysłany: Sob 21:27, 13 Gru 2014
Temat postu:
3ndurek napisał:
Niedługo roczniki 2015 a ceny nadal mocno zawyżone, jajka jakieś.
BTW. Czym się wyróżnia wersja factory od seryjnej ?
Jak możesz bierz model 2015, będziesz zadowolony. Ceny za nowe modele 2016 pójdą jeszcze w górę. Obecnie nie ma już raczej szans na obniżkę cen, ktm nie ma praktycznie konkurencji w enduro.
Wersja factory ma prawie wszystko to co jest w wersji sixdays , inne jest tylko siedzenie,okleina i nie ma zawiasu 4CS .
Zwykła wersja 15r ma wentylator, więc już cena jest wyższa niż za poprzedni rok.
te300
Wysłany: Sob 18:45, 13 Gru 2014
Temat postu:
Łódź, Olsztyn oni mają najlepsze ceny
KristofSX
Wysłany: Sob 14:34, 13 Gru 2014
Temat postu:
factory ma kilka fajnych dodatków
http://www.ktm.com/news-events/news/all/details/new-ktm-exc-factory-editions-now-available-1.html#.VIxAZSuG_CY
3ndurek
Wysłany: Sob 14:02, 13 Gru 2014
Temat postu:
Siemanko,
nadal nic nie kupiłem
pytałem u nich
http://otomoto.pl/ktm-exc-350-exc-f-model-2015-M4078521.html
do negocjacji, a jak się okazuje nic nie opuszczą już, jedynie mogą ustawić zawias pod moją wagę. Niedługo roczniki 2015 a ceny nadal mocno zawyżone, jajka jakieś.
BTW. Czym się wyróżnia wersja factory od seryjnej ?
hus300 napisał:
jeżeli chcesz kupić taniej kupuj u tego który najwięcej sprzedaje - ktm ma dość dziwny sposób premiowania, nie bardzo pamiętam na czym to polegało, ale efekt jest taki, że niektórzy dealarzy sprzedają na niemalże zerowej marży.
Kogo masz na myśli, którego dealera ?
Leniwy Lemur Mat
Wysłany: Czw 15:44, 11 Gru 2014
Temat postu:
Z dodatków 350 exc do rocznika 2014 trzeba koniecznie wziąć wentylator. W 2015 podobno jest już na wyposażeniu standardowym.
I jak kupiłeś?
czlowiekwidmo
Wysłany: Czw 21:03, 25 Wrz 2014
Temat postu:
ja bym wzioł 350 exc > a co do końcówki akrapa albo fmf nie wyobrazam sobie jazdy na seryjniaku . zawsze jezdziłem na fmf i raz z ciekawosci założyłem oem i strasznie , kibel
, za godzine był zamieniony spowrotem na fmf lepszy dół i lepsza góra , słychac elegancko silnik , mniej sie wszystko grzeje , polecam te puszki !
lewa
hus300
Wysłany: Śro 7:00, 24 Wrz 2014
Temat postu:
w ogłoszeniach ceny i tak są już niższe, także na wielkie rabaty bym nie liczył, tym bardziej, że idzie im wszystko "na pniu", okazyjnie można kupić modele które im nie zeszły np 2012 sxf 250; jeżeli chcesz kupić coś taniej to faktycznie przemyśl excf 250 taniej też będzie 250 exc (2t) bo w tych przypadkach większość wybiera 350 , 300;
aha i jeżeli chcesz kupić taniej kupuj u tego który najwięcej sprzedaje - ktm ma dość dziwny sposób premiowania, nie bardzo pamiętam na czym to polegało, ale efekt jest taki, że niektórzy dealarzy sprzedają na niemalże zerowej marży.
pawel
Wysłany: Wto 21:28, 23 Wrz 2014
Temat postu:
czlowiekwidmo napisał:
za ile da sie kupic teraz na dniach 350 exc albo 500 exc??
Tyle ile w ogłoszeniach czyli pewnie ok 36-38 tyś zł, może coś opuszczą trzeba podzwonić.
hus300
Wysłany: Wto 19:29, 23 Wrz 2014
Temat postu:
moim zdaniem z dodatków jeszcze wentylator musi być, chyba, że latasz tylko przeloty
czlowiekwidmo
Wysłany: Wto 18:12, 23 Wrz 2014
Temat postu:
za ile da sie kupic teraz na dniach 350 exc albo 500 exc??
3ndurek
Wysłany: Czw 17:06, 24 Lip 2014
Temat postu:
Witam
Niestety nie ma już exc 350f, ani nawet 250f z 2014 roku. Jedynie w motorismo, ale cena zabójcza 34800 - rzekomo nie mają możliwości obniżki ceny-śmiech na sali, za tyle można wynegocjować model 2015.
Gdyby ktoś czuł w kościach exc 350 14' lub 13' to pisać na pw. Jestem w stanie wyłożyć 32 max 33 tys za 14 r.
pawel
Wysłany: Czw 11:40, 03 Lip 2014
Temat postu:
3ndurek napisał:
Dzięki
mam cene na exc 350 2015 jak ktoś chce wiedzieć to zapraszam na pw :p
Ponad 36 tyś? Jeszcze 2 lata temu tyle 6d kosztował...
3ndurek
Wysłany: Śro 16:49, 02 Lip 2014
Temat postu:
Dzięki
mam cene na exc 350 2015 jak ktoś chce wiedzieć to zapraszam na pw :p
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin